Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
Tummen upp för psjailbreak ang. gratis psdowngrade! De hade nog grävt sin egen grav om de fortsätt ta betalt per st. och inte fokuserat på deras primära produkt.
PS2 DMS4 PRO
Wii D2CKey BOOT2 CFG USBloader + Seagate Freeagent GO 500GB (extern hdd)
PS3 FAT 40GB (500GB) KMEAW CFW3.55 + Seagate Freeagent GOFLEX 500GB (extern hdd)
PS3 Slim 160GB original
NDS Lite M3 Real 8GB
Riktigt schyst att dom erbjuder gratis downgrade, då kan man ju på sätt och vis säga att man har 3.50 stöd Nu är det bara att vänta på riktigt 3.50 stöd, och att downgrade kommer till gratisalternativen.
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Hej, joo....jag hade tänk införskaffa mig en sån här "Dongel", tyvär har jag Firmware 3.50, så frågan är ganska enkel, vad är det smidigaste sättet att göra det på?
Jag läste att PSJailbreak skulle ha gratis "downgrading", men exakt hur fungerar det?
Google is your friend!
Man kör deras psupdater program som genererar en downgrade.fla som man sedan flashar in, precis som man uppdaterar till 1.1 nu (spekulerar jag)
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Okej....då avvaktar jag några dagar då. Tackar
Hej, har nu skickat tillbaka PS JB dongeln för felsökning, hade den över helgen och försökte ytterligare gånger utan framgång för att vara säker på att det inte var ett handhavande fel. Den borde ha kommit fram idag, tacksam för mer info när ni fått lägga vantarna på den!
den hade landat i posten när jag kom hem från jobbet igår, funkade klock-jävla-rent på första försöket. vilken otroligt lättad : ). tack för er snabba hjälp!
hej har en psjailbreak köpt från psx-care. nu till mitt problem.. kör ps updater 1.1.
problemet är att jag får ingen "downgrader *.fla" utan bara en JB *.fla.
gör jag fel eller funkar det helt enkelt inte som det ska?
/mvh malle
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
nån som vill förklara exakt vad som menas med downgrade har 3,41 är downgrade bara för dom som har 3,50 och vill ha ner sin maskin till 3,41 igen
Människor som inte tänker ordentligt har inga hjärnor,
snarare har de grått ludd som har flugit in i huvudet på dem av misstag.
/Nalle Puh
Google is your friend!
så det är inget jag behöver tänka på då eftersom jag har 3,41
är man "dum" om man införskaffar en PSJailbreak+Downgrader eller rekommenderar ni att avvakta på en open source version? (vill gärna ha den bästa kompabiliteten)
EDIT: har 3.50 för tillfället
Har du bråttom så kör på en psjailbreak. När du väl nergraderat så kan du ju använda vilken dongle som helst sedan. Eller låna en psjailbreak av polaren. Eller kom till oss för nergradering.
Vi kommer preliminärt ta 350:- för en nergradering utan backup/restore och 500:- för nergradering med backup/restore.
Nu verkar den fria downgradern ha släppts, skall precis testa.
Jag uppdaterade precis min dongle för ca tre timmar sen för första gången. Fick ner båda en prog_serienummer.flv och upgrader_serienummer.flv som jag uppdaterade donglen med, och nu har den slutat att fungera. Dvs den lyser inte när jag kopplar in den i datorn och windows säger "usb device not recognized"
Har jag på något sätt råkat förstört den nu? D:
Last edited by Tegelsten; 2010-11-29 at 21:51.
Google is your friend!
Känns ju lite dumt när jag gjorde precis som det står i upgradern o.O
"After you have downloaded the updates (usually in the same directory where PS Upgrade is installed),choose the files one by one and click apply update button"
Jag kan fatta att troligtvis ingen här kan hjälpa till med sånt här eftersom ni inte jobbar med utvecklarna, just checking om någon annan varit med om det eller har några tips ^^
*skickat mejl till dem... som om de skulle svara ^^'
Last edited by Tegelsten; 2010-11-29 at 22:59.
En enkel fråga, jag skulle gärna vilja ha en sån där Jailbreak, men det är viktigt att jag måste kunna använda downgrade också, så därför behöver jag en orginal, right?
Men vart köper jag en Orginal, vart är det smidigast och enklast.
Bookmarks