Visar resultat 1 till 4 av 4

Diskussion: Nya saker

  1. #1
    Registrerade
    Oct 2009
    Inlägg
    92
    Respekt
    15

    Nya saker

    Tja!



    1.Funderar på att köpa ett större batteri (Har ett flashat psp 2000) Men moste man göra ett nytt "Pandora batteri" då? Eller vad dom kallas.


    2. Sen en till: fråga jag har ett minneskort liggandes som passar mitt psp går det att använda eller moste jag göra om det till ett magick memory stick???. sen


    3. Psp:et gör egna inställningar efter jag har lagt in homebrews:
    Den där "menyn" när man holler nere "R" Knappen medans psp:et startar den "menyn" (kallar det för meny kommer inte i håg vad det heter. Det värkar som den ställer om sig själv någon konstig inställning så inte psp:et startar och så stänger jag av den inställningen i menyn så fungerar det i gen OBS! Jag kanske har gjort det själv eller så är det något homebrew som har gjort det.

  2. #2
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    1. Pandora batterierna är enbart till för själva flashningen, du kan alltså köra med vilket batteri du vill med en flashad PSP

    2. Du kan använda vilket MS Pro-Duo kort du vill, däremot rekomenderas du formatera kortet i PSP'n innan du börjar använda det för att få rätt filsystem och rätt filstruktur etc.

    3. Recovery menyn kallas det, och du kan ha kommit åt det genom VSHMenu, stäng av detta och det andra som krånglar till det så kanske det löser sig för dig
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  3. #3
    Registrerade
    Oct 2009
    Inlägg
    92
    Respekt
    15
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    1. Pandora batterierna är enbart till för själva flashningen, du kan alltså köra med vilket batteri du vill med en flashad PSP

    2. Du kan använda vilket MS Pro-Duo kort du vill, däremot rekomenderas du formatera kortet i PSP'n innan du börjar använda det för att få rätt filsystem och rätt filstruktur etc.

    3. Recovery menyn kallas det, och du kan ha kommit åt det genom VSHMenu, stäng av detta och det andra som krånglar till det så kanske det löser sig för dig
    Okej tack för hjälen!

  4. #4
    Registrerade
    Oct 2009
    Inlägg
    92
    Respekt
    15
    det går inte att starta har kollat på inställningar men när jag startar det så kommer det inte fram ikoner...... :S (inte recovery menyn)

Liknande diskussioner

  1. Ny konsol nya lite-on i butik än?
    By superpalten in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 50
    Senaste inlägg: 2009-11-19, 11:56
  2. Chippa nya Wii-konsoler
    By Karusellen in forum Nintendo WII - Allmänt
    Inlägg: 5
    Senaste inlägg: 2009-11-17, 23:33
  3. nya uppdate
    By ilenzagge in forum Nintendo WII - Allmänt
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2008-11-17, 14:22
  4. Nya spel = butiksoriginal?
    By aaiiyytt in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2007-09-18, 12:25

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •