Visar resultat 1 till 8 av 8

Diskussion: Jetplan?!

  1. #1
    Registrerade
    Apr 2010
    Inlägg
    8
    Respekt
    0

    Jetplan?!

    Tänkte höra med er killar om era konsoller låter som ett jetplan också? eller om det bara är min?

    Detta är speciellt när jag spelar, har en extern HDD inkopplad och kollar på filmer via den. Då surrar den lite mindre iallafall..

    var nämligen hos en kompis igår som köpt det nya ps3:t, och det låter ju ingenting alls? spelade lite spel & kollade blu ray film..

    Har jag gjort något fel eller är det bara så med XBOX:et?

    MVH Hampfred

  2. #2
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    det är normalt, boxarna låter en hel del. om man installerar spelen på hdd (riktig xbox hdd) så kommer spelen laddas via den och inte läsas så mycket från dvd och på så sätt få ner ljudnivån. sen sitter det olika dvdläsare i boxarna och de äldre generationerna låter lite mer än dagens.

  3. #3
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Jetplan brukar låta mer...
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  4. #4
    Registrerade
    May 2008
    Inlägg
    369
    Respekt
    17
    Citat Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
    Jetplan brukar låta mer...
    haha! Tack för den!

  5. #5
    Registrerade
    Apr 2010
    Inlägg
    8
    Respekt
    0
    Vad händer med alla sparningsfiler? vart ligger dem? tänkte om man nu spelar RDR och sparar osv, sen får jag för mig att spela CoD MW2, och tar bort spelet från xbox HDD:n och ersätter det med CoD, ligger alla sparningsfiler kvar då för RDR? eller försvinner dem i samband med att jag tar bort hela spelet från hårddisken?

    / Hampfred

  6. #6
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    30
    Normalt ligger alla Gamesaves under Gamesaves
    Spelen du raderar skall inte påverka detta o skulle det göra det får du nog en fråga eller ett val
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  7. #7
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av hampfred Visa Inlägg
    Vad händer med alla sparningsfiler? vart ligger dem? tänkte om man nu spelar RDR och sparar osv, sen får jag för mig att spela CoD MW2, och tar bort spelet från xbox HDD:n och ersätter det med CoD, ligger alla sparningsfiler kvar då för RDR? eller försvinner dem i samband med att jag tar bort hela spelet från hårddisken?

    / Hampfred
    dom ligger löst på sidan av spel installationen, så att du raderar spelet från hårddisken har ingen som helst betydelse
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  8. #8
    Registrerade
    Apr 2010
    Inlägg
    8
    Respekt
    0
    Skönt! då äre ju bara att ersätta spelen man vill spela hela tiden eftersom jag nu bara har en 20GB hårddisk

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •