Sida 7 av 20 FörstaFörsta ... 5678917 ... SistaSista
Visar resultat 181 till 210 av 585

Diskussion: PSJAILBREAK tråden

  1. #181
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Citat Original inlägg av Tjurig Visa Inlägg
    Så om denna nyhet från PSjailbreak lika trovärdig som förra (att BM1.1 skulle komma den 15:e september) så är det inte oväntat. Men stämmer detta så låter det kanon
    Fanns ju ingen anledning att släppa någon ny bootmanager innan några kunder kunnat köpa psjailbreak, dom lär ju anstränga sig hårt för att göra att den inte fungerar för klonerna...dom har mer eller mindre fått slå knut på sig för att få iväg sina dongar till oss distributörer utan att allt skulle beslagtas redan i hongkongtullen...

    Ni som fått era psjailbreak nu, har ni några kommentarer?
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  2. #182
    Registrerade
    Nov 2004
    Inlägg
    118
    Respekt
    20
    I och med de senaste nyheterna från psjailbreak, chansar jag med att skippa ps3key och ge mina pengar till psjailbreak

    EDIT: Hansi; jag skickade ett mail ang. avbeställning av ps3key och gjorde en ny order på psjailbreak. Så förhoppningsvis kan jag börja leka med min ps3 på måndag!
    Last edited by Lillejan; 2010-10-07 at 20:59.
    PS2 DMS4 PRO
    Wii D2CKey BOOT2 CFG USBloader + Seagate Freeagent GO 500GB (extern hdd)
    PS3 FAT 40GB (500GB) KMEAW CFW3.55 + Seagate Freeagent GOFLEX 500GB (extern hdd)
    PS3 Slim 160GB original
    NDS Lite M3 Real 8GB

  3. #183
    Registrerade
    Mar 2008
    Inlägg
    3
    Respekt
    0
    Jag kör med open manager 1.16
    har testat några spel
    3D dot game heroes, har haft problem att starta. har bytt till 720p lät som det skulle göra skillnad. starta direkt då iaf ^^
    Castlevania lord of shadow. Funka fin fint
    NHL11. Funka fin fint
    har lagg in allt i open manager gamez mappen "int hdd"

    MSG4 startar inte för mig.
    Backup manager har jag inte bråkat med. Vart ska man lägga spelen för att den ska hitta de?

    Blev förvånad hur liten psjailbreaken är. Nöjd än så länge iaf, beställt en teensy2++ för att helgardera mig och en 500gb disk + 32gb usb minne

  4. #184
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Citat Original inlägg av Lillejan Visa Inlägg
    I och med de senaste nyheterna från psjailbreak, chansar jag med att skippa ps3key och ge mina pengar till psjailbreak
    Psjailbreak fick pengarna redan i augusti, beställer du av mig så får jag lite pengar tillbaka som jag var rätt säker jag hade blivit blåst på ett tag :-)
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  5. #185
    Registrerade
    Nov 2004
    Inlägg
    118
    Respekt
    20
    Citat Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
    Psjailbreak fick pengarna redan i augusti, beställer du av mig så får jag lite pengar tillbaka som jag var rätt säker jag hade blivit blåst på ett tag :-)
    Haha, givetvis. Du och resten av grabbarna behöver lite fikapengar på rasterna, så det bör ligga en ny beställning hos er nu på psjailbreak. Glöm inte bort att avbeställa min ps3key, bara (skickat ett mail ang det.).
    PS2 DMS4 PRO
    Wii D2CKey BOOT2 CFG USBloader + Seagate Freeagent GO 500GB (extern hdd)
    PS3 FAT 40GB (500GB) KMEAW CFW3.55 + Seagate Freeagent GOFLEX 500GB (extern hdd)
    PS3 Slim 160GB original
    NDS Lite M3 Real 8GB

  6. #186
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Citat Original inlägg av Lillejan Visa Inlägg
    Haha, givetvis. Du och resten av grabbarna behöver lite fikapengar på rasterna, så det bör ligga en ny beställning hos er nu på psjailbreak. Glöm inte bort att avbeställa min ps3key, bara (skickat ett mail ang det.).
    Japp har sett mailet så det kommer hanteras så allt blir rätt för dig :-)
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  7. #187
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Ps3ksy beställningen makulerades innan jag vart sjuk torr jag, eller efter jag kom tillbaka till jobbat ( typ när du skickade den o jag såg den )

    fixat o klart, det nya dock har jag ingen koll på då jag normalt sitter o löder/moddar brallorna av mig
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  8. #188
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
    Ps3ksy beställningen makulerades innan jag vart sjuk torr jag, eller efter jag kom tillbaka till jobbat ( typ när du skickade den o jag såg den )

    fixat o klart, det nya dock har jag ingen koll på då jag normalt sitter o löder/moddar brallorna av mig
    Vem snackar du med? o.O

    Jag tog hand om ett gäng PS3Key och Teensy 2.0 ordrar som kunder ville makulera i morse, förmodligen även din Lillejan [skickade även ett svar på varje mail som bekräftelse att ordern blivit makulerad]
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  9. #189
    Registrerade
    Jun 2009
    Inlägg
    10
    Respekt
    0
    Kanske fel ställa att fråga på iställe för att skicka mail, men tänkte att ja kanske inte är själv om problemet.

    Köpte ett PSjailbreak av er och hämtade ut det idag.

    jag följer de som står i guiden -> http://blog.techsick.com/guides-tuto...k-ps3-modchip/

    OPERATION:
    1. The console MUST be fully OFF (NOT in STANDBY mode) before connecting the USB PS Jailbreak. Depending on the console version you MUST:
    PlayStation 3 *.- FAT. Just turn off the console from the rear switch.
    PlayStation 3 *.- SLIM. It is essential to disconnect the power cord from the back of the console.
    Connect PS Jailbreak to any USB port on the console, taking care not to have anything else connected by USB.
    2. Press the POWER button on the console and then pressed the EJECT button. You will see the two LEDs on the PS Jailbreak illuminate while powering ON the console (10 seconds), then one of several things can happen:
    - The Green LED is lit. This means that the PS Jailbreak is working properly.
    - The Red LED is lit. This means that the PS has not loaded correctly Jailbreak. Usually this happens when not properly pressed Power sequence and then Eject.
    - If the end result is the bright Red LED, we repeat the process from the beginning with the precaution of disconnecting the power cord from the back of the PlayStation 3 Slim or cut the current from the switch at the back of the PlayStation 3 Fat.
    Men det enda som händer är att både röda och gröna dioden lyser konstant efter 5-6 sec efter ja har startat den.
    När den har startat upp står de bara Okänd USB-enhet uppe i högra hörnet.

    Gör ja nåt fel eller har ja fått ett söndasexemplar ?

    Kör 300Gb slim 3.41
    Last edited by Dixxad; 2010-10-09 at 01:44.

  10. #190
    Registrerade
    Jun 2009
    Inlägg
    10
    Respekt
    0

    Unhappy

    Citat Original inlägg av Swizzy
    ehum... läs instruktionerna... du har inte läst dom ordentligt
    Förstår inte va ja gör för fel.

    Spottar ut skivan, Stänger av konsollen med kontrollen.

    Drar ur strömkabeln och kokar lite kaffe i 5-10 min.

    sätter mig med morgonkaffet och stoppar i chippet i USB på framsidan.
    Sätter i kabeln baktill och sedan startar upp den med powerknappen på framsidan och trycker eject 0.5 sek efteråt

    Får gärna berätta vad ja har missat

    De enda ja får är rött och grön konstant sken och unknow usb-device dyker upp 2 sek för att sedan gnälla på att ja ska starta kontrollen
    Last edited by Dixxad; 2010-10-09 at 09:56.

  11. #191
    Registrerade
    Jan 2002
    Inlägg
    510
    Respekt
    24
    Citat Original inlägg av Dixxad Visa Inlägg
    Förstår inte va ja gör för fel.

    Spottar ut skivan, Stänger av konsollen med kontrollen.

    Drar ur strömkabeln och kokar lite kaffe i 5-10 min.

    sätter mig med morgonkaffet och stoppar i chippet i USB på framsidan.
    Sätter i kabeln baktill och sedan startar upp den med powerknappen på framsidan och trycker eject 0.5 sek efteråt

    Får gärna berätta vad ja har missat

    De enda ja får är rött och grön konstant sken och unknow usb-device dyker upp 2 sek för att sedan gnälla på att ja ska starta kontrollen
    Prova att justera tiden mellan mellen power och eject. Blir fel oavsett om du är för snabb eller för långsam. I alla fall med pic-dongel.
    Nes: Bryggad|Snes: SuperWilCard 32Mbit|N64: Dr64 256Mbit|Gamecube: Viperchip |Gameboy: GB Xchanger 64 Mbit|GameBoyAdvance: Advance Flashlinker 128Mbit|MasterSystem: Original |Saturn: Luckswitchswap|Dreamcast: Original|xbox: Flashad|Xbox360: Hitachi_iXtreme_v1.51, Jtag, Xbrebot, Xexmenu 1.1, 320GB int.HDD|Xbox360 Slim: 250GB Original|PS1: Chippad|PS2: Messiah-Chippad |PS3 Slim: 500GB, Kmeaw 3.55 CFW, multiMAN|PS3 Slim: 160GB, Senaste OFW|Vectrex, c64, Amiga och en massa andra: givetvis original

  12. #192
    Registrerade
    Dec 2004
    Inlägg
    48
    Respekt
    20
    EDIT: postade i fel tab/tråd...

  13. #193
    Registrerade
    Jun 2009
    Inlägg
    10
    Respekt
    0
    Dessvärre så gör de ingen skillnad om ja trycker båda samtidigt, trycker på power först och sen eject direkt eller väntar 2 sec mellan...

  14. #194
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    Vem snackar du med? o.O

    Jag tog hand om ett gäng PS3Key och Teensy 2.0 ordrar som kunder ville makulera i morse, förmodligen även din Lillejan [skickade även ett svar på varje mail som bekräftelse att ordern blivit makulerad]
    Lillejan två inlägg upp *Godmorgon* o det var över en vecka sedan.
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  15. #195
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
    Lillejan två inlägg upp *Godmorgon* o det var över en vecka sedan.
    eeek? det var inte över en vecka sedan?! det var igår!
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  16. #196
    Registrerade
    Jan 2005
    Från
    Lerum
    Inlägg
    230
    Respekt
    20
    Citat Original inlägg av Dixxad Visa Inlägg
    Dessvärre så gör de ingen skillnad om ja trycker båda samtidigt, trycker på power först och sen eject direkt eller väntar 2 sec mellan...
    "The exploit takes place while the PS3 is looking for the Jig (triggered by pressing eject within 200ms of pressing power)." --
    http://ps3wiki.lan.st/index.php?titl...se_Engineering

    så tryck så snabbt du kan bara, men de kan tänkas att de inte funkar om du trycker på eject innan du hunnit släppa upp power knappen.

    de kan va lite svårt att få till de i början, men man lär sig snabbt=P ett tips är att använda båda händerna

    edit: du behöver inte ha ur strömsladden i flera minuter! räcker med att du drar ur sladden i några sekunder, dumt å slösa tid som man kan använda till att spela ;D
    Last edited by matte.90; 2010-10-09 at 21:52.
    *PS3 slim 120- CFW 3,55
    *Xbox v1.4-DuoX 2-200GB hdd
    *GameCube-Viper GC Extreme-Cobra 2.1-XCM Viper full case crystal/purple
    *Gamecube-Duo Q-Top case crystal
    *Xbox 360-4*80mm Noctua-hitachi v78 iXtrm v1.51-Freeboot v0.032-1TB hdd R.I.P.
    *Xbox 360 slim original so far
    *Pstwo original x)
    *Nintendo Wii-WiiKey v1.9g +softmod

    Har satt i allt själv

  17. #197
    Registrerade
    Jun 2009
    Inlägg
    10
    Respekt
    0
    Hur ja än gör så får ja bara konstant sken av rött och grönt...
    Ingen som vet nån lista på felkoder?

    har googlat sönder datorn snart utan att hitta ett svar
    D
    börjar tro att de e trasigt

    ska prova på en annan konsoll imorn

  18. #198
    Registrerade
    Aug 2010
    Inlägg
    195
    Respekt
    14
    Vet inte hur det är med psjailbreak... men är den förprogrammerad med programvara vid leverans ?
    Människor som inte tänker ordentligt har inga hjärnor,
    snarare har de grått ludd som har flugit in i huvudet på dem av misstag.
    /Nalle Puh

  19. #199
    Registrerade
    Jan 2005
    Från
    Lerum
    Inlägg
    230
    Respekt
    20
    Citat Original inlägg av Tjurig Visa Inlägg
    Vet inte hur det är med psjailbreak... men är den förprogrammerad med programvara vid leverans ?
    psjailbreak levereras med mjukvara =)
    Last edited by matte.90; 2010-10-10 at 01:25.
    *PS3 slim 120- CFW 3,55
    *Xbox v1.4-DuoX 2-200GB hdd
    *GameCube-Viper GC Extreme-Cobra 2.1-XCM Viper full case crystal/purple
    *Gamecube-Duo Q-Top case crystal
    *Xbox 360-4*80mm Noctua-hitachi v78 iXtrm v1.51-Freeboot v0.032-1TB hdd R.I.P.
    *Xbox 360 slim original so far
    *Pstwo original x)
    *Nintendo Wii-WiiKey v1.9g +softmod

    Har satt i allt själv

  20. #200
    Registrerade
    Jan 2006
    Inlägg
    4
    Respekt
    0
    Hej jag har näsan likadant problem med min.Det märkliga är att den HAR fungerat.
    Köpte den 6/10 både spelat och ftpát över spel till konsollen som funkar klockrent.
    Idag ska jag starta och då verkar inte dongeln lira?
    Den blinkar snabbt grönt och rött,inte som innan och lyser rött/grönt för att sen bara lysa grönt.
    Försöker jag starta open manager för jag felmeddelande: 80029519 och googlar man på det så verkar det betyda att man ska installera om jailbreaken,men det går ju inte då dongeln inte startar och då får man inte heller upp menyn "Install packages files" har jag för mig det ska vara i spelmenyn?

    Då är frågan---har min ps3jailbreakdongle pajat?
    Tacksam för svar.

  21. #201
    Registrerade
    Jan 2005
    Från
    Lerum
    Inlägg
    230
    Respekt
    20
    Citat Original inlägg av Dixxad Visa Inlägg
    Hur ja än gör så får ja bara konstant sken av rött och grönt...
    Ingen som vet nån lista på felkoder?

    har googlat sönder datorn snart utan att hitta ett svar
    D
    börjar tro att de e trasigt

    ska prova på en annan konsoll imorn


    Citat Original inlägg av Donryder1234 Visa Inlägg
    Hej jag har näsan likadant problem med min.Det märkliga är att den HAR fungerat.
    Köpte den 6/10 både spelat och ftpát över spel till konsollen som funkar klockrent.
    Idag ska jag starta och då verkar inte dongeln lira?
    Den blinkar snabbt grönt och rött,inte som innan och lyser rött/grönt för att sen bara lysa grönt.
    Försöker jag starta open manager för jag felmeddelande: 80029519 och googlar man på det så verkar det betyda att man ska installera om jailbreaken,men det går ju inte då dongeln inte startar och då får man inte heller upp menyn "Install packages files" har jag för mig det ska vara i spelmenyn?

    Då är frågan---har min ps3jailbreakdongle pajat?
    Tacksam för svar.
    se till så att psjailbreken är kopplad direkt till ps3an, inte via en usb-hubb.
    se till så att du inte har fler usb enheter inkopplade vid uppstart förutom psjailbreak.
    testa på olika usbportar.
    kolla så att ni fortfarande har rätt systemversion dvs V3.41, inte över och inte under!
    och tryck SNABBT på eject efter att du tryckt på power!

    funkar det fortfarande inte så vet ja inte vad de kan vara som spökar, då kanske de är dags att kontakta er återförsäljare för psjailbreak.

    ni som har ps3 slim (kanske till er med paht med om enheten står dåligt till så att man inte når strömbrytaren) rekomenderar jag att köpa antingen ett grenuttag med strömbrytare eller http://www.clasohlson.se/Product/Pro...x?id=147810872
    så är de bara att slå av å på strömbrytaren istället för att joxa ur och i sladden. =)
    *PS3 slim 120- CFW 3,55
    *Xbox v1.4-DuoX 2-200GB hdd
    *GameCube-Viper GC Extreme-Cobra 2.1-XCM Viper full case crystal/purple
    *Gamecube-Duo Q-Top case crystal
    *Xbox 360-4*80mm Noctua-hitachi v78 iXtrm v1.51-Freeboot v0.032-1TB hdd R.I.P.
    *Xbox 360 slim original so far
    *Pstwo original x)
    *Nintendo Wii-WiiKey v1.9g +softmod

    Har satt i allt själv

  22. #202
    Registrerade
    Nov 2004
    Inlägg
    118
    Respekt
    20
    Citat Original inlägg av matte.90 Visa Inlägg
    ni som har ps3 slim (kanske till er med paht med om enheten står dåligt till så att man inte når strömbrytaren) rekomenderar jag att köpa antingen ett grenuttag med strömbrytare eller http://www.clasohlson.se/Product/Pro...x?id=147810872
    så är de bara att slå av å på strömbrytaren istället för att joxa ur och i sladden. =)
    Eller köper en fjärrstyrd kontakt så är det bara att stänga av/på genom fjärrkontrollen.
    PS2 DMS4 PRO
    Wii D2CKey BOOT2 CFG USBloader + Seagate Freeagent GO 500GB (extern hdd)
    PS3 FAT 40GB (500GB) KMEAW CFW3.55 + Seagate Freeagent GOFLEX 500GB (extern hdd)
    PS3 Slim 160GB original
    NDS Lite M3 Real 8GB

  23. #203
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Citat Original inlägg av Lillejan Visa Inlägg
    Eller köper en fjärrstyrd kontakt så är det bara att stänga av/på genom fjärrkontrollen.
    Enda jobbiga där är att du ändå måste lyfta blekröven o trycka ( Start / Eject ) på din Ps3
    Då är det lika bra med en förlängnings switch eller bara kapa strömkabeln på sin Slim sladd och montera en strömställare a la golvlampa


    Jag skulle göra det eller köpa en sånhär som Matte tipsade om:
    Attached Images Attached Images
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  24. #204
    Registrerade
    Sep 2010
    Inlägg
    2
    Respekt
    0

    Psjailbreak

    Hej,

    Fick min psjailbreak igår. Den verkar fungera på samma sätt som ps3key, förutom att man måste ha en skiva i för att få igång spelen.

    Läste någonstans att man ska kunna stoppa i psjailbreaken i en pc för att uppgradera. Datorn känner inte ens igen enheten - är det någon mer som har samma problem som jag?

    M.V.H // Kicker

  25. #205
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Det fins ingen uppgradering till PSJB ännu
    så Alla har nog samma problem som du, det är inte ett standard USB minne
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  26. #206
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av Kicker Visa Inlägg
    Hej,

    Fick min psjailbreak igår. Den verkar fungera på samma sätt som ps3key, förutom att man måste ha en skiva i för att få igång spelen.

    Läste någonstans att man ska kunna stoppa i psjailbreaken i en pc för att uppgradera. Datorn känner inte ens igen enheten - är det någon mer som har samma problem som jag?

    M.V.H // Kicker
    Det ska förmodligen vara så för att hacket ska fungera vi får se när PSJailbreak teamet väl släppt en update hur du ska göra då
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  27. #207
    Registrerade
    Aug 2002
    Inlägg
    1 016
    Respekt
    24
    Enligt senaste infon så väntar Sony med att släppa GT5 för att slänga med 3.50 på denna och tvinga folk att uppdatera. Nu är det ju bara hoppas att dom kommer på ett sätt att komma runt detta också.

    Källa: http://psx-scene.com/forums/f6/insid...5-delay-68613/
    PS3 Slim 320 GB @ 3.55 Kmeaw CFW
    PS3 Slim 250 GB @ 3.20 (Backup Console)
    PS3 Slim 120 GB @ 3.41 with Minimus AVR USB

    360 JTAG With 500 GB USB External Drive
    360 JTAG Backup Console
    360 JTAGable Console

    Wii @ 4.1E With WiiKey + Softmodded (500 GB HDD)

  28. #208
    Registrerade
    Oct 2010
    Inlägg
    3
    Respekt
    0
    För er som inte hunnit beställa psjailbreak eller klon än och vill få tag på något billigt med korta leveranstider kan jag tipsa om en googlesökning på: "AT90USB-PLUG" site:.se. Fungerar perfekt tillsammans med hexfil för teensy 1.0.

  29. #209
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av prtk Visa Inlägg
    För er som inte hunnit beställa psjailbreak eller klon än och vill få tag på något billigt med korta leveranstider kan jag tipsa om en googlesökning på: "AT90USB-PLUG" site:.se. Fungerar perfekt tillsammans med hexfil för teensy 1.0.
    Eller så köper man en PS3Key av oss
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  30. #210
    Registrerade
    Mar 2007
    Från
    Katrineholm
    Inlägg
    451
    Respekt
    18
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    Eller så köper man en PS3Key av oss
    Är det samma hårdvara? Bootloadern är ju en mjukvara om jag har förstått det rätt. Jag tänkte så att jag vet, om jag någon gång skulle vilja köra open source istället (PL3 är onekligen intressant).

Sida 7 av 20 FörstaFörsta ... 5678917 ... SistaSista

Liknande diskussioner

  1. Invites 2010 tråden
    By Effoc in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 302
    Senaste inlägg: 2014-05-29, 00:30
  2. Tjafs / Benzema tråden
    By Benzema in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 33
    Senaste inlägg: 2009-12-20, 13:44
  3. Off Topic Tråden
    By freddyc in forum Nintendo WII - Allmänt
    Inlägg: 46
    Senaste inlägg: 2007-02-13, 18:51
  4. Hitachi 78 Tråden, Hur gör man nu ? :D
    By Postal in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 16
    Senaste inlägg: 2006-12-24, 20:12
  5. RÖda TrÅden???????????
    By vitorm in forum BIOS versioner och flashning
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2004-10-28, 09:18

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •