Antar att alla fått mailet från Xbox som använder Live.
Om inte annat så är det här http://view.engage.xbox.com/?j=feca1...96&tid=913&r=0
Har det hörts något om vad det är för stora nyheter som MS ska presentera?
Antar att alla fått mailet från Xbox som använder Live.
Om inte annat så är det här http://view.engage.xbox.com/?j=feca1...96&tid=913&r=0
Har det hörts något om vad det är för stora nyheter som MS ska presentera?
Lätt att det blir 3D va??
kollade på de där. missade tyvärr dem första 10minuterna så fick inte se de nya halo o gears of war 3 men de jag fick se var lite intressant. kinect som den nya grejen heter, låter en alltså spela utan handkontroll. o de verkar funka riktigt bra. iaf på dem spel dem visade där. de va bland annat typ workout spel o nåt bilspel. tror att de kan ha varit de kommande PGR dem visade lite från. dem körde nåt race o de verkade funka bra. så jag tror att kinect kommer bli en riktigt ball grej när den väl släpps o de kommer lite fler spel till den.
men den största nyheten var kanske den nya modellen av xbox360. en mindre modell me 250gb o wifi. o de kommer inte bli dyrare än dagens modeller. de skulle släppas inom dem närmsta dagarna om jag inte hörde fel, kanske bara i usa? tyckte även dem prata om att publiken skulle få varsin konsoll helt gratis.
jag har varit sugen på att skaffa mig ett nytt 360 o ha att köra live me, kanske skulle vänta på den nya modellen
nån mer som såg sändningen?
Det står lite här http://www.aftonbladet.se/nojesblade...icle7301617.ab
tror ni att man får se 45nm prylar i den eller är det bara att glömma?
jodå, det finns
http://gizmodo.com/5563153/the-new-x...the-same-price
men dessvärre kan du inte använda minnes enheter från gamla 360'n på den nya
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Google is your friend!
Google is your friend!
Fan det är ju ingen NY xbox360 utan bara same shit med NY design det är allt.
Sen skall man köpa till saker för att det skall funka med den gammla 360 för att föra över saker och ting till den nya, inte ens en HDMI kabel snåla jävlar där på MS.
Det är ju så här den gammla skulle vara om inget annat, kalla den för NY med WIFI och en 250 HDD är ju bara löjligt billigt sätt att markansföra den bara. Snacka om girighet
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
Google is your friend!
Gillar hur man får "whisper quiet" till ny fantastisk feature när det i själva verket rör sig om att man rättat till ett av TV-spelshistoriens största designfel.
Om någon vet en bra guide för att sätta på vanliga pc-fläktar på en gammal vanlig 360 kan man få peka ut den för mig. (kör utan chassi)
du har pm. har för mig de inte går skicka länkar här på forumet så tog de via pm istället. kika på den länken. finns massa nyttigt där
edit: blind som man är så missade jag totalt att man kan skicka länkar till andra sidor. vissa iaf. men men... får skylla på värmen o att jag är trött efter dagens arbete :P hoppas länken funkar för dig iaf
Last edited by mrflim; 2010-06-30 at 16:46.
Köp en sån här att montera din DVD läsare i.
http://www.psxcare.com/product.php?xProd=1119&xSec=89
Sätt på skitfeta fläktar på insidan av din 360 o gör ett fläktgaller där släden matas ut normalt o klä den med ett filter/tyg ( Högtalartyg ) så den inte drar in så jädra mycket damm men får luft.
Jag har själv inte orkat titta på processorkylare själv, hittar du någon som passar skriv upp vad det är för socketnummer på modellen så införskaffar vi några o provar själva
Personligen skulle jag ta två kylflänsar "samma som sitter på CPU o sen lägga två fläktar ovanpå o sen var det bra med det.
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Google is your friend!
Bookmarks