Visar resultat 1 till 9 av 9

Diskussion: Uppdaterade psp't /fail

  1. #1
    Registrerade
    Jun 2010
    Inlägg
    12
    Respekt
    0

    Unhappy Uppdaterade psp't /fail

    Hej jag lånade tillfälligt ut mitt psp till en vän och berättade specifict hur man använde chickhen.. dock kom han tillbaka senare och sa "hej, jag uppdaterade ditt psp åt dig! det var inte uppdaterat! !!!" .... då jag köpte psp't hoss er chippat, kan man få lite hjälp att återställa det?

  2. #2
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av lordseymore Visa Inlägg
    Hej jag lånade tillfälligt ut mitt psp till en vän och berättade specifict hur man använde chickhen.. dock kom han tillbaka senare och sa "hej, jag uppdaterade ditt psp åt dig! det var inte uppdaterat! !!!" .... då jag köpte psp't hoss er chippat, kan man få lite hjälp att återställa det?
    Om den är uppdaterad med en system mjukvara över 5.03 kan man inget göra med en maskin som kräver ChickHEN... om det bara är så att ChickHEN inte längre fungerar (din vän kanske tog bort ngt viktigt) kan vi lägga in det på minneskortet igen...
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  3. #3
    Registrerade
    Jun 2010
    Inlägg
    12
    Respekt
    0
    nej han uppdaterade pspt.. online... kan man inte göra någonting alls?

    EDIT: kan man inte typ.. nergraddera den?
    Last edited by lordseymore; 2010-06-15 at 23:26.

  4. #4
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av lordseymore Visa Inlägg
    nej han uppdaterade pspt.. online... kan man inte göra någonting alls?

    EDIT: kan man inte typ.. nergraddera den?
    nej, det finns ingenting man kan göra om man har uppdaterat över 5.03... inte i dagsläget iaf... dom arbetar på hacks för nyare mjukvaror... men ingen vet när det går... tyvär, du får köra från UMD ett tag... eller köpa en begagnad PSP...
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  5. #5
    Registrerade
    Jun 2010
    Inlägg
    12
    Respekt
    0
    god damnit... min vän ska få betala ytterst för detta. tack för snabba svar. psxcare rulez.

  6. #6
    Registrerade
    Mar 2008
    Från
    Stockholm, Sweden, Sweden
    Inlägg
    320
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av lordseymore Visa Inlägg
    god damnit... min vän ska få betala ytterst för detta. tack för snabba svar. psxcare rulez.
    ha ha, men vänta nu, är han fortfarande din vän?
    udda : )
    --------------------------
    Nintendo:
    "Vi vill nu tacka er trogna kunder som betalar våra löner genom att köpa våra konsoller och spel genom att ge er en käftsmäll, fler kommer framöver..."
    -----------------
    雙瞳 B-man i 1 och 0
    http://thepiratebay.org/torrent/6187...gamix_part_2.1

  7. #7
    Registrerade
    Jun 2010
    Inlägg
    12
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av bmansweden Visa Inlägg
    ha ha, men vänta nu, är han fortfarande din vän?
    udda : )
    nej du har rätt, jag förklarade ju noga hur man skulle starta chickhen och att han INTE skulle uppdatera något.. han ska ändå få betala fört!

  8. #8
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Är det en PSP 2004 med v3 moderkort eller 3000 samt Go är det svårt att återställa som det skrivits.
    Men är det ett äldre moderkort kan vi alltid pandora tricka dem, vi vet inte förräns vi provat om det går i butik för våra kunder...
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  9. #9
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
    Är det en PSP 2004 med v3 moderkort eller 3000 samt Go är det svårt att återställa som det skrivits.
    Men är det ett äldre moderkort kan vi alltid pandora tricka dem, vi vet inte förräns vi provat om det går i butik för våra kunder...
    Det borde ha testats på maskinen innan den såldes, således kan jag utesluta att det är en av dom äldre maskinerna...
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Liknande diskussioner

  1. Nya spel på psp:t
    By Janne77 in forum PSP - Playstation Portable
    Inlägg: 7
    Senaste inlägg: 2009-12-20, 08:54
  2. Uppdaterade till 5.xx nu funkar inte homebrew längre...
    By knegarpetter in forum PSP - Playstation Portable
    Inlägg: 6
    Senaste inlägg: 2009-01-15, 00:06
  3. Uppdaterade Wiikey med 1.9b och nu funkar det inte, hjälp!
    By Schattiz in forum Nintendo WII - Allmänt
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2007-11-11, 00:54
  4. Nedgraderare 3.50 till 1.50 ute nu :D
    By fr_3dd_3 in forum PSP - Playstation Portable
    Inlägg: 12
    Senaste inlägg: 2007-07-01, 01:22

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •