Visar resultat 1 till 5 av 5

Diskussion: Messiahproblem!

Registrerade
    Jan 2002
    Respekt
    24

Unhappy Messiahproblem!

Hej boyz!

Igår fick jag hem min Messiahchipade maskin och började lira NHL 2002 på cdr. Nemas problemas. Men... när jag testat igenom alla cdr-spelen på lager så var jag deprimerad. Hälften av dessa saknade färg och spelades upp i svart-vitt. Varför?! Liren var: Fifa 2002, John Madden NFL, Gran Turismo 3 och Devil May Cry. Hajar inget.

Snälla hjälp mig.

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Jan 2002
    Respekt
    24

Question

Hmm, då kanske det funkar att koppla in maskinen till en annan tv i hushållet?

Eller kanske man kan fråga bröderna om de har en RGB-kabel till sin "vanliga" Playstation?

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10

Skaffa en RGB-kabel, så får du bra bild på spelen också!
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Yaroze Guest

<font face="Verdana, Arial" size="2">Originally posted by Shotgun:

Kanske man kan fråga bröderna om de har en RGB-kabel till sin "vanliga" Playstation?
    </font>
    Ja, det funkar bra det så länge det är en äkta RGB kabel =)

Bookmarks

Behörigheter

• Du får inte starta nya diskussioner