Visar resultat 1 till 6 av 6

Diskussion: Xplorer360 Problem ?

Registrerade
    Oct 2009
    Respekt
    0

Xplorer360 Problem ?

Tjena, jag försökte följa en Guide ni hade postat, men det går inte så bra, har kopplat hårddisken till min dator men får de här problemet

ibland får jag fram "Partition3" men när jag ska radera min GT och lägga tillbaka den efter jag har använt CON FLAG remover så stannar programet, jag använder WINDOWS 7. nån som vet hur jag kan fixa de här?

Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Respekt
    44
    Kunde du inte posta i samma tråd som guiden finns i istället? och gärna i rätt sektion, detta har inget att göra med JTAG vad jag kan se... det du försöker göra är unkorrupta profiler eller hur?

om det är så att du har tillgång till en JTAG-Hackad maskin med XeX Menu på, kan du använda detta till att kopiera profilerna till ett vanligt USB minne istället och sedan tillbaka, jag har ingen aning om vad ditt problem annars kan vara orsakat av...
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Registrerade
    Oct 2009
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    Kunde du inte posta i samma tråd som guiden finns i istället? och gärna i rätt sektion, detta har inget att göra med JTAG vad jag kan se... det du försöker göra är unkorrupta profiler eller hur?

om det är så att du har tillgång till en JTAG-Hackad maskin med XeX Menu på, kan du använda detta till att kopiera profilerna till ett vanligt USB minne istället och sedan tillbaka, jag har ingen aning om vad ditt problem annars kan vara orsakat av...
    sorry, hittade inte är så trött har försökt hela dagen, testade med USB nu, allt gick bra förrutom att min profil fortfarande var korrupt :/

Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Respekt
    44
    då har du missat något steg
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Registrerade
    Oct 2009
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    då har du missat något steg
    hittade ett mycket enklare sätt

spela hur mycket du vill på din bannade box, ( använd Usb minne med GT ) få dina achievements, koppla USB minnet till datorn och använd Modio, mycket enklare

Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Respekt
    44
    så kan man också göra
    Google is your friend!

Liknande diskussioner

1. Xbox 360 Problem
    By Kristofer82 in forum XBOX 360 - Allmänt
    Senaste inlägg: 2010-03-23, 00:50
  2. lite-on problem
    By PiGGELiN in forum XBOX 360 - Allmänt
    Senaste inlägg: 2009-08-07, 23:02
  3. Wiimote känslighets problem
    By erariwn in forum Nintendo WII - Allmänt
    Senaste inlägg: 2008-10-29, 18:48
  4. E65 Problem!