Visar resultat 1 till 13 av 13

Diskussion: Jag har brutit lilltån...

  1. #1
    Registrerade
    Jan 2002
    Inlägg
    134
    Respekt
    23

    Post Jag har brutit lilltån...

    å det är ert fel, så nu tänker jag stämma er...:-) nä skoja ba, men jag har brutit lilltån, spelade hacky sack å landade olyckligt, det gjorde ont!

    De jag tänkte komma till med det här, det är att jag lämnade in mitt ps2 för messiah modifiering den 28 mars, och nu undrar jag när den kommer att bli klar??? jag vet att jag ska kolla på första sidan osv. osv. men jag undrar när ni får nästa leverans så att ni kan modifiera alla inlämnade ps2 inklusive min :-)

    ------------------
    ~~~~~Ps2~~~~~
    ~~~~~Ps2~~~~~

  2. #2
    Registrerade
    Apr 2002
    Inlägg
    4
    Respekt
    0

    Post

    Tror inte leverantören fått upp snigeln ur halsen ännu Jag lämnade mitt 13 mars
    and still w8ing ,,Men man brukar ju säga att den som väntar på något gott, väntar ALLTID för länge.Jag undrar med, hur staus är på leveranserna? Kanske svårt att svara på vad vet jag.

  3. #3
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10

    Post

    Jag beställde och betalade tillräckligt med chip för att täcka alla inlämnade PS2 i början av april från ett företag i Norge.

    Anledningen till att jag valde att betala deras höga pris var att dom hade chip på lager och därför skulle kunna skicka så vi hade inom ett par dagar.

    Nu har det gått 2 veckor och jag har inte hört något alls från dom, men på deras hemsida står det att dom fick in chip i fredags. Synd bara att dom inte svarar i telefon, inte svarar på email och inte svarar på fax.

    Jag har även beställt hundratals chip från vår leverantör i frankrike. Han ville inte ta emot min beställning tidigare då han hade hundratals småbeställningar att hantera först, och han ville inte ta emot fler beställningar innan han hade näsan över vattnet iget. Även denna leverans är redan förskottsbetalad, men kommer antagligen inte förrän nästa vecka.

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  4. #4
    Registrerade
    Jan 2002
    Inlägg
    134
    Respekt
    23

    Post

    allrighty, låter bra! ugnefär nur lång tid kommer det att ta inna just min :-)beställning/montering e klar?? alltså om vi säger att ni får chip nästa vecka...på onsdan...

    ------------------
    ~~~~~Ps2~~~~~
    ~~~~~Ps2~~~~~

  5. #5
    Registrerade
    Apr 2002
    Inlägg
    4
    Respekt
    0

    Thumbs up

    Tack för den infon Hansi
    Nu vet man lite mer iallafall.

    //Doli

  6. #6
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10

    Post

    Jag kommer ta hem mindre partier chip löpande under veckan från andra företag i sverige som har på lager också, så vi kommer hålla igång verksamheten...

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  7. #7
    Registrerade
    Jan 2002
    Inlägg
    134
    Respekt
    23

    Post

    soft... då kan man kanske vänta sig ett samtal från er snart :-D

    ------------------
    ~~~~~Ps2~~~~~
    ~~~~~Ps2~~~~~

  8. #8
    Registrerade
    Nov 2001
    Från
    Stockholm
    Inlägg
    15
    Respekt
    0

    Post

    Hoppas du inte beställde från mmi Hansi... det är värsta skumrask-företaget. Om du kikar på forumen på www.ps2-news.org så finns det en hel thread med folk som blivit lurade av dom.. dessutom har norska tv2 gjort ett reportage om honom där dom typ avslöjar hans "business", han typ kokar ihop historier om att han har stora kontor på 300 m2, och när folk besöker hans kontor så är det sunkigt garage... fast han glider runt i en bmw.. man kan ju undra. Ägaren har varit aktiv i det forumet, och folk har frågat varför han inte svarar på mail eller telefon och bara bortförklarar sig, men han kan aldrig ge ett riktigt svar. Alltid bortförklaringar och prat om annat. Dessutom när reportaget om honom och hans företag sänds så kläcker han denna kommentaren:
    "Thank you boys, nice that you all liked my suit. Yes, it was a nice suit wasnt it....

    Also, I would like to thank TV2 for making us sell more than 100 modchips after the program was finished within 1 hour, and also a big thanks for those 20.000 unique visitors we had today on our website! GREAT!!!!"
    Det är möjligt att du kommer få chipen om du nu beställde ifrån mmi, men räkna inte med något.. :/

    [This message has been edited by BanzaiBug (edited 23 April 2002).]

  9. #9
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10

    Post

    Haha, ja jag har läst dom trådarna.

    Hur som helst, jag brukar få de prylar jag beställer därifrån även om dom inte är direkt snabba i vändningarna alla gånger.

    Vi får väl se hur det här slutar, det är bara en liten del av alla chip vi har beställt som kommer därifrån.

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  10. #10
    Registrerade
    Nov 2001
    Från
    Stockholm
    Inlägg
    15
    Respekt
    0

    Post

    Vi får väl hoppas det

  11. #11
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10

    Post

    Chipen kom idag, fattades bara ett chip i sändningen. Precis samma sak hände med förra sändningen från en annan leverantör. Undrar om dom satt det i system...

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  12. #12
    Registrerade
    Jan 2002
    Inlägg
    134
    Respekt
    23

    Post

    Jippie!!!!!! då kan man definitivt få et samtal av er nästa vecka!!!!! woho, undrens tid är inte förbi ändå... fick tekken 4 idag oxå...sweet...

    ------------------
    ~~~~~Ps2~~~~~
    ~~~~~Ps2~~~~~

  13. #13
    Registrerade
    Jan 2002
    Inlägg
    134
    Respekt
    23

    Post

    wohohohohohoho!!!!!!! har fått mitt ps2 nu!!! ska bara säga att ffx rules... :-P det funkar föresten perfekt, tummen upp psxcare!

    ------------------
    ~~~~~Ps2~~~~~
    ~~~~~Ps2~~~~~

Liknande diskussioner

  1. Jag har nog klantat mig
    By Jay in forum DMS3, DMS4 lite, DMS4 PRO
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2004-02-11, 20:27
  2. Hej på er alla galda :-)
    By koxbox in forum Evolution-X Dashboard
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2003-11-06, 19:20
  3. Vill ha svar...
    By Calle_A in forum Ris & Ros
    Inlägg: 19
    Senaste inlägg: 2003-04-08, 16:23
  4. har lite problem som jag önskar att någon kan ordna
    By jose in forum Evolution-X Dashboard
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2003-01-26, 21:24
  5. ARG...över PSXCare och en massa andra saker
    By wyntoon in forum Playstation 2 - produktsupport övrigt
    Inlägg: 13
    Senaste inlägg: 2002-10-06, 18:13

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •