Hej.
nu när man kan använda ett usb minne som lagring på xboxen. hur gör man för att dela med sig av profilerna?
i xbox360 mappen som blir på usb-minnet finns ju bara 3 st filer.
undrar....
Hej.
nu när man kan använda ett usb minne som lagring på xboxen. hur gör man för att dela med sig av profilerna?
i xbox360 mappen som blir på usb-minnet finns ju bara 3 st filer.
undrar....
hur menar du med dela med dig av profilerna?
det finns program för att mounta det där special "filsystemet" som skapas (inom dom där 3+ filerna)
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
alltså. jag vill dela med mig av en sparad fil. det borde man kunna göra nu när det finns usb stöd?
vad är det för program?
Vet ni om xplorer360 eller xport360 fungerar med vanliga USB minnen?
xplorer360 och xport360 kommer inte att fungera, dock kommer Modio med senaste updateringen kunna läsa av usb minnet och ta fram filerna.
programmet man använder för att hantera usb lagringsmedia heter XTAF
"Lägga in XBLA , GOD etc på USB enhet med XTAF" heter en guide
gissar att den kan användas om man väljer extract istället för inject
Usb Xtaf Xplorer
There is a new beta out right now:
Screw modio, the reflector noobs
V32B
It has cache support, and should be slightly less buggy, if not without some error checking
Fraud Warning, the only names I have ever gone by are:
Slasher, Slashr, Slasherking823, Sk1080, and Darkmods
Nobody else is me, ignore those who try to take credit
Special thanks to:
Gruntmods, Gruntparty, Tyler, and CLK rebellion
Last edited by dragonslayer; 2010-05-07 at 17:25.
nu när det finns usb stöd. kan man få igång dlc saker utan en moddan box utan jtag?
ajdå. synd
som int21 säger går det inte, det kommer ALDRIG gå heller tyvär, jag menar varför skulle microsoft helt plötsligt släppa på skyddet dom betalat sina utvecklare så mycket pengar för att ta fram? dom gör ju allt för att hindra oss från att modifiera maskinerna!
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
nä det är sant. det är synd iaf
Bookmarks