Geohot har inte ens släppt den än. Det är inte ens säkert att han gör det över huvud taget.
Geohot har inte ens släppt den än. Det är inte ens säkert att han gör det över huvud taget.
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
Det är en start... alla jobbar som f*n på ps3'an just nu, räkna med en vettig CFW om 1-2 veckor, upp till en månad... därefter kommer det börja svalna av lite grann tror jag på den fronten... då kommer det istället komma media spelare och skit som uppdateras konstant och fler emulatorer... m.m.
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
3 frågor som jag skulle vilja ha svar på
1.Om man köper ett ps3 slim idag vilken FW har den, måste man nergradera eller uppdatera FW ?
2.I framtiden kommer man måsta uppgradera sitt ps3 till framtida FW oc jailbreka igen till Tex FW 3.56, 3.57 osv
3.Är det möjligt idag att köpa ett ps3-> jailbreaka det(utan speciell dongel) -> lägga spel på extern hårddisk -> koppla hårddisken till ps3an och kopiera spelen till ps3ans hårddisk och sedan spela ?
1. den har troligen 3.42 eller 3.50, har du tur får du tag på en med 3.41 eller lägre... men chanserna är störst att du får en "för hög" så du måste nedgradera för att jailbreaka...
2. I framtiden kommer det komma CFW, det vill säga du uppgraderar bara till en custom mjukvara
3. Nej, du måste ha en special dongel för att kunna köra igång programmen som kan hantera backuper, och du måste ligga på 3.41... CFW versionerna som finns ute nu innehåller inte stöd för backuper... pirat spel...
Google is your friend!
1. för att köra jailbreak/pirat spel kör du ner den till 3.41 om den har högre än det...
2. Jao, du uppdaterar då system versionen på maskinen precis som vanligt men med en liten twist, du kör då med en CFW istället för en OFW
3. Np, inte lätt o hänga med i svängarna alltid
Google is your friend!
1. Det går att patcha vissa spel och andra får man modda eboot.bin filen
Google is your friend!
Geohot har nu släppt sitt 3.55 CFW.
http://geohot.com
Pease!
Google is your friend!
Bookmarks