Visar resultat 1 till 5 av 5

Diskussion: När?

Registrerade
    Jan 2002
    Respekt
    24

Question När?

Hejsan!

Jag blir inget klokare av infosidan. Kan ju inte utläsa hur jag ligger till i PS2-kön. Finns man med bland de 50 första som får en PS2 med den första beställningen av chip? Om ja, när kan man räkna med ett få konsollen i sin hand? Om inte, hur länge får man vänta då? Vill ju så gärna börja lira... *snyft* Om jag lade min order 20020106, hur ligger jag då till?

Hoppas någon kan hjälpa mig.

Hälsningar, Shotgun.

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10

Vi har inte räknat igenom så att vi vet exakt vid vilket beställningsdatum de 50 chip vi fått kommer ta slut, å andra sidan hoppas vi få nästa leverans innan vi hunnit förbruka de 50 första.

Den enda information vi erbjuder nu är det som står på sidan, så får man se hur datumet närmar sig sitt eget beställningsdatum.

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Jan 2002
    Respekt
    24

Talking

Okej. Tack för svaret, även om det inte hjälpte mig speciellt mycket. :P

Låt oss säga så här då... ungefär hur många chip installerar ni/dag? Om jag t.ex. ligger på plats 80 och ni avverkar 5 st PS2/dag, ja då fattar t.o.m. ett pucko som jag att det kommer att ta 16 dar.

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10

Om du ligger på plats 80 är det rätt kört om vi inte får en ny leverans av chip snart :-)

Det är omöjligt att säga hur många PS2 vi hinner med varje dag. Vi måste prioritera andra jobb också...
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Jan 2002
    Respekt
    24

Jag gissade bara att jag låg på plats 80, i själva verket har jag ingen aning. När måste man ha beställt en PS2 om man ska finnas med bland de 50?

Liknande diskussioner

1. När väntas ni få in nya X-bit chip?
    By hfors in forum X-B.I.T. support
    Senaste inlägg: 2004-01-13, 21:19
  2. Bilden täcker inte hela skärmen när man använder RGB
    By Kireiiii in forum Playstation - Övrigt
    Senaste inlägg: 2003-07-31, 14:41
  3. error 13 när jag stänger av chippet
    By Ern in forum X-ecuter 2 LITE support
    Senaste inlägg: 2003-03-19, 14:23
  4. När krashar LIVE moddade boxar??
    By tudor in forum XBOX Nätverksspel / LIVE