Hej
Grävde fram min PSP inför semestern (kör custom firmware 5.00 M33-6). När jag tar network update får jag
A DNS error has occurred (80410410)
Att surfa funkar fint men det är just uppgraderingen som strular. Någon som vet? Tack på förhand.
Hej
Grävde fram min PSP inför semestern (kör custom firmware 5.00 M33-6). När jag tar network update får jag
A DNS error has occurred (80410410)
Att surfa funkar fint men det är just uppgraderingen som strular. Någon som vet? Tack på förhand.
Borde ju inte vara nåt DNS problem om det funkar att surfa ... Ladda ner det du behöver härifrån --->> www.swizzy.se och kör det manuellt från minneskortet ...
Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!
Jag sitter med en PSP-2004, 5.00 M33-6 firmware. Om jag förstår det hela rätt så har ordinarie M33 blivit discontinued, vilket gör att det inte går att uppdatera via internet.
Jag klickade på länken som stod ovanför... och där finns det 10-talet olika firmwares. Vilken firmware är det som man bör använda? Vad är för-/nackdelarna med de olika? Vilken är bäst för någon som bara vill köra sina backups samt en och annan emulator?
Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!
Network update fungerar inte längre för M33 mjukvara då de inte längre hostar nyare uppdateringar o annan mjukvara än M33 inte pekar på rätt filer på rätt server
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Bookmarks