Sida 2 av 3 FörstaFörsta 123 SistaSista
Visar resultat 31 till 60 av 80

Diskussion: Missljud från DVD-läsare.

  1. #31
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    tack.. här kommer mitt oscarvinnande videobevis.

    http://rapidshare.com/files/384213444/SAM_0828.MP4.html

    snabbfråga till.. detta går ju som brev, vilken adress använder jag mig av då? antar jag kan köra på den undre då?!
    Last edited by int21; 2010-05-06 at 17:05.

  2. #32
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Citat Original inlägg av int21 Visa Inlägg
    tack.. här kommer mitt oscarvinnande videobevis.

    http://rapidshare.com/files/384213444/SAM_0828.MP4.html

    snabbfråga till.. detta går ju som brev, vilken adress använder jag mig av då? antar jag kan köra på den undre då?!

    NETCARE AB
    Box 17020

    104 62 Stockholm



    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  3. #33
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
    NETCARE AB
    Box 17020

    104 62 Stockholm



    bra.. då slapp jag skriva om.. slänger det på posten nu och håller tummarna.

  4. #34
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Citat Original inlägg av int21 Visa Inlägg
    bra.. då slapp jag skriva om.. slänger det på posten nu och håller tummarna.
    Swizzy laddade ned din video som inte låg på You Tube o vi såg att från

    <Ironi>
    0.09 och fram i videon försvinner kuvertet ur bild
    Vi tror därför att du flörtat med den kassa personalen på posten o hoppas att det inte är Scannade pengar di skickat då man bara såg en sida
    </Ironi>

    Nej det reder sig säkert *ler* We just pull your leg!
    *Not that one you dirty...

    Du såg iaf ut som du gjort det där förut.... fibblat med saker med en hand o filma med andra *asgarv*
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  5. #35
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
    Swizzy laddade ned din video som inte låg på You Tube o vi såg att från

    <Ironi>
    0.09 och fram i videon försvinner kuvertet ur bild
    Vi tror därför att du flörtat med den kassa personalen på posten o hoppas att det inte är Scannade pengar di skickat då man bara såg en sida
    </Ironi>

    Nej det reder sig säkert *ler* We just pull your leg!
    *Not that one you dirty...

    Du såg iaf ut som du gjort det där förut.... fibblat med saker med en hand o filma med andra *asgarv*
    ja du får vara jävligt fingerfärdig för att öppna det lilla kuväret, ta ut pengar och stänga det igen med dålig klister på ynka sekunder.

    hahaha.. faktisk inte.. med det är förberedelse som gäller.

    vet du vad den mattsvarta färgen på elite har för värde? tänkte lacka om denna boxen medans jag väntar.

  6. #36
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Citat Original inlägg av int21 Visa Inlägg
    ja du får vara jävligt fingerfärdig för att öppna det lilla kuväret, ta ut pengar och stänga det igen med dålig klister på ynka sekunder.
    Du kan ju haft två kuvert, en som du lade ned pengar i o en till du bytte mot när den vita var ur bild *pilutta dig*

    Citat Original inlägg av int21 Visa Inlägg
    hahaha.. faktisk inte.. med det är förberedelse som gäller.
    *Host* Yeah right.... *Host*

    Citat Original inlägg av int21 Visa Inlägg
    vet du vad den mattsvarta färgen på elite har för värde? tänkte lacka om denna boxen medans jag väntar.
    Gå förbi en färghandel, de skall ha en såndär grunka som filmar en färg o sen visar färgkod Mattsvart är det iaf

    # 000000 samma som Phantone 426 C *Svart*

    Men jag tror mer på att en #FF00CC eller Phantone 807 C skulle smälta in på dina fester *Knallrosa*
    Last edited by Pendragon; 2010-05-06 at 17:31.
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  7. #37
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
    Du kan ju haft två kuvert, en som du lade ned pengar i o en till du bytte mot när den vita var ur bild *pilutta dig*
    hahah sån jävla överkurs!!!


    Citat Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
    Gå förbi en färghandel, de skall ha en såndär grunka som filmar en färg o sen visar färgkod Mattsvart är det iaf

    # 000000 samma som Phantone 426 C *Svart*

    Men jag tror mer på att en #FF00CC eller Phantone 807 C skulle smälta in på dina fester *Knallrosa*
    okej, tack!

  8. #38
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Tänk dig vad poppis man skulle vara på fester hos tjejerna med en Rosa 360 Vi sålde Rosa 360 wireless kontroller förut, de sålde som smör i solsken, de turkosa gick inte lika fort...

    Jag hann inte köpa en rosa själv *surar*

    ang färgkod, så be o få kika på en färgkarta ( palett ) hos färghandeln innan, jag torr Stan64as Photoshop inte är riktigt som den skall eller så är det sidorna jag googlade info på efter jag fick färgkoderna på Photoshop som är knasiga.
    Last edited by Pendragon; 2010-05-06 at 17:36.
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  9. #39
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    har ni möjligtvis en hddkabinett utan hdd i reservlagret? vad skulle en sådan kosta med kompispris?

  10. #40
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Japp vi har sådana, släng iväg ett mail till hansi vet jag

  11. #41
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    Japp vi har sådana, släng iväg ett mail till hansi vet jag
    finner ingen mail och inte heller pm funktion. du eller pendragon kan ju kika på ärendet när hansi är på gott humör och slänga ett pm till mig.

  12. #42
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Will do
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  13. #43
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Citat Original inlägg av int21 Visa Inlägg
    finner ingen mail och inte heller pm funktion. du eller pendragon kan ju kika på ärendet när hansi är på gott humör och slänga ett pm till mig.
    Jag lade upp produkten i Webshoppen nyss då han som gör sånt inte "Hunnit" http://www.psxcare.com/product.php?xProd=1194&xSec=112
    Dock lade jag inte till den i vårt kassasystem, det får den andra slöhögen göra

    249 kr för ett tomt kabinett.
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  14. #44
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
    Jag lade upp produkten i Webshoppen nyss då han som gör sånt inte "Hunnit" http://www.psxcare.com/product.php?xProd=1194&xSec=112
    Dock lade jag inte till den i vårt kassasystem, det får den andra slöhögen göra

    249 kr för ett tomt kabinett.
    kanonbra, måste komplettera med en sådan till arcadeboxen.. en wd blue 250gb måste åxå inhandlas.

    *edit* ni vet om att frakten är gratis om man beställer nu på denna pryl. det händer inte ett skit på fraktkostnad om man ändrar den, det gör det på andra produkter. inväntar till ni fixat det för att vara snäll. btw.. är den liten nog att skicka som brev?
    Last edited by int21; 2010-05-07 at 12:00.

  15. #45
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Citat Original inlägg av int21 Visa Inlägg
    kanonbra, måste komplettera med en sådan till arcadeboxen.. en wd blue 250gb måste åxå inhandlas.

    *edit* ni vet om att frakten är gratis om man beställer nu på denna pryl. det händer inte ett skit på fraktkostnad om man ändrar den, det gör det på andra produkter. inväntar till ni fixat det för att vara snäll. btw.. är den liten nog att skicka som brev?
    då är frakten fixad
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  16. #46
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Fan vad flyt du har int! din läsare kom fram redan idag usch, ibland är posten sjukt snabba och ibland sjukt sega
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  17. #47
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Isärplockad, bytt lock, skruvat isär moderkortet, slipat, byglat, switchat, urläst, patchad, flashad, Outroad, testad med eject, inpackad med ditt gamla lock, packad, postad.

    Posten kommer nog snart o hämtar postsäcken.
    O vänta med o beställa ett HDD skal tycker jag.
    Jag tror jag fått till texten okej på produkten.
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  18. #48
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    Fan vad flyt du har int! din läsare kom fram redan idag usch, ibland är posten sjukt snabba och ibland sjukt sega
    hahah, fan va gott! han ju posta den innan 18 igår, de är då de hämtar den. saken är att jag inte hade bråttom då jag inte kommer vara upptagen nästa vecka, så den kommer la ligga på posten och vänta. när man har bråttom brukar de aldrig gå fort..

  19. #49
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
    Isärplockad, bytt lock, skruvat isär moderkortet, slipat, byglat, switchat, urläst, patchad, flashad, Outroad, testad med eject, inpackad med ditt gamla lock, packad, postad.

    Posten kommer nog snart o hämtar postsäcken.
    O vänta med o beställa ett HDD skal tycker jag.
    Jag tror jag fått till texten okej på produkten.
    fantastisk bra service! synd jag är upptagen hela nästa vecka, så får hämta ut den nästa helg, väntar redan nu! bra jobbat, tack som fan!

    btw.. jag har redan beställt hdd-skal.. gjorde de så fort du fick upp frakten.

    nu återstår det bara att plocka isär boxen rengöra den och sen hålla tummarna att den startar och inte får rrod eller nåt annat skoj.

    vad menar du med bytt lock och sen inpackad med gamla lock?

  20. #50
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av int21 Visa Inlägg
    fantastisk bra service! synd jag är upptagen hela nästa vecka, så får hämta ut den nästa helg, väntar redan nu! bra jobbat, tack som fan!

    btw.. jag har redan beställt hdd-skal.. gjorde de så fort du fick upp frakten.

    nu återstår det bara att plocka isär boxen rengöra den och sen hålla tummarna att den startar och inte får rrod eller nåt annat skoj.

    vad menar du med bytt lock och sen inpackad med gamla lock?
    vi skickar med ditt gamla lock i fall att du vill ha det kvar av ngn anledning
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  21. #51
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    vi skickar med ditt gamla lock i fall att du vill ha det kvar av ngn anledning
    aha, jo de kommer säkert till användning någongång som man alltid tänker.. och lagret växer..

    när du ändå är online.. ställde frågan tidigare i tråden ang. färgkoden till elite.. hittar inget nyttigt på google.. tycker mod/paint sidor borde nämna den, men icke.. så finner du den är det bara att posta.

  22. #52
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
    O vänta med o beställa ett HDD skal tycker jag.
    Jag tror jag fått till texten okej på produkten.
    varför vänta? nu är de försent, men ändå?

  23. #53
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    här är iaf maskinen i fråga som jag tänkte få iordning, den ser förjävlig ut och det var så jag fick den, den startar iaf! hoppas den gör det efter min lilla operation som jag nu behöver hjälp med!

    frågan är vad som orsakat att den ser ut såhär? utsatt för fukt? hur fixar jag den lättast och förebygger att det inte kommer igen. är det isopropanol som gäller? finns ju sådan på apoteket, sen har ja läst att de ska finnas nån 95-100% isopropanol förgasarrengöring på okq8 som ska fungera bra till kretskort etc.

    mjuk tandborste, tops, vad mer behöver man?

    häv på med tips från er som gjort sådant här förr.

    galleri

    http://img18.imageshack.us/g/sam0834k.jpg/

    bilder i 1280x960

    http://img695.imageshack.us/img695/7131/sam0913.jpg

    http://img687.imageshack.us/img687/3708/sam0909t.jpg

    http://img522.imageshack.us/img522/4776/sam0896.jpg

    http://img686.imageshack.us/img686/1033/sam0887.jpg

    http://img62.imageshack.us/img62/7587/sam0872.jpg

    http://img202.imageshack.us/img202/6228/sam0847f.jpg

    http://img140.imageshack.us/img140/7625/sam0845.jpg

    http://img686.imageshack.us/img686/3946/sam0844.jpg

    http://img706.imageshack.us/img706/1631/sam0839.jpg

    http://img200.imageshack.us/img200/1609/sam0838.jpg

    http://img709.imageshack.us/img709/3291/sam0835.jpg

    http://img18.imageshack.us/img18/6895/sam0834k.jpg

    video

    http://www.megaupload.com/?d=MRWV8N9O
    Last edited by int21; 2010-05-07 at 19:19.

  24. #54
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Helvete!! jadu, vi såg det på driven också umm... den måste ha stått i ngn båt eller något känns det som, sådär blir den inte vid normalt nyttjande... den har ju börjat rosta och fått rejälla fukt skador... det du kan göra är att försöka få rent den, jag skulle nästan säga att du även bör byta kylpastan och då även x-clampsen mot M5x10 skruvar samt M5 brickor. med tanke på hur den ser ut i övrigt lär det nog behövas
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  25. #55
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    Helvete!! jadu, vi såg det på driven också umm... den måste ha stått i ngn båt eller något känns det som, sådär blir den inte vid normalt nyttjande... den har ju börjat rosta och fått rejälla fukt skador... det du kan göra är att försöka få rent den, jag skulle nästan säga att du även bör byta kylpastan och då även x-clampsen mot M5x10 skruvar samt M5 brickor. med tanke på hur den ser ut i övrigt lär det nog behövas
    haha, ja, men gratis är gott och alltid kul med lite sysselsättning, ännu roligare om man lyckas.. nåväl, det är tips från expertna jag behöver, detta ska gå!

  26. #56
    Registrerade
    Dec 2007
    Från
    Stockholm
    Inlägg
    688
    Respekt
    18
    Citat Original inlägg av int21 Visa Inlägg
    aha, jo de kommer säkert till användning någongång som man alltid tänker.. och lagret växer..

    när du ändå är online.. ställde frågan tidigare i tråden ang. färgkoden till elite.. hittar inget nyttigt på google.. tycker mod/paint sidor borde nämna den, men icke.. så finner du den är det bara att posta.
    Biltemas matt svarta färg är nästan som på elite
    Why drink and drive or smoke and fly? When you can do both and die!
    ALLEWMODZ-CASE MODDING

  27. #57
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    pendragon, kom hem idag och läsaren hade kommit fram utan problem. ska försöka orka ta tag med rengöringen av box imorrn, förhoppningsvis blir det framsteg och skiten är igång nästa helg. *hålla tummarna*

  28. #58
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    ett litet tips int: testa att spelaren fungerar och sådär lite snabbt nu om du har möjlighet till det...
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  29. #59
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    ett litet tips int: testa att spelaren fungerar och sådär lite snabbt nu om du har möjlighet till det...
    jag antar den fungerar så väntar med det, orkar inte pilla ihop boxen i körbart skick nu när den ligger i bitar.

  30. #60
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    hehe ok, well om den RROD:ar direkt när du startar upp den sen, testa att koppla ur DVD-Enheten...
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Sida 2 av 3 FörstaFörsta 123 SistaSista

Liknande diskussioner

  1. test
    By MaCRo in forum Test
    Inlägg: 6
    Senaste inlägg: 2010-05-09, 23:04
  2. Xbox 360 Ping 17 Test Disc
    By int21 in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2008-04-18, 08:41
  3. Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2004-07-04, 10:25
  4. testing
    By EvilBoY in forum Test
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2003-03-10, 17:26

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •