spelar ett spel där man måste vara inloggad på live (dante´s inferno)för att kunna spela verka det som ,hjälper det att låsa upp maskinen för att kunna spara ?? eller kan man köra med ett minneskort o skapa en ny profile??
spelar ett spel där man måste vara inloggad på live (dante´s inferno)för att kunna spela verka det som ,hjälper det att låsa upp maskinen för att kunna spara ?? eller kan man köra med ett minneskort o skapa en ny profile??
Du måste inte vara inloggad på live för att kunna spela Dante's inferno... jag kör det offline själv på min JTAG maskin...
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
min maskin är inte jtag ,bara flashad...men kommer inte åt hdd..maskinen vill göra uppdatering men vill inte starta spelet med hdd i..
uppdateringen beror på att du har 9199 uppdateringen på hårddisken förmodligen, eller liknande, provat att bara låta den uppdatera?
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
sorry glömde väl nämna att jag är bannad
ok, well låt skiten uppdatera om den vill göra det, det skadar liksom inte...
Google is your friend!
men hur många gånger ska den uppdaterar????....den vill typ uppdatera hela tiden!!1
prova att rensa cache minnet på konsollen, det kanske kan hjälpa dig... alternativt kan du lägga in 9199 uppdateringen från skiva/usb, då ska den inte be dig uppdatera... (om det är från spelet i sig)
Google is your friend!
Bookmarks