Sida 3 av 5 FörstaFörsta 12345 SistaSista
Visar resultat 61 till 90 av 142

Diskussion: JTAG - FaQ (Vanliga frågor och svar)

  1. #61
    Registrerade
    Mar 2003
    Från
    Staffanstorp
    Inlägg
    35
    Respekt
    0
    Körde en Xenox box igår helt utan problem använde samma utr. som den till min falcon och pc`n(xp 32bits OS) där hemma, känns som om jag kört fast på min egen med falcon,
    undra om det går att löda in cygnos och få det att funka den vägen?

  2. #62
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av panzerfaust Visa Inlägg
    Körde en Xenox box igår helt utan problem använde samma utr. som den till min falcon och pc`n(xp 32bits OS) där hemma, känns som om jag kört fast på min egen med falcon,
    undra om det går att löda in cygnos och få det att funka den vägen?
    Om du syftar på Cygnos 360 v2 och inte Cygnos 360, ja... det kan hjälpa...
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  3. #63
    Registrerade
    Mar 2003
    Från
    Staffanstorp
    Inlägg
    35
    Respekt
    0
    Ja då blir det att skrapa ihop lite cash :-S

  4. #64
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    FSD 2.0 RC 1.7 ute.

    http://www.teamfsd.com/xex/Freestyle... TeamFSD ].zip

    What's new/fixed:
    (Added) HTTP Download Resuming for interrupted Asset Downloads
    (Added) System Extended Partition to the Mount List
    (Added) Content Extraction Resuming for interrupted Asset Extraction
    (Fixed) Issue where extracted xbox 360 games without nxeart would still have icon downloaded despite settings
    (Added) ContentHash to ContentItem to make each content item completely unique each scan
    (Added) HTTP Queue to database to support http resuming in all modules
    (Updated)Added new setting for weather
    (Added) Ability to disable auto scanning
    (Added) Toggle Setting for HTTP Download Resuming
    (Added) Setting for WeatherLocationName to the database
    (Added) Weather
    (Added) Weather Location Search
    (Added) Clear Skin Data Button
    (Fixed) Double focus issue in icon game list
    (Updated) Kinect Icon Gradient
    (Updated) Weather to support Imperial and Metric Units
    (Updated) Kinect icons to closer match retail
    (Added) Weather unit setting to DB
    (Added) XML Error check to weather. If a key returns invalid it will attempt to get the info with another key.
    (Updated) Changed all Weather icons to dds for loading speed increase.
    (Updated) Kinect tab background
    (Updated) File Manager re-done. Can do actions either way or in either window.
    (Fixed) Copying folders in new File Manager.
    (Fixed) Root at top when of file strucutre
    (Fixed) Hide LB and RB Buttons when processing copy.
    (Fixed) folder copy on move.
    (Fixed) Focus Bug in Canvas Config Scene
    (Fixed) Focus Loss Bug in Change Log View- made all buttons exit scene.
    (Fixed) Prior text in Content Settings (fine tuned)
    (Added) Weather Icon Set
    (Updated) Added Weather Icon to PSD
    (Fixed) Deleting package in root deletes Whole Hard Drive.
    - Now lists path and says will delete it all.
    - Containers only delete file not folders.
    (added) Arrows for file manager
    (Added) quite a bit more to the samba support (requesting and storing credentials) [It's almost done now]
    (Added) scenes for getting samba credentials
    (Fixed) FileBrowser was showing Samba passwords in path
    (Deleted) Skin folder
    (Added) New Skin
    (Updated) Basic files
    (Added) Main Scene scene
    (Updated) PSD Files
    (Updated) Skin
    (Updated) Fonts to Xui reduced format
    (Updated) Top/Bottom Bar Mock Up
    (Added) ability to override stored samba credentials (hold the back button while selecting a samba folder that has stored credentials)
    (Fixed) progress dialog in filemanager showing stored passwords as part of the path
    (Fixed) message box asking if you really want to delete a file showing stored passwords as part of the path
    (Added) Ability to turn on/off samba client in general settings scene
    (Added) code to support turning on/off samba client. Samba client is now officially part of the dash. Remember, clicking smb: the first time each session will take some time as your network is scanned for shares.
    (Fixed) Make samba credentials scene skin-able (don't hardcode skin name)
    (Added) ability to set the samba workgroup to the general settings scene
    (Added) ability to specify samba workgroup
    (Added) Multi Font support
    (Updated) Main
    (Fixed) Crash on copy from or to root. Cant do it now.
    (Fixed) Con Launching.
    (Updated) SMB Credentials Scn
    (Updated) DualPane Scn
    (Added) Multi Font support for skins
    (Fixed) wstring issue in credentials
    (Fixed) Focus bug in Credentials Scn
    (Fixed) Wrong Setting shown when content settings is first opened
    (Added) Check for root for makedir, delete and rename
    (Added) New Date format
    (Added) New HDD Labels
    (Added) Percentage Label for HDD
    (Updated) Top Status bar almost complete
    (Fixed) Credentials scn values not set on init
    (fixed) Notify on rename
    (fixed) Notify wording for copy and move
    (fixed) Transfer in titleupdate manager says transferring
    (fixed) end samba workgroup to enter samba workgroup
    (Fixed) In ftp CWD \ could crash FSD
    (Changed) File Manager always resets both source and destination to the root
    (Added) Animated clock
    (Updated) Status bar with version 2 for new skin handling

  5. #65
    Registrerade
    Jun 2011
    Inlägg
    1
    Respekt
    0

    Problem...

    Vadför får jag varje gång jag starta min jtag xbox göra inställningar med språk och allt sådant varje gång.. fins det någon fix så man slipper det varje gång man starta den..???

  6. #66
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av Ps3AndXbox360 Visa Inlägg
    Vadför får jag varje gång jag starta min jtag xbox göra inställningar med språk och allt sådant varje gång.. fins det någon fix så man slipper det varje gång man starta den..???
    Vad har du för system version?

    Vad har du för moderkort?
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  7. #67
    Registrerade
    Sep 2007
    Inlägg
    58
    Respekt
    17

    kan man ner gradera?

    hej jag fick tag på en gammal xbox (2007-08-03) med rrod som jag fixade.
    dum som jag var så uppdaterade jag till första kinnect dashboarden. (visste inte om jtag hacket då)...
    kan man på något vis nergradera eller få det att fungera att spela backups från usb hdd ?.
    skullle vara bra att kunna spela utan skivor då jag har barn som ska ha boxen

  8. #68
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av eddy Visa Inlägg
    hej jag fick tag på en gammal xbox (2007-08-03) med rrod som jag fixade.
    dum som jag var så uppdaterade jag till första kinnect dashboarden. (visste inte om jtag hacket då)...
    kan man på något vis nergradera eller få det att fungera att spela backups från usb hdd ?.
    skullle vara bra att kunna spela utan skivor då jag har barn som ska ha boxen
    Tyvär finns det inte sådana möjligheter då microsoft ioch med uppdateringen 8955 och högre brännt så kallade "e-fuses" som gör att gamla bootloadern som innehåller exploiten (hålet) inte funkar längre. annars hade det inte funnits någon dashboard gräns om det gått att nedgradera
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  9. #69
    Registrerade
    Sep 2007
    Inlägg
    58
    Respekt
    17
    är det enbart att flasha dvd'n som gäller för mig då....

  10. #70
    Registrerade
    Jan 2007
    Inlägg
    607
    Respekt
    19
    Citat Original inlägg av eddy Visa Inlägg
    är det enbart att flasha dvd'n som gäller för mig då....
    Japp.

    Jag uppdaterade en av mina maskiner (en Jasper) för inte så länge sedan. Tror att jag läste fel på sifforna men ja, gjort är gjort.

  11. #71
    Registrerade
    Oct 2011
    Inlägg
    18
    Respekt
    0
    Bra skrivet, väldigt detaljerat. & tack för hjälpen föresten...

  12. #72
    Registrerade
    Feb 2008
    Inlägg
    386
    Respekt
    17
    Vilket format ska man använda sig av ifall man tänkt köra med en extern hdd, GoD eller xex? För jag har sökt runt och hittat folk som säger både det ena och det andra...

    EDIT: Never mind, hittade svaret, nämligen att man endast kan köra GoD med hjälp av FSD. Vilket utav dessa format tar minst plats då?
    Last edited by Heenok; 2011-10-30 at 18:20.

  13. #73
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av Heenok Visa Inlägg
    Vilket format ska man använda sig av ifall man tänkt köra med en extern hdd, GoD eller xex? För jag har sökt runt och hittat folk som säger både det ena och det andra...

    EDIT: Never mind, hittade svaret, nämligen att man endast kan köra GoD med hjälp av FSD. Vilket utav dessa format tar minst plats då?
    XEX är BARA speldatan, jag tror GOD också är det men i ett ihoppackat format, dock inte helt hundra... men XEX är det som jag skulle rekomendera att man kör från extern hårddisk
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  14. #74
    Registrerade
    Feb 2008
    Inlägg
    10
    Respekt
    0
    Om jag har förstått det här rätt (vilket jag med stor sannolikhet inte har) Så kan man inte ha en JTAG om ens xbox har blivit uppdaterat efter juli 09?
    Jag har visserligen köpt ett begagnat, men jag har ingen aning om när det uppdaterades. Kan man kolla det?

    Vad är bäst förutom JTAG? Den där andra xk3... hm, har glömt vad den hette... Är den ett alternativ?

  15. #75
    Registrerade
    Jan 2007
    Inlägg
    607
    Respekt
    19
    Citat Original inlägg av lingongrova Visa Inlägg
    Om jag har förstått det här rätt (vilket jag med stor sannolikhet inte har) Så kan man inte ha en JTAG om ens xbox har blivit uppdaterat efter juli 09?
    Jag har visserligen köpt ett begagnat, men jag har ingen aning om när det uppdaterades. Kan man kolla det?

    Vad är bäst förutom JTAG? Den där andra xk3... hm, har glömt vad den hette... Är den ett alternativ?
    Alla boxar förutom de nyaste slim (typ de som tillverkats i augusti och framåt) går att hacka med reset glitch hack nu. Oavsett vilken dash man kör.
    1 x Trinity RGH, 250GB. 1 x Trinity original, 4GB + 250GB HD.

  16. #76
    Registrerade
    Feb 2008
    Inlägg
    10
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av N!klas Visa Inlägg
    Alla boxar förutom de nyaste slim (typ de som tillverkats i augusti och framåt) går att hacka med reset glitch hack nu. Oavsett vilken dash man kör.

    Suck... det här blev så grymt mycket svårare nu. Det innebär att någon kan hacka det och ändra dashen?
    Okej... är det något man gör själv (jäkligt enkelt) eller lämnar man in den till någon? Om det nu ens skulle gå att ha en jtag på min....

  17. #77
    Registrerade
    Jan 2007
    Inlägg
    607
    Respekt
    19
    Citat Original inlägg av lingongrova Visa Inlägg
    Suck... det här blev så grymt mycket svårare nu. Det innebär att någon kan hacka det och ändra dashen?
    Okej... är det något man gör själv (jäkligt enkelt) eller lämnar man in den till någon? Om det nu ens skulle gå att ha en jtag på min....
    JTAG och RGH (reset glitch hack) åstadkommer exakt samma sak. Det är två olika sätt att göra det på.
    JTAG kräver en äldre dashboard (när hacket väl är gjort så kan man köra senaste dashen dock) och RGH går att göra på vilken dash som helst.
    Du lämnar in din box till PSXCARE för RGH. Det måste in hårdvara och det måste lödas på svåra punkter.
    1 x Trinity RGH, 250GB. 1 x Trinity original, 4GB + 250GB HD.

  18. #78
    Registrerade
    Feb 2008
    Inlägg
    10
    Respekt
    0
    Tack!

    Jag ska googla lite mer på detta, men tack för dina svar!

  19. #79
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av N!klas Visa Inlägg
    Alla boxar förutom de nyaste slim (typ de som tillverkats i augusti och framåt) går att hacka med reset glitch hack nu. Oavsett vilken dash man kör.
    När kom Reset Glitch Hack till xenon? något jag missat?
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  20. #80
    Registrerade
    Jan 2012
    Inlägg
    1
    Respekt
    0
    hej jag har en Xenon jtag med dashboard 2.0.12611.0 och jag lånade min kompis skyrim och instalerade det till min jtag men när jag startar skyrim står det att jag behöver göra en uppdatering och om jag gör den updateringen från skivan kommer mitt xbox bli som ett vanligt eller kommer det krascha eller kommer det fortfarande va ett jtag? jag är tacksam för svar

  21. #81
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av RedSnipe Visa Inlägg
    hej jag har en Xenon jtag med dashboard 2.0.12611.0 och jag lånade min kompis skyrim och instalerade det till min jtag men när jag startar skyrim står det att jag behöver göra en uppdatering och om jag gör den updateringen från skivan kommer mitt xbox bli som ett vanligt eller kommer det krascha eller kommer det fortfarande va ett jtag? jag är tacksam för svar
    följ guiden: http://forum.psxcare.com/support/sho...enaste-version så uppdateras boxen på rätt sätt, kör du uppdateringen från spelet kommer du troligtvis få E80 eller så slutar bara JTAG delen funka...
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  22. #82
    Registrerade
    Sep 2004
    Inlägg
    435
    Respekt
    20
    Funderar på att köpa en färdig JTAG konsol av er när jag sålt min Halo Reach limited edition med xkey.

    Några frågor bara.

    Är det ett stort behov att ha DVD läsaren flashad också? Om man ändå ska köra spel från Hårddisk. tänkte mer om nått skulle hända så kan man återställa via USB också?

    Ni Installerar självklart alltid senaste programvara som kommer ut? Efter ni testat den såklart...

    Funderar på Gears of war edition med JTAg har ni några färdiga på lager? Hur lång väntetid isf? Är era färdiga konsoler med senaste dash?
    Last edited by Postal; 2012-01-19 at 12:23.

  23. #83
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    DVD'n behöver endast vara flashad om du vill kunna köra/kopiera brända spel.

    Vi installerar det senaste vi själva testat ja om det funkar... funkar det sämre än äldre versioner stannar vi kvar på äldre versioner, funkar det bättre än äldre versioner eller har funktioner som verkligen behövs kör vi senaste...

    Ja, vi har färdiga av alla modeller i lager, dom med lite större hårddiskar behöver vi troligen fixa iordning hårddisk, inte säkert att vi har alla storlekar på hårddiskar kvar i lager. Vi installerar som sagt alltid det senaste som funkar bra, det inkluderar även dashboards
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  24. #84
    Registrerade
    Sep 2004
    Inlägg
    435
    Respekt
    20
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    DVD'n behöver endast vara flashad om du vill kunna köra/kopiera brända spel.

    Vi installerar det senaste vi själva testat ja om det funkar... funkar det sämre än äldre versioner stannar vi kvar på äldre versioner, funkar det bättre än äldre versioner eller har funktioner som verkligen behövs kör vi senaste...

    Ja, vi har färdiga av alla modeller i lager, dom med lite större hårddiskar behöver vi troligen fixa iordning hårddisk, inte säkert att vi har alla storlekar på hårddiskar kvar i lager. Vi installerar som sagt alltid det senaste som funkar bra, det inkluderar även dashboards
    Skickade precis efter en från er. Hur ser det ut på lagret hinner ni skicka idag med tanke på hur ni har det med hårddiskar?

  25. #85
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Citat Original inlägg av Postal Visa Inlägg
    Skickade precis efter en från er. Hur ser det ut på lagret hinner ni skicka idag med tanke på hur ni har det med hårddiskar?
    Om det var du som beställde gears of war konsollen så är det inga problem, dom har 320GB som standard så till dom behöver vi inte köpa in separata diskar.

    Det är bara 500GB eller mer som vi behöver bygga själva, annars använder vi officiella xbox 360 diskar (250GB eller 320GB).
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  26. #86
    Registrerade
    Sep 2004
    Inlägg
    435
    Respekt
    20
    Citat Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
    Om det var du som beställde gears of war konsollen så är det inga problem, dom har 320GB som standard så till dom behöver vi inte köpa in separata diskar.

    Det är bara 500GB eller mer som vi behöver bygga själva, annars använder vi officiella xbox 360 diskar (250GB eller 320GB).
    Det var jag Hansi. Gott! Då har man nått o se fram emot på lediga dagarna innan helg jobb.

  27. #87
    Registrerade
    May 2012
    Inlägg
    7
    Respekt
    0
    Ser ingen anledning att starta en ny tråd men undrar.

    Vilka program får man med i 360n om man köper en rgh-jtag från er?

  28. #88
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av lerozan Visa Inlägg
    Ser ingen anledning att starta en ny tråd men undrar.

    Vilka program får man med i 360n om man köper en rgh-jtag från er?
    program du kör på boxen:

    XEXMenu 1.1
    Freestyle Dashboard (FSD) 2.2 r275 (om jag inte minns siffrorna fel, den senaste som funkar någelunda bra)
    Xbox 1 Emulatorn (hackade versionen)
    NXE2GOD 1.0
    Optional Media Update

    PC Program:
    XEXMenu 1.1 (iso fil utifall att du behöver den av någon anledning att köra på boxen)
    Exiso GUI 1.4b
    Diskswap Configurator 1.3c * Kommer nog uppdatera till 2.0 snart *

    ^ Ovanstående paket gäller BARA för maskiner med hårddiskar alternativt om du har ett minne med eller köper ett minne av oss...

    Om du köper en 4GB maskin skickar vi med en XEXMenu 1.1 skiva så du kommer åt att köra det du behöver den vägen...
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  29. #89
    Registrerade
    May 2012
    Inlägg
    7
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    program du kör på boxen:

    XEXMenu 1.1
    Freestyle Dashboard (FSD) 2.2 r275 (om jag inte minns siffrorna fel, den senaste som funkar någelunda bra)
    Xbox 1 Emulatorn (hackade versionen)
    NXE2GOD 1.0
    Optional Media Update

    PC Program:
    XEXMenu 1.1 (iso fil utifall att du behöver den av någon anledning att köra på boxen)
    Exiso GUI 1.4b
    Diskswap Configurator 1.3c * Kommer nog uppdatera till 2.0 snart *

    ^ Ovanstående paket gäller BARA för maskiner med hårddiskar alternativt om du har ett minne med eller köper ett minne av oss...

    Om du köper en 4GB maskin skickar vi med en XEXMenu 1.1 skiva så du kommer åt att köra det du behöver den vägen...
    Tack!

    En fråga till, hur bra mediespelare finns some homebrew?

    Har läst att det är svårt att spela upp 1080p filmer i mkv formatet som det ser ut nu det laggar dock var det några månader sedan med en app som heter ff360player tror jag.

    Kanske har förbättrats nu vid dagens datum?

    Eller har det kommit ut vettiga mediespelare för rgh-jtag. Hade gärnat vela ha en sådan så att jag kan spela upp filmer via min 360 på tv:n

  30. #90
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av lerozan Visa Inlägg
    Tack!

    En fråga till, hur bra mediespelare finns some homebrew?

    Har läst att det är svårt att spela upp 1080p filmer i mkv formatet som det ser ut nu det laggar dock var det några månader sedan med en app som heter ff360player tror jag.

    Kanske har förbättrats nu vid dagens datum?

    Eller har det kommit ut vettiga mediespelare för rgh-jtag. Hade gärnat vela ha en sådan så att jag kan spela upp filmer via min 360 på tv:n
    Det finns den du nämner där, minns inte heller exakt vad den hette... men den var enbart WIP typ, en väldigt tidig beta... sen finns det en ny media spelare som Ced2911 håller på portar över från allt möjligt annat nämligen MPlayer, du finner lite info här: http://www.homebrew-connection.org/w...on-by-ced2911/ tyvärr kommer den inte kunna köras direkt från dashboarden utan den körs genom xell-reloaded så den är inte sådär jätte värdefull i dagsläget, iofs finns det program som t.ex. Dashlaunch 3.01 BETA som kan starta den direkt från vanliga dashboarden, men fortfarande inte riktigt vad du vill köra då den är väldigt tidig i beta stadiet den också
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Sida 3 av 5 FörstaFörsta 12345 SistaSista

Liknande diskussioner

  1. Jtag dsub9 kontakt
    By spenne in forum XBOX 360 - RGH / JTAG / XELL / XBMENU / XBR / LINUX / HDLOADER
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2010-06-04, 08:45
  2. Jtag?
    By JWhale in forum XBOX 360 - RGH / JTAG / XELL / XBMENU / XBR / LINUX / HDLOADER
    Inlägg: 10
    Senaste inlägg: 2010-02-18, 17:25
  3. Frågor angående Jtag
    By satcrow in forum XBOX 360 - RGH / JTAG / XELL / XBMENU / XBR / LINUX / HDLOADER
    Inlägg: 11
    Senaste inlägg: 2010-02-06, 19:26
  4. Frågor angående Jtag
    By satcrow in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2010-01-23, 01:23
  5. JTAG hack FAQ efterfrågas.
    By fArGo_sWe in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 5
    Senaste inlägg: 2009-10-13, 08:51

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •