Sida 2 av 2 FörstaFörsta 12
Visar resultat 31 till 47 av 47

Diskussion: Litet problem!!

  1. #31
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    30
    Sorry för mitt 3.min senare inlägg ovan, jag satt med en pasta i handen o tuggade klart o redigerade min post sedan, sen såg jag att goa Swizz svarat med när jag klickade på Post
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  2. #32
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    haha, ingen fara pendragon, hoppas lunchen är god iaf
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  3. #33
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    30
    Sketaäcklig, pasta med ädelostsås o bacon *tvi tvi*
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  4. #34
    Registrerade
    Sep 2009
    Inlägg
    37
    Respekt
    16
    Okej ja lite osäker är jag ju på hur man ska bära sig åt på tex toolbox osv. Men jag jobbar nu så om du har tid imorgon förmiddag så får du gärna hjälpa mig om du kan och har tid:-) men toolbox vart hittar jag det är det bara googla?
    Mvh andy

  5. #35
    Registrerade
    Sep 2009
    Inlägg
    37
    Respekt
    16
    Fyfan för ädelostsås:-D

  6. #36
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av andyyy_87 Visa Inlägg
    Okej ja lite osäker är jag ju på hur man ska bära sig åt på tex toolbox osv. Men jag jobbar nu så om du har tid imorgon förmiddag så får du gärna hjälpa mig om du kan och har tid:-) men toolbox vart hittar jag det är det bara googla?
    Mvh andy
    kolla på min hemsida

    jag har tid imorgon förmiddag ja, ska förbi banken 14:30... så fram till 14~ har jag tid
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  7. #37
    Registrerade
    Sep 2009
    Inlägg
    37
    Respekt
    16
    Okej kanon:-) jag börjar jobba 14:00 ändå:-)
    Hur får man enklast tag i dig då har du msn?
    Ha det gott:-D

  8. #38
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av andyyy_87 Visa Inlägg
    Okej kanon:-) jag börjar jobba 14:00 ändå:-)
    Hur får man enklast tag i dig då har du msn?
    Ha det gott:-D
    japp, jag har MSN... kolla min profil här på forumet
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  9. #39
    Registrerade
    Sep 2009
    Inlägg
    37
    Respekt
    16
    Okej bra d addar jag dig imorm tackar så får du hjälpa mig med teamwiewer:-)
    Ha det

  10. #40
    Registrerade
    Sep 2009
    Inlägg
    37
    Respekt
    16
    Tjenare

    Har fått ett nytt problem nu har fått den nya läsaren, och bytt styrkort eftersom swizzy berätttade det för mig. Fick problem att läsaren inte ville snurra skivorna, men det var löst med att kontakten på styrkortet satt åt fel håll så fick ingen kontakt.
    Men sen så den nya dvd läsaren ger ifrån sig något konstigt ljud typ som om den slipar skivan eller något trodde först att det var kontakten under styrkortet som släppt å låg upp mot skivan men det var det inte, men den läser skivan och låter som fan men det händer inget även med filmer händer det inget är läsaren kass då eller?
    Mvh Andy

  11. #41
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    30
    Har du otur så har du kortslutit något, kontrollera alla kablar igen.
    Har du vänt ditt Connectivitykit om du använder ett sånt fel har du garanterat grillat styrkortet. Samma om *** vänder strömkabeln fel som sitter i din 360.

    Du kan även grilla korten om du har Mode-B ( Lampan lyser rött under inkoppling för länge ).
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  12. #42
    Registrerade
    Sep 2009
    Inlägg
    37
    Respekt
    16
    OKej

    Men skivan snurrar ju, men det händer inget, sen så ejectar den inte heller.
    är det inte så om den kortsluten så ska den väl inte fungera alls?

    Är det meningen att den ska låta så högt när den ska läsa skivorna ?

    jag använder inte connectivitykit.

  13. #43
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    30
    Ejectar inte släden kan det vara fel på styrkortet.
    Fel mjukvara eller kortsluten... De är inte så värst ESD känsliga men har man otur så...
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  14. #44
    Registrerade
    Sep 2009
    Inlägg
    37
    Respekt
    16
    oki

    Aja vad kan man göra åt detta nu då?

  15. #45
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    30
    Om du har nyckeln för dvd-läsaren så kan man alltid kasta i den i en annan dvd-läsare eller styrkort.
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  16. #46
    Registrerade
    Sep 2009
    Inlägg
    37
    Respekt
    16
    Okej jo det vet jag

    Men det var ju precis detta jag å swizzy skulle göra med den nya läsaren från den gamla =)

    Aja får se vad som händer tack för svar

  17. #47
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    30
    Då borde det gå galant om du har kvar nyckeln från den läsaren som inte ejectar
    För att få ut nyckeln ur läsare som inte ejectar kan ibland vara helt hopplöst jobbigt.

    DVd-Nyckeln är nyckeln till framgång Den har en motsva<rande nyckel på 360 moderkortet o matchar inte dom så kan man bara titta på film dessvärre...
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Sida 2 av 2 FörstaFörsta 12

Liknande diskussioner

  1. Litet problem!!
    By andyyy_87 in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2010-05-22, 17:48
  2. Litet problem när jag flashar min 360!
    By ironhead in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 43
    Senaste inlägg: 2008-11-14, 19:45
  3. Litet problem..
    By bmd in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2008-03-24, 23:09
  4. litet problem flashfxp static ip or not?
    By TimS in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2007-01-26, 15:58
  5. litet problem flashfxp static ip or not?
    By TimS in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2007-01-24, 20:45

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •