Visar resultat 1 till 5 av 5

Diskussion: DNS Error

Registrerade
    Mar 2005
    Respekt
    0

DNS Error

Hej

Grävde fram min PSP inför semestern (kör custom firmware 5.00 M33-6). När jag tar network update får jag

A DNS error has occurred (80410410)

Att surfa funkar fint men det är just uppgraderingen som strular. Någon som vet? Tack på förhand.

Registrerade
    Jun 2003
    Från
    Skellefteå
    Respekt
    25
    Borde ju inte vara nåt DNS problem om det funkar att surfa ... Ladda ner det du behöver härifrån --->> www.swizzy.se och kör det manuellt från minneskortet ...
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Registrerade
    May 2010
    Respekt
    0
    Jag sitter med en PSP-2004, 5.00 M33-6 firmware. Om jag förstår det hela rätt så har ordinarie M33 blivit discontinued, vilket gör att det inte går att uppdatera via internet.

Jag klickade på länken som stod ovanför... och där finns det 10-talet olika firmwares. Vilken firmware är det som man bör använda? Vad är för-/nackdelarna med de olika? Vilken är bäst för någon som bara vill köra sina backups samt en och annan emulator?

Registrerade
    Jun 2003
    Från
    Skellefteå
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av Zelest Visa Inlägg
    Jag sitter med en PSP-2004, 5.00 M33-6 firmware. Om jag förstår det hela rätt så har ordinarie M33 blivit discontinued, vilket gör att det inte går att uppdatera via internet.

Jag klickade på länken som stod ovanför... och där finns det 10-talet olika firmwares. Vilken firmware är det som man bör använda? Vad är för-/nackdelarna med de olika? Vilken är bäst för någon som bara vill köra sina backups samt en och annan emulator?
    Börja med denna ---> CFW 5.50 GEN-D och sen slänger du bara in alla updates upp till D3 och efter det är du "good to go" ...
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Respekt
    30
    Network update fungerar inte längre för M33 mjukvara då de inte längre hostar nyare uppdateringar o annan mjukvara än M33 inte pekar på rätt filer på rätt server
    / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Liknande diskussioner

1. PS3 Felkoder - PS3 Error codes
    By Pendragon in forum Playstation 3
    Senaste inlägg: 2012-10-25, 20:07
  2. i/o erron hela tiden
    By mrzimmerman in forum XBOX 360 - Allmänt
    Senaste inlägg: 2009-10-11, 11:26
  3. Fel vid bränning
    By spyx in forum XBOX Backup och Patchar
    Senaste inlägg: 2009-06-08, 22:48
  4. Behöver lite hjälp med bränning
    By Shure in forum XBOX 360 - Allmänt