hejsan nån av er
om jag beställer ett ps2 med messiah installerat hur lång leverans tid kan jag räkna med då ca?
hejsan nån av er
om jag beställer ett ps2 med messiah installerat hur lång leverans tid kan jag räkna med då ca?
När jag har nästa leverans i handen kan jag ge ett mer exakt svar. Men vi behöver c:a 2 veckor på oss för att tömma kön, så räkna med 2-3 veckors leveranstid.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
oki tackar för det snabba svaret
hur är det då med neo2 och rmod + maskin ?
eller neo + bootskiva?
leverans tid ?
Om det inte är så att alla våra PS2 är "v6" så kan vi leverera r-moddade och/eller neo2 moddade PS2 dagen efter beställning (+ postens leveranstid)
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
ok låter helt ok
pris på paket med ps2+neo2+rmod och boot skiva om det behövs
självklart monterat och klart
PS2 3.500:-
R-MOD + NEO2.2 + Montering 1000:-
AR2 500:-
Frakt 161:-
Hansi
tackar för snabba svaren.
har mailat order på dom grejorna + lite extra
/Jimmy
Bookmarks