/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
Nu är det olagligt att äga en psjailbreak i ryssland!! haha, helt sjukt!
Läst lite olika forum, och det pratas en hel del om backup manager där, specielt på psx-scene, många tror att det bara är skit snack från psjailbreak för att dom ska sälja mer usb donglar! Vad tror ni?
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
hmm, digitalboxen har tydligen fått in psjailbreak?
Hmm, interesting! PSJailbreak.com är nere
Google is your friend!
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Google is your friend!
undrar om det är värt att ha kvar sin jalbreak? dom nyare spelen kommer ju garanterat att kräva en systemuppdatering? och jag har precis införskaffat move också, lita drygt att inte kunna spela resident evil eller heavy rain med dom men dom kanske kommer med en fix snart, kan ju alltid hoppas!
Heavy Rain funkar. Resident Evil 5 vet jag ej, inte hunnit testa.
vem fan bryr sig om move? köp ett wii om du vill vifta med händerna, eller gå i ett demonstationståg, lol =P
/ Pendragon
Som pendragon säger menade han inte allvar på det viset du tänker... detta är ett forum där man kan vara sig själv, det här är inget forum du måste hålla dig till strikt allvar om allt, du får inte någon böteslapp eller liknande för att du är lite skojig av dig. utan det välkommnas av oss andra då det får forumet att stå ut ur mängden vart har ditt sinne för humor tagit vägen?
Google is your friend!
tja alla hacker fan
när man använt nån av alla dessa ps3 hack måste de sitta kvar i usb på ps3 hela tiden för att den ska funka.
mest en undrar om man behöver ha en massa enheter för att den ska funka för alla ps3 eller om man bara instalerar med den så jag å polan kan dela på en.
sen kan väl ingen svara på dem men va händer när ett spel kräver en updatering kommer de inte funka eller måste de då fixa en updatering för att hacket ska funka på den vertionen med
isf är de en bra ide å försök av de men den är redan dödad
Mina consoler:
PS3 Slim 120GB
Wii (Argon 1.8) softmod cios38 rev 17
Xbox 360 Elit Svart
Xbox 360 vit 120GB hdd (Ixtreme LT, snart iaf)
Nintendo DS Lite (R4, M3DS Real) svart
PS2 (Dsm4 Lite) Gamla modellen
Xbox (chippad) svart
Gamecub (Qoob pro) lila (såld, efter reparation)
Nintendo 64
super Nintendo x2
Nintendo 8-bitar
Dator:
Core2 duo E6850
2xDDR2 2GB PC6400
MK Gigabyte GA-p35-ds4
GF8800GT 512mb
ipower extreme ed 600w
500gb hitachi SATA 2 + samsung 750gb, 1tb sergate
Google is your friend!
För att uppdatera ett spel krävs det att man har originalspelet som jag förstått och inte bootar med Debugläget aktivt.
Dock inget jag provat o kommer nog heller inte prova
Man får helt enkelt tänka såhär: man har en maskine som kör allt den kan köra i 3.41 och eventuellt patchat i framtiden o någon gång kanske man kan ful ladda ned uppdateringar o injecta på sin ps3... Detta är ju så nytt ännu.
Vill man köra live kan man som på 360 köpa en omodifierad konsol o köra sina original man ändå har kvar ( dom du gjort backup på ) ute mot nätet.
/ Pendragon
Google is your friend!
Som jag har läst av folk som gjort en säkerhetskopia via systemmenyn på sina gamla hårddiskar innan de bytt o sen överfört kopian till nya så har de kunnat stoppa i sin originaldisk, kört uppdateringen för spelet, gjort en ny backup, bytt disk o överfört den backuppen till den nya disken.
Lite omständigt verkar den lösningen vara dock.
och pissjobbig om man spelat mycket med backuppdisken
/ Pendragon
Vi har ett mindre parti PS JAILBREAK på lager *** NU *** som troligen säljs under *** BEGRÄNSAD *** tid.
ALLA som förbokat kommer få leverans / kan komma till butiken ock köpa.
RING om du vill komma och köpa efter 18.00, vi kan ha öppet en timme extra isåfall men isåfall vill vi veta i förväg.
Vi har så det borde räcka ett par dagar även för er som INTE bokat, så det är bara att komma och köpa. Denna produkt riskerar att bli helt förbjuden att sälja inom kort, så passa på.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Priset på PS3Key känns ju mer attraktivt, men jävligt skoj att ni äntligen fått in the real deal nu Det tog ju bara drygt en månad för dom att komma hit
http://psjailbreak.com/news
undrar om det är lika mycket skitsnack som det var med backup manager 1.1? har i allfall beställt en psjailbreak härifrån nu, om det nu skulle vara sant.
Men kommer open manager o domandra backup manager fungerar med psjailbreak, eller fungerar dom bara med psgroove o det?
Så om denna nyhet från PSjailbreak lika trovärdig som förra (att BM1.1 skulle komma den 15:e september) så är det inte oväntat. Men stämmer detta så låter det kanonOriginal inlägg av psjailbreak.com
Last edited by Tjurig; 2010-10-07 at 19:54.
Människor som inte tänker ordentligt har inga hjärnor,
snarare har de grått ludd som har flugit in i huvudet på dem av misstag.
/Nalle Puh
Bookmarks