Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Ska bli intressant och se hur det blir med flashandet av dessa.
Google is your friend!
Om den skulle vart jtag hackbar så skulle ja inte tveka en sekund på att köpa den =D
Men ja får väll hålla kvar i min tjocka jtag xbox.
så hoppas att den blir homebrew moddbar i framtiden, men de kommer troligen ta en massa år, om de ens kommer hända=(
men tycker iaf att den är sjukt mkt snyggare än gammel 360 =D
nu fattas bara bilder på insidan av den^^
*PS3 slim 120- CFW 3,55
*Xbox v1.4-DuoX 2-200GB hdd
*GameCube-Viper GC Extreme-Cobra 2.1-XCM Viper full case crystal/purple
*Gamecube-Duo Q-Top case crystal
*Xbox 360-4*80mm Noctua-hitachi v78 iXtrm v1.51-Freeboot v0.032-1TB hdd R.I.P.
*Xbox 360 slim original so far
*Pstwo original x)
*Nintendo Wii-WiiKey v1.9g +softmod
Har satt i allt själv
Google is your friend!
mjo kan va så, men ja vill se allting i den! =D
*PS3 slim 120- CFW 3,55
*Pstwo original x)
Har satt i allt själv
Google is your friend!
*PS3 slim 120- CFW 3,55
*Pstwo original x)
Har satt i allt själv
kollade precis videon på youtube i kan inte sluta dregla..
bra disk snygg o TYST
Google is your friend!
Nu har man ju en o annan fundering
Att jag ska köpa en Slim e det inge snack om...Självklart ska jag ha en.
Köpte min vanliga o flashade den på Psx care såklart o e sjukt nöjd.
Nu sitter man ju o kollar in priskriget som sker, kr, spel som ingår mm mm.
Sen vill man ju föra över sina saves så man vill ju inte byta in utan man vill sitta med båda 2 eller kanske att psxcare har ett erbjudande, byt in här, vi för över o du får den när vi e klara.
Vad tycker / tror ni?
Efter kollat videos från youtube:
Touchknappen verkar vara långsam eller ha dålig respons, på dvd-läsaren.
1.55min in på videon
http://www.youtube.com/watch?v=OBiHQ...eature=related
Svartare handkontroll med kromad xbox ikon i mitten, snyggt med krom.
WIFI, äntligen inbyggt.
Inte så mycket tunnare och mindre än den gamla 360 men några cm bättre iaf.
Adaptern lika så, lite mindre och inga räfflade ytor.
Tystare, mindre ström och värme, hoppas det stämmer..
HDMI 1.4, den gamla elite hade 1.2 står det på prisjakt.
Headset har inte volymkontrollen vid handkontrollen längre, utan hänger vid sladden, inte lika effektivt att stänga av/på den tycker jag.
http://www.youtube.com/watch?v=c8ikv...eature=related
Nu med bara 1 års garanti och inte 3år.
5st usb, 250gb hdd osv...
Iaf med pianolacken gör att man säkert kommer köpa den, så det passar in till tv'n...
Last edited by traxstar7; 2010-06-19 at 23:04.
It looks like Hackers have already started to think about how to 'hack' the new 360 Slim. So far a Philips drive has been identified as the DVD drive of choice for the new 360 Slim and numerous folks including 'Team Jungle' and 'C4E' are taking a look at it.
More from http://team-xecuter.com/
The new Xbox 360 ?Slim? DVD Drive is a Philips DG-16D4S FW VER: 9504
Team Xecuter have acquired a number of consoles and are sharing them with Team Jungle and C4E for further analysis.
Den har dessutom bättre moderkorts design vilket gör att den inte ska drabbas av RROD lika lätt...
den är inte speciellt seg... det är samma som tidigare
och man ska ABSOLUT ALDRIG röra på maskinen när skivan är igång...
Google is your friend!
Google is your friend!
Insidan av xbox 360 slim
http://www.anandtech.com/Gallery/Album/708
http://www.anandtech.com/Gallery/Album/707
shit vad delar man ska ta bort för att få isär skiten! >_<
Google is your friend!
Herregud, lite extremt även för mig, hur länge har den varit ute egentligen? ett par dagar va? SHIT! För snabbt tycker ja "/ folk har alldeles för mycket pengar..
Kan inte hitta "Smash my Xbox slim" de brukar ju alltid komma ut sånt! Har nån hittat den än?
Fan kunde inte vänta..
har beställt min
Nå, har det kommit några nyheter om man kan flasha den eller inte? Försöker hitta men har inte varit inne på xbox sen 3 år tillbaks så vet inte riktigt var jag ska leta.
Dom arbetar på det, du kan läsa mer om progress här: www.twitter.com/teamjungle dom skriver inte så jätte ofta där, men upptäcker dom något nytt brukar dom skriva om det där, alternativt kan du gå in på IRC också, dom snackar om det på efnet nätverket i kanalen #fw
Google is your friend!
sitter hemma o lirar på min nya xbox slim o e så sjukt nöjd!!!!!
Nu till frågan om o föra över saves mm..
är det bara att koppla in ett usb minne i den gamla burken o sen in i nya?
tell me plz
Yes, du kan föra över saves på det viset utan problem, eller så kopplar du in den gamla hårddisken med ett transferkit och för över
Google is your friend!
behöver jag göra nå särskilt?
jag har försökt föra över filer mellan mina boxar men lyckas inte. slimmen hittar usb minnet men de gamla xboxet hittar de inte. har testat me 2 olika minnen o även ipoden men den hittar inget. vad kan felet va? är de för att jag är bannad?
edit: testade lägga över en låt på ett usb minne o då hittades den. men den finns inte me i storage devices listan.
Last edited by mrflim; 2010-08-05 at 12:48.
Google is your friend!
Bookmarks