Visar resultat 1 till 7 av 7

Diskussion: Gameboy Advance SP Flash ?

Registrerade
    Jun 2010
    Respekt
    0

Gameboy Advance SP Flash ?

Hej, jag har en GBA SP och jag vill ha ett flashkort till den som är lika stort som ett GBA spel till billigaste pris..
    Jag vill ENDAST spela GBA "Roms" eller nåt på den, så behövs inget dyrt kort med mp3 eller video osv osv.. MEN vill dock inte att spelen skall ha fördröjning/lagg, samt vill ha fullscreen som ett orginal ser ut!

Tack på förhand!

Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Respekt
    30
    Vi hade sådana kort för ett tag sedan men de sålde slut för 6.månader sen.
    Vi tog 795 kr för dem o du stoppade i Mini SD kort, det fins ju fortf Micro SD kort med Mini SD samt SD adaptrar o köpa.
    De tog max 2Gb kort dock.
    / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Registrerade
    Jun 2003
    Från
    Skellefteå
    Respekt
    25
    2 Gig med GBA spel ... Det blir ju typ 6-700 lir på ett kort ... Har ett gammalt EFA Linker 512b och det räcker gott och väl ...
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Respekt
    30
    Jo jag har t.om några 250mB kort liggandes hemma o ett 512mB o man får ju plats med det man behöver.
    / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Registrerade
    Jun 2010
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
    Jo jag har t.om några 250mB kort liggandes hemma o ett 512mB o man får ju plats med det man behöver.
    Okej, men exakt vad behöver jag som ni har hemma ? skriv namn på alla saker, och priser. sen läste jag dock på något forum att 2gb kort inte räcker långt, ett spel på 8 mb blir 128 eller något när man ska converta det till gba format eller något ???

Tack på förhand.

Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Respekt
    30
    Som sagt, vi har inga kassetter för GBA eller GBA-SP kvar i sortiment längre, ytterst tveksamt att vi kommer ta in fler om vi någonsin lyckas få tag på dem när prislappen är över 700 ut till slutkund.

Och det är skillad på Gigabyte o GigaBit
    Korten med inbyggt minne som omnäms 256Mb eller 512 är relativt små kort då det inte är MegaByte "MB" utan Mega bit Det går 8Bittar på en Byte

Ett flashkort du matar på med ett 2GB Gigabyte MiniSD kort rymmer alla spel som någonsin släppts praktiskt taget...
    / Pendragon

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Vi kan ta hem M3 som passar GBA, klarar 2GB sd. Dom brukar hamna på en 7-800:- till kund. Ingen som beställer dom längre bara då det är vettigare att satsa på en ds/dsi...
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Liknande diskussioner

1. Misslyckad Lite-on Flash?
    By xxjokerxx in forum XBOX 360 - Allmänt
    Senaste inlägg: 2010-03-02, 16:26
  2. Större HD med överflashat original bios HUR??
    By Validus in forum XBOX Hårddiskbyte / Minnesuppgradering
    Senaste inlägg: 2006-04-02, 14:28
  3. IGR - Kommer till MS-dashboard
    By mansnet in forum Evolution-X Dashboard
    Senaste inlägg: 2005-06-21, 10:28
  4. Gameboy Advance 256M Flash Link Set
    By Squizer in forum Gameboy hårdvara
    Senaste inlägg: 2003-03-01, 23:01

Bookmarks

Behörigheter

• Du får inte starta nya diskussioner