Sida 11 av 20 FörstaFörsta ... 910111213 ... SistaSista
Visar resultat 301 till 330 av 585

Diskussion: PSJAILBREAK tråden

  1. #301
    Registrerade
    Aug 2010
    Inlägg
    195
    Respekt
    14
    Citat Original inlägg av swifter
    Går det och uppdatera spel med psjailbreak, får bara felkod 80029567 när jag provar.

    HOW TO PLAY:
    ------------
    ò [Create Games DIR at your ext./int. hard disk]
    ò [Copy this shit extracted into the created dir above]
    ò [Copy -> ../ATAX/ATAX-ASCB-UPDATE.pkg <- to your USB/External device and run the update] <---- Det som inte går, finns det något sätt och komma runt det?
    ò [Put PS3 GameDisk in to Play and activate "DISK NEEDED" in your Manager]
    ò [Have fun]
    Problemet med PSjailbreaks programvara är att den inte är uppdaterad och har då inte möjligheten att köra uppdateringar den vägen.

    Det går att använda ett lite krångligare sätt (ska se ifall jag kommer ihåg )
    • Ladda hem PS3 Demo Manager
    • Lägg uppdateringen i samma mapp som du har PS3 Demo Manager
    • Dra uppdateringen till demomanager.exe och släpp. Då skapas en mapp som heter 00000xxx (där xxx är slumpat nummer)
    • Kopiera sen in uppdateringen i den mappen också
    • Använd sen FTP för att föra över katalogen till /dev_hdd0/vsh/task/
    • Starta om din PS3 i normalt läge (utan jailbreak) och då borde den finnas att köra under GAME menyn.
    • När den är klar starta om konsollen i jailbreakläge igen.
    • Förhoppningsvis så funkar Assassins Creed sen
    Människor som inte tänker ordentligt har inga hjärnor,
    snarare har de grått ludd som har flugit in i huvudet på dem av misstag.
    /Nalle Puh

  2. #302
    Registrerade
    Feb 2004
    Inlägg
    21
    Respekt
    0

    psdowngrade

    hej

    kommer ni att ta in psdowngrade? eller avvaktar ni till opensource lösningar poppar upp?

  3. #303
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Citat Original inlägg av akaboton Visa Inlägg
    hej

    kommer ni att ta in psdowngrade? eller avvaktar ni till opensource lösningar poppar upp?
    Vi avvaktar lite. Har ingen lust att köpa in 250st psdowngrade som inte går att sälja...har faktiskt inte fått en enda förfrågning från någon som faktiskt vill ha denna lösning :-)
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  4. #304
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Bättre låta folk som köpt en PsJailbreak själva köpa krediter för att få tag på koden för Downgrade o sedan uppgradera stickan tillbaka till Jailbreak läge direkt från PsJailbreak än att vi skall sitta o flasha om stickor åt folk tycker jag.

    Mao:
    Folk köper en äkta PSJailbreak sticka av en ÅF som oss t.ex.
    Folk köper en nedgraderingskod som de skjuter in i sina utvecklngsusbstickor själva.
    Folk uppgraderar tillbaka sina utvecklingsstickor från Downgrade mode till Jailbreak mode efter de fått ned sina Ps3or till 3.41 mjukvara.
    Folk tuffar på som man alltid gjort med antingen PsJailbreaks lösningar för att boota i Devmode eller andra "Tredjeparts donglar" beroende på vad för funktioner de vill få ut av sina Ps3or eller brödrostar

    Ps. Detta är min spiontant privata åsikt om det hela o ja jag har olika donglar o testa saker med.
    Ds.
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  5. #305
    Registrerade
    Nov 2004
    Inlägg
    118
    Respekt
    20
    Vilket fult spel av psjailbreak att påstå att de knäckt 3.42-3.50 och ger en psdowngrade! Skulle inte förvåna om de kör ett rävspel nu och håller inne med den riktiga knäckta mjukvaran bara för att tjäna pengar på psdowngrade. Litar inte skit på psjailbreak nå mer och lär köpa senare en ny sticka som man kan uppgradera själv, hur man vill.
    PS2 DMS4 PRO
    Wii D2CKey BOOT2 CFG USBloader + Seagate Freeagent GO 500GB (extern hdd)
    PS3 FAT 40GB (500GB) KMEAW CFW3.55 + Seagate Freeagent GOFLEX 500GB (extern hdd)
    PS3 Slim 160GB original
    NDS Lite M3 Real 8GB

  6. #306
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av Lillejan Visa Inlägg
    Vilket fult spel av psjailbreak att påstå att de knäckt 3.42-3.50 och ger en psdowngrade! Skulle inte förvåna om de kör ett rävspel nu och håller inne med den riktiga knäckta mjukvaran bara för att tjäna pengar på psdowngrade. Litar inte skit på psjailbreak nå mer och lär köpa senare en ny sticka som man kan uppgradera själv, hur man vill.
    PS3Key är en dongel jag kan rekomendera starkt, lätt o använda och fungerar bra, samt är det lätt o uppdatera, men man är iofs lite smått låst till deras mjukvaru uppgraderingar, men tycker jag det är värt för att inte riskera att förstöra ps3:an
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  7. #307
    Registrerade
    Feb 2003
    Inlägg
    41
    Respekt
    22
    Citat Original inlägg av Tjurig Visa Inlägg
    Problemet med PSjailbreaks programvara är att den inte är uppdaterad och har då inte möjligheten att köra uppdateringar den vägen.

    Det går att använda ett lite krångligare sätt (ska se ifall jag kommer ihåg )
    • Ladda hem PS3 Demo Manager
    • Lägg uppdateringen i samma mapp som du har PS3 Demo Manager
    • Dra uppdateringen till demomanager.exe och släpp. Då skapas en mapp som heter 00000xxx (där xxx är slumpat nummer)
    • Kopiera sen in uppdateringen i den mappen också
    • Använd sen FTP för att föra över katalogen till /dev_hdd0/vsh/task/
    • Starta om din PS3 i normalt läge (utan jailbreak) och då borde den finnas att köra under GAME menyn.
    • När den är klar starta om konsollen i jailbreakläge igen.
    • Förhoppningsvis så funkar Assassins Creed sen
    testar detta men när jag kommer till detta läget att jag ska köra den delen utan jaibreken i så får jag fel vi start felkod 80028f14 och så går det inte starta samma fel som när man försker köra i gång spelen hur fan löser man detta

  8. #308
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av mr_mupp Visa Inlägg
    testar detta men när jag kommer till detta läget att jag ska köra den delen utan jaibreken i så får jag fel vi start felkod 80028f14 och så går det inte starta samma fel som när man försker köra i gång spelen hur fan löser man detta
    köper en annan dongel t.ex. PS3Key och använder den istället
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  9. #309
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Vi behöver en PS3 med firmware 3.50 (eller 3.42) i butiken idag. Då ingen av våra egna ligger så högt. Den kommer nergraderas till 3.41 och vi kommer filma proceduren. Först till kvarn, dvs vi vill ha in den så fort som möjligt under dagen, bara komma in och hoppas ingen redan varit inne med sin. Jag skriver i forumet när vi fått in en.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  10. #310
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Citat Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
    Vi behöver en PS3 med firmware 3.50 (eller 3.42) i butiken idag. Då ingen av våra egna ligger så högt. Den kommer nergraderas till 3.41 och vi kommer filma proceduren. Först till kvarn, dvs vi vill ha in den så fort som möjligt under dagen, bara komma in och hoppas ingen redan varit inne med sin. Jag skriver i forumet när vi fått in en.
    Vi bestämde oss för att köpa in en ny PS3 för detta istället. Nergraderingen raderar hela hårddisken i proceduren, så det blir smidigast att ta en oanvänd ps3 så vi slipper tänka på att hantera gamesaves osv...
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  11. #311
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Förmodligen kan vi stoppa i en anna nHDD under nedgraderingsprocessen
    o med lite tur så fungerar den gamla igen efter downgraden, inget vi provat men vi lyckades uppgradera den Ps3 slim vi köpte från 3.40 till 3.41 ( testade JB ) uppgraderade till 3.50 ( sniffade lite USB trafik ) och nedgraderade till 3.41
    Vår Ps3 slim står just nu i Factory/service mode

    Laddar upp en bild snart


    bild.JPG
    Last edited by Pendragon; 2010-11-18 at 13:50.
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  12. #312
    Registrerade
    Nov 2010
    Inlägg
    3
    Respekt
    0
    Jag köpte en PS Jailbreak sticka som jag fick levererad i Tisdags (Ordernr 85355). Har försökt minst 50 gånger att få PS Jailbreak dongeln att boota korrekt men det är samma visa varje gång, både gröna och röda lampan lyser och fortsätter att göra det hela tiden. Okänd USB enhet står det i PS3an efter den bootat. Jag har just köpt en ny ps3 slim som lyckligtvis fortfarande hade 3.41 firmwaren och jag drar ur strömmen varje gång, har provat i båda usb uttaget, inget inkopplat i usb, trycker på eject inom den 200ms gränsen som man bör göra osv osv osv, men det vill bara inte gå igång. Har läst igenom hela PS Jailbreak tråden här och sett att andra haft samma problem men ingenstans står det om dom fått igång det tillslut eller om någon annan presenterat en lösning, förrutom att hänvisa till manualen som jag numer kan utantill och följt till punkt vareviga gång (även provat lite egna varianter utan framgång i frustrationen)

    Vad göra? Kan jag ha sådan otur att det är ett måndagsexemplar jag fått eller? Tacksam för snabbt svar

    /Frustrerad föredetta PS3-ägare som efter 2 år utan äntligen införskaffade sig en igen och vill ta igen massor av förlorad speltid!

  13. #313
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Citat Original inlägg av bergas Visa Inlägg
    Jag köpte en PS Jailbreak sticka som jag fick levererad i Tisdags (Ordernr 85355). Har försökt minst 50 gånger att få PS Jailbreak dongeln att boota korrekt men det är samma visa varje gång, både gröna och röda lampan lyser och fortsätter att göra det hela tiden. Okänd USB enhet står det i PS3an efter den bootat. Jag har just köpt en ny ps3 slim som lyckligtvis fortfarande hade 3.41 firmwaren och jag drar ur strömmen varje gång, har provat i båda usb uttaget, inget inkopplat i usb, trycker på eject inom den 200ms gränsen som man bör göra osv osv osv, men det vill bara inte gå igång. Har läst igenom hela PS Jailbreak tråden här och sett att andra haft samma problem men ingenstans står det om dom fått igång det tillslut eller om någon annan presenterat en lösning, förrutom att hänvisa till manualen som jag numer kan utantill och följt till punkt vareviga gång (även provat lite egna varianter utan framgång i frustrationen)

    Vad göra? Kan jag ha sådan otur att det är ett måndagsexemplar jag fått eller? Tacksam för snabbt svar

    /Frustrerad föredetta PS3-ägare som efter 2 år utan äntligen införskaffade sig en igen och vill ta igen massor av förlorad speltid!
    Du bör ha ett e-brev där vi skrivit att du kan skicka in din sticka till oss med en kopia på kvittot samt en felbeskrivning så vi kan testa den här och är du en av våra få kunder som fått en defekt sticka skickar vi givetvis upp en ny till dig som vi även testat innan

    Det är oerhört få stickor som kommit tillbaka men ibland kanske Kineserna i fabrikerna blundat i tillverkningen *skratt*

    Men du skall ha ett e-brev i din e-postlåda som beskrivit detta som skickades senast igår.
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  14. #314
    Registrerade
    Oct 2008
    Inlägg
    17
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av Tjurig Visa Inlägg
    Problemet med PSjailbreaks programvara är att den inte är uppdaterad och har då inte möjligheten att köra uppdateringar den vägen.

    Det går att använda ett lite krångligare sätt (ska se ifall jag kommer ihåg )
    • Ladda hem PS3 Demo Manager
    • Lägg uppdateringen i samma mapp som du har PS3 Demo Manager
    • Dra uppdateringen till demomanager.exe och släpp. Då skapas en mapp som heter 00000xxx (där xxx är slumpat nummer)
    • Kopiera sen in uppdateringen i den mappen också
    • Använd sen FTP för att föra över katalogen till /dev_hdd0/vsh/task/
    • Starta om din PS3 i normalt läge (utan jailbreak) och då borde den finnas att köra under GAME menyn.
    • När den är klar starta om konsollen i jailbreakläge igen.
    • Förhoppningsvis så funkar Assassins Creed sen
    Tack så mycket!! Ska prova detta!

  15. #315
    Registrerade
    Nov 2010
    Inlägg
    8
    Respekt
    0
    Nu blir jag lite irriterad. Här har man köpt en psjailbreak under rean för en tusenlapp fast man har en 3.42a i hopp om att det faktiskt skulle komma en uppdatering. Men icke! Nu måste jag alltså köpa en ny grej? T__T
    Får ta och vänta en månad och se om det kommer nån uppdatering eller nått
    Antar att jag inte kan lämna tillbaka den och få tillbaka pengarna fast jag har kvittot stickan är oanvänd? (Fast skulle nog inte vilja lämna in den förrän det finns något annat alternativ som funkar...)

  16. #316
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Alla är irriterade på psjailbreak, dom hintade massor om att dom skulle släppa en uppdatering så man kan jailbreaka 3.42 och 3.50 för att sedan släppa downgradern, till ett högt pris, och bara för att användas en enda gång. Men faktum är att vi sänkt priset rejält så det är inte dyrare att köpa en psjailbreak av oss nu + en downgrader-ticket för c:a 300:- än vad det kostade att bara köpa psjailbreak förut.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  17. #317
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Citat Original inlägg av Tegelsten Visa Inlägg
    Nu blir jag lite irriterad. Här har man köpt en psjailbreak under rean för en tusenlapp fast man har en 3.42a i hopp om att det faktiskt skulle komma en uppdatering. Men icke! Nu måste jag alltså köpa en ny grej? T__T
    Får ta och vänta en månad och se om det kommer nån uppdatering eller nått
    Antar att jag inte kan lämna tillbaka den och få tillbaka pengarna fast jag har kvittot stickan är oanvänd? (Fast skulle nog inte vilja lämna in den förrän det finns något annat alternativ som funkar...)
    Vi har aldrig lovat att JBstickorna skulle fungera på högre mjukvara så om du köpte en innan Team JB gått ut med mer korrekt information ( den de haft har varit lite luddig ja ) så säljer du antingen av din sticka eller köper en Downgrade kod.

    De valen man alltid haft med en Ps3 med högre mjukvara än 3.41 är att vänta o se om något händer eller fötter.
    Att köpa ett tillbehör o sen när det visar sig vara en habrovinklösning o man får betala lite extra för att få saker o fungera händer väl i alla brancher o med olika produkter. Lite som att du köper fälgar och gummi till en bil du har som "borde" fungera o sen när de nya delarna kommit så visar det sig att du måste sätta på distanser ( jämför med nedgradering ) för att då fina fälgar ( läs Jailbreak donglar ) att fungera.

    Enda gångerna vi tar tillbaka varor är när det avtalats öppet köp o varorna förseglats.
    Och då pratar vi ändå om några dagars tid o inte flera månader eller år
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  18. #318
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Ja, normalpris på psjailbreak är 1195:-, vi skrev att vi kör en REA tills dom släpper sin utlovade uppdatering för 3.42/3.50 "om den någonsin kommer" för att sedan återgå till ordinarie pris. Vi kör vidare på REA-pris, tror vi är nere på ungefär vårt inköpspris nu, och i och med det får man som jag skrev ovan möjlighet att åtminstonde nergradera sig till 3.41 igen till samma pris som annars är ordinarie pris för en psjailbreak.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  19. #319
    Registrerade
    Nov 2010
    Inlägg
    8
    Respekt
    0
    Inget ont mot er, ni är awesome
    Visste att jag gamblade lite.
    Får avvakta och se om någon fixar en gratis downgrader eller uppdatering eller så ^^

  20. #320
    Registrerade
    Feb 2003
    Inlägg
    41
    Respekt
    22
    vad gör man när man får fel kod fel vid startåtgärd fel kod 80010019 eller 80028f14 har goggladt men kan inte få något bra ordning på det någon som har något tips

  21. #321
    Registrerade
    Oct 2008
    Inlägg
    17
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av Tjurig Visa Inlägg
    Problemet med PSjailbreaks programvara är att den inte är uppdaterad och har då inte möjligheten att köra uppdateringar den vägen.

    Det går att använda ett lite krångligare sätt (ska se ifall jag kommer ihåg )
    • Ladda hem PS3 Demo Manager
    • Lägg uppdateringen i samma mapp som du har PS3 Demo Manager
    • Dra uppdateringen till demomanager.exe och släpp. Då skapas en mapp som heter 00000xxx (där xxx är slumpat nummer)
    • Kopiera sen in uppdateringen i den mappen också
    • Använd sen FTP för att föra över katalogen till /dev_hdd0/vsh/task/
    • Starta om din PS3 i normalt läge (utan jailbreak) och då borde den finnas att köra under GAME menyn.
    • När den är klar starta om konsollen i jailbreakläge igen.
    • Förhoppningsvis så funkar Assassins Creed sen
    Ett fel uppstod under installationsåtgärden.
    (80029567)

    Vad ska jag göra?

  22. #322
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Stoppa i en originalskiva ( Ps3 spel ) i blålaserläsaren antagligen
    Sen hjälper det att veta vilket spel du kör o hur den dumpats ?
    Vissa spel måste dumpas om.
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  23. #323
    Registrerade
    Jan 2007
    Från
    kiruna
    Inlägg
    287
    Respekt
    18
    Citat Original inlägg av Tjurig Visa Inlägg
    Problemet med PSjailbreaks programvara är att den inte är uppdaterad och har då inte möjligheten att köra uppdateringar den vägen.

    Det går att använda ett lite krångligare sätt (ska se ifall jag kommer ihåg )
    • Ladda hem PS3 Demo Manager
    • Lägg uppdateringen i samma mapp som du har PS3 Demo Manager
    • Dra uppdateringen till demomanager.exe och släpp. Då skapas en mapp som heter 00000xxx (där xxx är slumpat nummer)
    • Kopiera sen in uppdateringen i den mappen också
    • Använd sen FTP för att föra över katalogen till /dev_hdd0/vsh/task/
    • Starta om din PS3 i normalt läge (utan jailbreak) och då borde den finnas att köra under GAME menyn.
    • När den är klar starta om konsollen i jailbreakläge igen.
    • Förhoppningsvis så funkar Assassins Creed sen
    min PS3a hänger sig direkt när jag försöker starta de :/

    Är de lika att överge psjailbreak och köpa en pskey ist?

  24. #324
    Registrerade
    Oct 2010
    Inlägg
    14
    Respekt
    0
    Är det bara jag som inte kan komma åt download sektionen på ps3key.com?
    När man försöker logga in händer ingenting. Inga meddelanden eller något.
    Skulle gärna vilja få ner senaste versionen till dongeln.
    Taaack på förhand.

  25. #325
    Registrerade
    May 2003
    Inlägg
    163
    Respekt
    22
    Citat Original inlägg av ladelai Visa Inlägg
    Är det bara jag som inte kan komma åt download sektionen på ps3key.com?
    När man försöker logga in händer ingenting. Inga meddelanden eller något.
    Skulle gärna vilja få ner senaste versionen till dongeln.
    Taaack på förhand.
    Den har varit nere i några dagar nu. Läs mer på http://psx-scene.com/forums/f181/ps3...te-down-70727/

  26. #326
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    PSJAILBREAK har ändrat sin psdowngrade policy till hur det borde ha varit från början: Den blir GRATIS och OBEGRÄNSAD!

    Så vem som helst som har en psjailbreak kan hjälpa sig själv och sina vänner att nergradera. Och vi kommer kunna erbjuda nergradering till överkomliga priser i butiken.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  27. #327
    Registrerade
    Nov 2010
    Inlägg
    8
    Respekt
    0
    Halloj! Det är så att jag har fått mitt jailbreak nu. Beställde ett PSJailbreak USB utvecklingskit för att kunna nedgradera min ps3a. Men den ser ut som ett PS3Key ? hur vet jag om jag fått rätt produkt?

  28. #328
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av elitgeten Visa Inlägg
    Halloj! Det är så att jag har fått mitt jailbreak nu. Beställde ett PSJailbreak USB utvecklingskit för att kunna nedgradera min ps3a. Men den ser ut som ett PS3Key ? hur vet jag om jag fått rätt produkt?
    Beställde du från oss?

    PS Jailbreak dongeln kommer i en liten plastask som det står PSJailbreak på, det står även på donglarna...
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  29. #329
    Registrerade
    Nov 2010
    Inlägg
    8
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    Beställde du från oss?

    PS Jailbreak dongeln kommer i en liten plastask som det står PSJailbreak på, det står även på donglarna...
    Yes jag beställde hos er.Okej då har jag alltså fått en PS3key med betalat för en PSJailbreak. Hur löser vi detta? jag har ju öppnat förpackningen? :/

  30. #330
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Skicka ett mail till oss och beskriv det så får du svar på den frågan... jag vet inte riktigt hur du ska göra :/ det är upp till hansi typ...
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Sida 11 av 20 FörstaFörsta ... 910111213 ... SistaSista

Liknande diskussioner

  1. Invites 2010 tråden
    By Effoc in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 302
    Senaste inlägg: 2014-05-29, 00:30
  2. Tjafs / Benzema tråden
    By Benzema in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 33
    Senaste inlägg: 2009-12-20, 13:44
  3. Off Topic Tråden
    By freddyc in forum Nintendo WII - Allmänt
    Inlägg: 46
    Senaste inlägg: 2007-02-13, 18:51
  4. Hitachi 78 Tråden, Hur gör man nu ? :D
    By Postal in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 16
    Senaste inlägg: 2006-12-24, 20:12
  5. RÖda TrÅden???????????
    By vitorm in forum BIOS versioner och flashning
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2004-10-28, 09:18

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •