Visar resultat 1 till 7 av 7

Diskussion: Vad tycker ni om detta köp?

  1. #1
    Registrerade
    May 2008
    Inlägg
    369
    Respekt
    17

    Vad tycker ni om detta köp?

    Tycker ni detta var ett bra köp tro? Har i dagsläget bara en bannad konsol men vill börja lira online nu igen så spontanköpte mig en box som inte är modifierad på T-radera. Vad tycker ni som är lite mer insatta i saker o ting?

    Last edited by lejonel; 2010-05-24 at 17:54.

  2. #2
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Det är riktigt nice bara konsollen fungerar ;D
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  3. #3
    Registrerade
    May 2008
    Inlägg
    369
    Respekt
    17
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    Det är riktigt nice bara konsollen fungerar ;D
    haha jo det är ju alltid en fördel. Kör MS fortfarande 3år på RROD-garanti? Denna maskin fyller ju 2år om ~3mån så har ju god tid på mig att hetta upp den för mycket isf

  4. #4
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Japp, det e fortfarande 3 år mot RROD/E74 dock kan konsollen vara bannad/registrerad, då gäller inte garantin längre (om den är registrerad på nuvarande ägare gäller garantin ENBART för den nuvarande ägaren och INTE för dig)
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  5. #5
    Registrerade
    May 2008
    Inlägg
    369
    Respekt
    17
    Bannad är den då inte. Får hoppas på att den inte är registrerad bara. Får den först imorn så får kolla upp det då. Tack för infon

  6. #6
    Registrerade
    Oct 2008
    Inlägg
    172
    Respekt
    16
    Nice! Du sparade i runda slängar 500 spänn! Du kan ju alltid sälja spelen på ******* och tjäna tillbaka några hundralappar.

  7. #7
    Registrerade
    Jan 2002
    Inlägg
    510
    Respekt
    24
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    Japp, det e fortfarande 3 år mot RROD/E74 dock kan konsollen vara bannad/registrerad, då gäller inte garantin längre (om den är registrerad på nuvarande ägare gäller garantin ENBART för den nuvarande ägaren och INTE för dig)
    Snackade med M$ om just begagnade maskiner och garanti. OM man vet Namn, adress & telenummer på registrerad ägera och som den är registrerad på, så ändrar de garantin till dig. Inte för att de är välvilliga, utan för att reklamationsrätten kräver det. Jag ringde sedan dit och fejkade att jag köpt min systersons box som jag visste att garantin redan passerat 3 år och som redan varit inne en gång för reparation. När jag uppgav hans uppgifter så var det inga problem med att flytta över registreringen på mig istället.
    Så när man köper en beg. box skall man se till att få med dessa uppgifter av säljaren.
    Nes: Bryggad|Snes: SuperWilCard 32Mbit|N64: Dr64 256Mbit|Gamecube: Viperchip |Gameboy: GB Xchanger 64 Mbit|GameBoyAdvance: Advance Flashlinker 128Mbit|MasterSystem: Original |Saturn: Luckswitchswap|Dreamcast: Original|xbox: Flashad|Xbox360: Hitachi_iXtreme_v1.51, Jtag, Xbrebot, Xexmenu 1.1, 320GB int.HDD|Xbox360 Slim: 250GB Original|PS1: Chippad|PS2: Messiah-Chippad |PS3 Slim: 500GB, Kmeaw 3.55 CFW, multiMAN|PS3 Slim: 160GB, Senaste OFW|Vectrex, c64, Amiga och en massa andra: givetvis original

Liknande diskussioner

  1. test
    By PiGGELiN in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2010-03-11, 14:52
  2. Xbox 360 Ping 17 Test Disc
    By int21 in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2008-04-18, 08:41
  3. Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2004-07-04, 10:25
  4. testing
    By EvilBoY in forum Test
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2003-03-10, 17:26

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •