Fråga:
Jag fixade en sådan kabel som dom säger ska funka copa/backupp saves/demos/thems etc..till pcen
Men gör jag något fel för HDen bara tickar och visas inte på pcen .
Fråga:
Jag fixade en sådan kabel som dom säger ska funka copa/backupp saves/demos/thems etc..till pcen
Men gör jag något fel för HDen bara tickar och visas inte på pcen .
Last edited by SH!Ne; 2010-06-03 at 16:27.
Vi har ( Xbox 360 Hard Drive Transfer Kit ) men vi har inte fått upp dem i Webshoppen bara...
Ca 195 kr för ett kit kabel som ansluts till en oficiell 360 disk o med fördel körs med programmet xport360/Xplorer360 någonting
Kabeln är en tredjepartskopia av Ms original HDD transferkabel men funkis.
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
du måste läsa hdd med xplorer360, men jag antar du använder det programmet? du kan inte bara läsa hdd i utforskaren som vanliga diskar.
http://dwl.xbox-scene.com/xbox360pc/...r360.beta6.rar 20gb, 60gb 120gb stöd.
http://dwl.xbox-scene.com/xbox360pc/...gb_Edition.zip 250gb stöd.
ms har ju sådana kit gratis om du uppger sn till din nya och gamla box. ja skicka in sådana blanketter och när jag inte fått något efter en vecka så ringde jag deras support, de skulle då ordna detta. först kom det ett kit, efter några dagar kom det ett till.
Vi vet
Men dom som köper våra kablar är ju sådana som sitter kvar på slöhäckar o inte kan ringa Ms *ler* Men det stämmer att om man uppgraderar till en Elite så kan man ringa Ms o beställa en gratis sådan kabel, det ingår i priset som tillval.
Köper man officiella 120Gb diskar o 250Gb diskar ingår det ju sådana kablar med.
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Tack för svaren. Men det var min USB port som var felet .
Att den bara tickade beror på att den inte får tillräckligt med ström...
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
En annan fråga:
Det finns ju en sida (xbox 360 update center) man kan dl updates till spel. Men dom förklarar bara hur man gör via en USB sticka. Vet någon hur man lägger dessa updates på HDen istället?.
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
Nu ligger produkten uppe i shoppen
http://www.psxcare.com/product.php?xProd=1215&xSec=94
Jag länkar till denna diskussion så hittar folk info om diverse bra program etc.
/ Pendragon
Bookmarks