Hej.
har en flashad psp 2000 (slim) och nu har det dykigt upp ett problem när jag startar den så finns det inga menyer :s men i bland startar den efter inställningar.... Men sen så händer det samma sak i gen!!.
så här ser det ut:
Hej.
har en flashad psp 2000 (slim) och nu har det dykigt upp ett problem när jag startar den så finns det inga menyer :s men i bland startar den efter inställningar.... Men sen så händer det samma sak i gen!!.
så här ser det ut:
oj sorry för stor bild!
ngn som kan hjälpa mig?
Prova ta ut din UMD skiva ur UMD läsaren, är den trasig kan den försöka söka media på UMD spel men få krupp :
***Precis tillbaka efter 4v semester o svarar på gammalt
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Kan isf vara en av microswitcharna som är i nedfällt läge ( Detektar som att det skall sitta en skiva i ) så prova bara o kasta i en valfri skiva
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
ok
Funkade det o var det därför du skrev "ok" eller ?
/ Pendragon
Nej jag skrev ok för att jag skulle testa det. Det fungerade inte : min umd läsare fungerar inte. men ska testa ta bort homebrews och så om det hjälper
/ Pendragon
okej har tästat ta ut det och starta men hjälper inte :S
Bookmarks