Original inlägg av
myslex
Tackar så hemskt mkt för svaren, jag får den till ett relativt bra pris så jag chansar helt enkelt!
Kan passa på att fråga en sak oxå medans jag ändå är igång.
Det finns ingen HDMI utgång på Xboxet som det ser ut idag. Har väl sätt olika produkter, typ converters som konverterar RCA - HDMI, är det någonting och ha? funkar det verkligen?
Och isåfall, vilken konverterare ska man välja? skiljer det något på den för 400kr gentemot den på 800kr?
Återigen, tack för hjälpen!
Alexander
Är det inte HDMI på den så har den component-kablar som original. Bild/ljudkabeln skall ha 6 kablar i den änden som du stoppar i TV:n. Med den kabeln får du i princip lika bra bild som med hdmi. Inte teoretiskt kanske eftersom component är analogt och hdmi är digitalt, men upplevelsemässigt blir den lika bra. Givetvis förutsätter det att du har en sån ingång på din tv, men har du hdmi brukar det även finnas component in.
Nes: Bryggad|Snes: SuperWilCard 32Mbit|N64: Dr64 256Mbit|Gamecube: Viperchip |Gameboy: GB Xchanger 64 Mbit|GameBoyAdvance: Advance Flashlinker 128Mbit|MasterSystem: Original |Saturn: Luckswitchswap|Dreamcast: Original|xbox: Flashad|Xbox360: Hitachi_iXtreme_v1.51, Jtag, Xbrebot, Xexmenu 1.1, 320GB int.HDD|Xbox360 Slim: 250GB Original|PS1: Chippad|PS2: Messiah-Chippad |PS3 Slim: 500GB, Kmeaw 3.55 CFW, multiMAN|PS3 Slim: 160GB, Senaste OFW|Vectrex, c64, Amiga och en massa andra: givetvis original
Bookmarks