Sida 4 av 5 FörstaFörsta ... 2345 SistaSista
Visar resultat 91 till 120 av 142

Diskussion: JTAG - FaQ (Vanliga frågor och svar)

  1. #91
    Registrerade
    May 2012
    Inlägg
    7
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    Det finns den du nämner där, minns inte heller exakt vad den hette... men den var enbart WIP typ, en väldigt tidig beta... sen finns det en ny media spelare som Ced2911 håller på portar över från allt möjligt annat nämligen MPlayer, du finner lite info här: http://www.homebrew-connection.org/w...on-by-ced2911/ tyvärr kommer den inte kunna köras direkt från dashboarden utan den körs genom xell-reloaded så den är inte sådär jätte värdefull i dagsläget, iofs finns det program som t.ex. Dashlaunch 3.01 BETA som kan starta den direkt från vanliga dashboarden, men fortfarande inte riktigt vad du vill köra då den är väldigt tidig i beta stadiet den också

    Om man spelar spel från en extern hdd, laddas spelen snabbare jämnfört med om man haft en xk3y? Jag har haft xk3y och tyckte den var lite långsam att hitta den emulerade "dvd-skivan"

    Hittar 360n hdd snabbare om man har en rgh-jtag? dvs att man genomsnitt kan få igång ett spel från extern hdd snabbare?

  2. #92
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av lerozan Visa Inlägg
    Om man spelar spel från en extern hdd, laddas spelen snabbare jämnfört med om man haft en xk3y? Jag har haft xk3y och tyckte den var lite långsam att hitta den emulerade "dvd-skivan"

    Hittar 360n hdd snabbare om man har en rgh-jtag? dvs att man genomsnitt kan få igång ett spel från extern hdd snabbare?
    Jao, det är snabbare med JTAG/RGH än Xk3y
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  3. #93
    Registrerade
    May 2012
    Inlägg
    7
    Respekt
    0
    Jag har nu beställt en rgh-jtag från er och jag undrar över detta:

    Om man ska spela spel från extern hdd så ska man extrahera dessa via exiso-gui och sedan föra över det i mappen "Games" på den externa.

    Men jag har läst på ett ställe var dom talar om att det ska heta Gamez och inte games för att 360n inte ska blanda ihop externa med interna.

    Jag undrar nu därför om jag kör externa spel från min hdd på rgh-jtag så ska jag döpa min mapp till games eller gamez så att det inte blir problem när jag startar spelet via xexmenu?

    När man även ska föra över spelen till den interna hdd.

    Är det då bara att jag via ftp och xplorer360 för över den extraherade mappen till den interna hårddiskens gamez/games mapp?

  4. #94
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    från extern hårddisk kör du med Games, på intern hårddisk Gamez (XEXMenu crashar om du kör Games på interna hårddisken)

    Xplorer360 är till för att köras på original hårddiskar på upp till 250GB, dock är det väldigt buggigt och det är isåfall direkt på datorn inte genom nätverket (FTP)

    Men vill du föra över till konsollens hårddisk gör du det lättast med valfri FTP klient och XM360
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  5. #95
    Registrerade
    Aug 2012
    Från
    BÃ¥lsta, Sweden, Sweden
    Inlägg
    44
    Respekt
    12
    Hej jag har en fråga hur installera man DLC och XBLA ska fixa RGH på min 360 så jag är rätt ny och jag hade nyss fixat ett DLC men den vill att man ska koppla upp sig på live hjälp snälla

  6. #96
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av Bingo93 Visa Inlägg
    Hej jag har en fråga hur installera man DLC och XBLA ska fixa RGH på min 360 så jag är rätt ny och jag hade nyss fixat ett DLC men den vill att man ska koppla upp sig på live hjälp snälla
    DLC lägger man enligt följande struktur:

    HDD1:\Content\000000000000000\*titleID*\*special mapp*\*DLC*

    Du behöver även låsa upp den, dom brukar vara det redan från början, men annars kör du med XM360 på boxen och låser upp

    Du behöver även ha en TU (Title Update) dessa finner du på www.xbuc.net samt http://marketplace.jqe360.com/ dessa lägger du i en av följande mappar (olika mellan olika TU's):

    Hdd1:\Cache\
    HDD1:\Content\000000000000000\*titleID*\*special mapp*\*Title Update*
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  7. #97
    Registrerade
    Aug 2012
    Från
    BÃ¥lsta, Sweden, Sweden
    Inlägg
    44
    Respekt
    12
    Ska title update ligga i samma mapp som DLC?

  8. #98
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av Bingo93 Visa Inlägg
    Ska title update ligga i samma mapp som DLC?
    Nej, DLC ligger i en special mapp medans TU ligger i en annan, men det är INTE alltid så, i vissa fall ska dom ligga i Cache mappen...

    ** EDIT: **

    HDD1:\Content\0000000000000000\425307E6\000B0000\T U_.... <--- detta är ett exempel på hur TU ska ligga om det inte ska ligga i Cache mappen, detta är för Skyrim, jag använder inte så mycket DLC så har ärligt talat inte jätte bra koll på just detta, men googlar man kan man oftast hitta all den här informationen
    Last edited by Swizzy; 2012-08-07 at 23:56.
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  9. #99
    Registrerade
    Aug 2012
    Från
    BÃ¥lsta, Sweden, Sweden
    Inlägg
    44
    Respekt
    12
    Tack nu förstår jag Visst fungera detta bara på Jtag 360?

  10. #100
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av Bingo93 Visa Inlägg
    Tack nu förstår jag Visst fungera detta bara på Jtag 360?
    Att ladda hem och lägga in DLC/XBLA utanför Xbox Live funkar enbart på JTAG/RGH ja, men TitleUpdates kan du lägga in utan JTAG/RGH också då dom inte är låsta per konsoll/profil
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  11. #101
    Registrerade
    Feb 2011
    Från
    Sverige, Värnamo
    Inlägg
    37
    Respekt
    14
    Kan ni JTaga min konsol ?`Det stå service Data 2009-03-31, den är dock lagad för rrod hos microsoft 2 gånger. Den har inte HDMI och jag har den senaste Dashboarden.

  12. #102
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av kallenalle Visa Inlägg
    Kan ni JTaga min konsol ?`Det stå service Data 2009-03-31, den är dock lagad för rrod hos microsoft 2 gånger. Den har inte HDMI och jag har den senaste Dashboarden.
    Nej, JTAG funkar bara upp till dashboard 2.0.7371.0, det står i första posten...

    RGH funkar upp till 2.0.14699.0 på xenon, MEN det är långt från värt det (kan ta flera timmar innan den lyckas glitcha...)
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  13. #103
    Registrerade
    Sep 2007
    Inlägg
    128
    Respekt
    17
    Då var det knäppar i hjulet! Min Xbox 360 som köptes i begynnelsen (och aldrig varit uppkopplad) har jag låtit JTAG:a hos er för ett-två år sedan, allt har funkat galant, med bl.a. spel som MAFIA II och LA Noir. Men för några månader sedan stötte jag på problem, nytankade Forza 4 ville inte starta. Slängde skiten. Så trött på skit som inte rullar, att Microsoft orkar bry sig.

    FIFA 12 funkar, Red Dead Redemption funkar. Men tankade nu hem Resident Evil 6 och det vill heller inte starta. Såg där en tagg på abgx.net där det står att det är XGD3 eller något sånt. Bara namnet får mig att koka. Kan jag inte längre kör spel utan att uppdatera JTAG:en på något sätt?

    Ps. Min box är sedan långt tidigare flashad med iXtreme, bra länge sen. Men iXtreme är väl inget jag ens utnyttajar nu längre? JTAG är väl lösningen på alla världens problem? :P

    Tack på förhand Swizzy, din expertis uppskattas stort. Har tyvärr inte längre tid att hänga med i svängarna. Krävs en update blir det sannolikt att dumpa boxen hos er. Trist att Microsoft ska sätta käppar i hjulet en gång om året dock. Jäkligt irriterande.

    Kör för övrigt Mac, går fint att packa upp spelen. Kör "extract-xiso-gui.app" för detta (Version 0.2.7.0). Packar upp fint, ger mig alla xex å allt gott. Men sen vill spelen inte starta då jag klickar på dom i XeXmenu. Såg även nu att det finns typ version 2.4 av xiso for mac, dock via Terminalen. Dock verkar ju min gui-app packa upp fint...?

    Skulle uppskatta lite vägledning/förklaringar på mina problem. Tack igen!

    Edit: Makalöst förvånande så funkar "FIFA.13.PAL.XBOX360-COMPLEX" som är just XGD3 (enligt abgx.net). Dvs. denna release http://thepiratebay.se/torrent/76684...ARENA.org].iso

    Varför går inte Resident Evil 6 och Forza 4 mån tro? Tack för expertisen.
    Last edited by VoRa; 2012-10-09 at 22:05.

  14. #104
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Troligen är det så att både Forza 4 och Resident Evil 6 nyttjar nya funktioner som kommit med nya dashboard versioner...

    Jag vet att det är ett gäng spel som inte funkar när man har 13604 eller lägre... mitt tips till dig är att uppdatera till 15574 som är senaste idag, den bör vara säker åtminstone 1 år frammåt, om inte mer...

    Tyvärr kan jag inte hjälpa dig jätte mycket med varför spelen inte funkar att starta efter att du packat upp, kolla om det möjligen finns en nyare version av programmet? det ända jag vet som ändrats är skivformatet, exiso borde spotta ut errors åt dig om den inte är kompatibel... det kanske löser sig med en dashboard uppdatering dock
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  15. #105
    Registrerade
    Sep 2007
    Inlägg
    128
    Respekt
    17
    Tack för ditt snabba svar Swizzy! Uppskattas!

    Jag testar den senaste Terminal-baserade uppackningen och återkommer när bägaren rinner över Som du säger, kanske är det en dashboard update som gäller. Jag tycker dock det är konstigt att min uråldriga xiso gui app för Mac inte får stopp om det nu är nymodigheter som gäller för uppackning av XGD3.

  16. #106
    Registrerade
    Dec 2006
    Inlägg
    8
    Respekt
    0
    Jag körde in Swizzys variant på senaste dashen (15574) och skapade NAND:en på en dator utan nätverk. Därefter har jag lagt in avatarstödet. Dock blir jag inte klok på om Dash launch 3.02 är installerat. Jag har sparat med X, men ingen av genvägarna fungerar.

    FSD 3 är installerat och fungerar bra. Det jag vill ha är multidisc-stödet och att den skiftar skiva automatiskt. Dock känns guiden till Disk swapper 1.3 jag hittade lite otillräcklig och det är inte inlagt. Dash launch egen variant disc swap är inte aktiverat eftersom den krockar med FSD3.

    Hur får jag ordning på multidisc så den byter skiva automatiskt?

    I Dash launch 3 står det unload och så, men installationen ser helt annorlunda ut jämfört med innan. Sen vet jag inte om ändringarna jag gjort fungerat för den vill inte boota till FSD3 när jag håller in avsedd knapp vid uppstart.

    Ingen multi.ini är inlagd och inte heller swap.xex. Behövs den sistnämnda?

    Lite förtydligande nu i editeringen. Det som förvirrar är att jag inte vet om det fungerar.

    EDIT:
    Nu har jag en launch.ini i rooten på XBOX360, men inga ändringar jag gjort är sparade i den så jag editerar den i XP-burk och lägger tillbaka.

    Behövs swap.xex om jag startar ett spel via XeXMenu som är multidisc?

    EDIT:
    Dash launch fungerar efter manuell konfiguration.
    Last edited by TryAndTry; 2012-10-19 at 19:33.

  17. #107
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Swap.xex krävs för att multidisc spel ska byta skiva om du inte på något annat vis gör detta (dashlaunch har en inbyggd funktion för det du kan aktivera, likaså har FSD inbyggd funktion för det)

    Läs dashlaunch readme'n för mer information om hur allting funkar... swap.xex kräver multi.ini också...
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  18. #108
    Registrerade
    Dec 2006
    Inlägg
    8
    Respekt
    0
    Det gick inget vidare att använda swap.xex. I Max Payne 3 så stod det bara att det var slut på skiva ett och sen hoppade spelet till dashen. Så här ser multi.ini ut:

    "
    [5454086c]
    ; LA Noire
    disk1 = Usb:\Games\5454086C D1
    disk2 = Usb:\Games\5454086C D2
    disk3 = Usb:\Games\5454086C D3
    disk4 = Usb:\Games\5454086C D4

    [5454086B]
    ; Max Payne 3
    disk1 = Usb:\Games\5454086B D1
    disk2 = Usb:\Games\5454086B D2
    "

    Citationstecken för att markera start och slut. De finns ju inte med i filen i sig.

    Jag bootade spelet via file manager. För i spellistan förekommer t.ex. May Payne 3 fyra gånger och jag vill inte starta fel *.xex.

    Ska det vara \ efter alla mappnamn? Ibland kan det vara någon töntig grej som gör att det inte fungerar.

  19. #109
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av TryAndTry Visa Inlägg
    Det gick inget vidare att använda swap.xex. I Max Payne 3 så stod det bara att det var slut på skiva ett och sen hoppade spelet till dashen. Så här ser multi.ini ut:

    "
    [5454086c]
    ; LA Noire
    disk1 = Usb:\Games\5454086C D1
    disk2 = Usb:\Games\5454086C D2
    disk3 = Usb:\Games\5454086C D3
    disk4 = Usb:\Games\5454086C D4

    [5454086B]
    ; Max Payne 3
    disk1 = Usb:\Games\5454086B D1
    disk2 = Usb:\Games\5454086B D2
    "

    Citationstecken för att markera start och slut. De finns ju inte med i filen i sig.

    Jag bootade spelet via file manager. För i spellistan förekommer t.ex. May Payne 3 fyra gånger och jag vill inte starta fel *.xex.

    Ska det vara \ efter alla mappnamn? Ibland kan det vara någon töntig grej som gör att det inte fungerar.
    Hur ligger spelen mer exakt? är det GOD spel du har? isåfall ska du peka till god containern, annars ska du peka den till ett \ för att ladda default.xex (om jag inte minns helt fel)
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  20. #110
    Registrerade
    Dec 2006
    Inlägg
    8
    Respekt
    0
    De är uppackade med exiso. Är det GOD ligger den i Content. På GOD ska man inte avsluta med \. Kanske är lika case sensitve som mitt kära Linux är. Dessutom såg jag att jag skrivit [5454086B] och inte b:et med liten bokstav.

    Nu är jag redo för att åka ut och härja några timmar, men när jag kommer tillbaka ska de här småjusteringarna göras. Det gör jag på en Windowsdator.

    Jag måste ändå fixa en annan sak i Dash launch konfigurationsfil. Det kan vara bra att kunna nå original dashboarden också... Nu bootar den alltid till FSD 3.

  21. #111
    Registrerade
    Dec 2006
    Inlägg
    8
    Respekt
    0
    Multidisc-stödet fungerar. Oh vad mensigt det kan vara ibland. Ett jäkla slashtecken fattas och versal istället för gemen.

  22. #112
    Registrerade
    Oct 2013
    Inlägg
    7
    Respekt
    0
    Hallå i forumet
    Nybliven medlem här, beställde precis ett Xbox med jtag från psxcare. Tänkte bara passa på och fråga vad jag ska tänka på för att inte förstöra mitt Xbox och jtaggen det första jag gör när jag fått det. Så jag inte råkar göra något dumt direkt.

    Tack på förhand,
    Djtobe

  23. #113
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Citat Original inlägg av Djtobeinarobe Visa Inlägg
    Hallå i forumet
    Nybliven medlem här, beställde precis ett Xbox med jtag från psxcare. Tänkte bara passa på och fråga vad jag ska tänka på för att inte förstöra mitt Xbox och jtaggen det första jag gör när jag fått det. Så jag inte råkar göra något dumt direkt.

    Tack på förhand,
    Djtobe
    Den är ganska safe. Lägg inte in någon original system update, speciellt inte någon med högre version än den rgh/jtag patchade som är installerad nu. Ansluter du en Kinect så kanske du måste köra original system update men då kommer den bara att användas för att uppdatera kinecten så länge du ser till att det är samma versionsnummer som det system vi installerat i boxen.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  24. #114
    Registrerade
    Oct 2013
    Inlägg
    7
    Respekt
    0
    Okej, tack för det snabba svaret.

  25. #115
    Registrerade
    Oct 2013
    Inlägg
    7
    Respekt
    0
    Nu är jag här igen med en sista fråga... Men finns det några spel jag verkligen inte kan spela? Eller är alla spel samma?
    Är som sagt ny och försöker lära mig så mycket som möjligt.
    Tack,

    Tobias

  26. #116
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Citat Original inlägg av Djtobeinarobe Visa Inlägg
    Nu är jag här igen med en sista fråga... Men finns det några spel jag verkligen inte kan spela? Eller är alla spel samma?
    Är som sagt ny och försöker lära mig så mycket som möjligt.
    Tack,

    Tobias
    Du får säga till om du hittar något xbox 360 spel som inte fungerar. Jag känner inte till något.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  27. #117
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av Djtobeinarobe Visa Inlägg
    Nu är jag här igen med en sista fråga... Men finns det några spel jag verkligen inte kan spela? Eller är alla spel samma?
    Är som sagt ny och försöker lära mig så mycket som möjligt.
    Tack,

    Tobias
    Det finns spel som kräver lite extra jobb (t.ex. att du lägger in filer från en av skivorna till hårddisken innan du kan spela dom) eller att du behöver ställa in så att maskinen "byter skiva" mitt i spelet...

    Vissa spel kräver även att du lägger in extra grejer (t.ex. Indie Games behöver en TitleUpdate för denna samt att du i dashlaunch har lite special settings som kan orsaka problem med andra spel)

    Men i det stora hela finns det inga spel som jag känner till som inte funkar alls med JTAG/RGH, detta under förutsättning att du har senaste versionen of course (vilket är det du får installerat när du får maskinen från oss på PSXCare)
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  28. #118
    Registrerade
    Oct 2013
    Inlägg
    7
    Respekt
    0
    Okej, återigen tack för svaret. Hur lång tid brukar det ta innan man behöver uppdatera, och hur vet man det?

  29. #119
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Citat Original inlägg av Djtobeinarobe Visa Inlägg
    Okej, återigen tack för svaret. Hur lång tid brukar det ta innan man behöver uppdatera, och hur vet man det?
    När nya spel inte startar är det dags att uppdatera. Finns ingen regel för det. Nya systemversioner kommer ofta, men det är inte alltid spelen verkligen kräver någon ny funktion utan dom klarar sig rätt länge på en lite äldre version.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  30. #120
    Registrerade
    Oct 2013
    Inlägg
    7
    Respekt
    0
    Så om jag har köpt en JTAGad Xbox nu från psxcare kommer jag alltså kunna spela fifa 14, nhl 14, och gta 5 iallafall?

Sida 4 av 5 FörstaFörsta ... 2345 SistaSista

Liknande diskussioner

  1. Jtag dsub9 kontakt
    By spenne in forum XBOX 360 - RGH / JTAG / XELL / XBMENU / XBR / LINUX / HDLOADER
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2010-06-04, 08:45
  2. Jtag?
    By JWhale in forum XBOX 360 - RGH / JTAG / XELL / XBMENU / XBR / LINUX / HDLOADER
    Inlägg: 10
    Senaste inlägg: 2010-02-18, 17:25
  3. Frågor angående Jtag
    By satcrow in forum XBOX 360 - RGH / JTAG / XELL / XBMENU / XBR / LINUX / HDLOADER
    Inlägg: 11
    Senaste inlägg: 2010-02-06, 19:26
  4. Frågor angående Jtag
    By satcrow in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2010-01-23, 01:23
  5. JTAG hack FAQ efterfrågas.
    By fArGo_sWe in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 5
    Senaste inlägg: 2009-10-13, 08:51

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •