Sida 5 av 20 FörstaFörsta ... 3456715 ... SistaSista
Visar resultat 121 till 150 av 585

Diskussion: PSJAILBREAK tråden

  1. #121
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Citat Original inlägg av euranion Visa Inlägg
    Tänkte bara fråga om det är någon större skillnad på 5400 och 7200 numera, tidigare har det ju inte varit någon markant skillnad, min stackars 40 gigare är redan fylld ..
    När du dumpar spel så kommer du kanske märka lite tidsskillnad mellan en 5400 och en 7200. När du spelar laddas så lite i taget att du knappast störs av att 5400 är lite slöare.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  2. #122
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Enligt vad sony ( Nordisk film ) skrivit i sitt forum så har inte ps3an stöd för jättesnabba diskar i acsesstid... så om det dom säger stämmer o nu höftar jag bara siffror ( för vi vet alla hur dålig koll de har ) att en maskin bara har stöd för 5400 varv i hasighet o du trycker i en 7200 varvare så går den då inte snabbare än 5400varv...

    Men som sagt så vet jag själv inte hur snabba diskar de kan köra fullt ut rpm mässigt...
    Det sitter ju om jag inte missminner mig 5400 varvare i ps3or.
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  3. #123
    Registrerade
    Sep 2010
    Inlägg
    3
    Respekt
    0
    tjingeling här kommer några frågor
    1.om jag uppdaterat min ps3 med den senaste firmwire hur tar man bort den? så man kan använda ps jailbreak
    2.om jag ska använda 1 extern hdd är det bara att föra över spelen till den lr ska man ha nå pogram?
    3.kan man gamea online med ps jailbreak?

  4. #124
    Registrerade
    Jan 2007
    Inlägg
    607
    Respekt
    19
    1. Det kan du inte.

    2. Ja. Det måste vara FAT32. Dvs spelet kan inte innehålla filer större än 4GB (för annars över till interna hårddisken via FTP-servern som finns att ladda ner till en jailbreakad PS3).

    3. Nej. Eftersom att senaste uppdateringen krävs för onlinespel och den stoppar Jailbreak.
    Last edited by N!klas; 2010-09-14 at 14:50.

  5. #125
    Registrerade
    Sep 2010
    Inlägg
    3
    Respekt
    0
    så då e det ingen ide att köpa ps jailbreak eftersom man ej kan ta bort den senaste uppdateringen?

  6. #126
    Registrerade
    Jan 2007
    Inlägg
    607
    Respekt
    19
    Citat Original inlägg av pire Visa Inlägg
    så då e det ingen ide att köpa ps jailbreak eftersom man ej kan ta bort den senaste uppdateringen?
    Inte just nu. Man vet ju aldrig om de lyckas knäcka den nya också men det är nog lika bra att avvakta lite nu.

  7. #127
    Registrerade
    Sep 2010
    Inlägg
    3
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av N!klas Visa Inlägg
    Inte just nu. Man vet ju aldrig om de lyckas knäcka den nya också men det är nog lika bra att avvakta lite nu.
    oki tackar för hjälpen

  8. #128
    Registrerade
    Aug 2002
    Inlägg
    1 016
    Respekt
    24
    Jag beställde precis en 250 GB Slim på nätet. Dock verkar nästan alla åf ha slut på lagret och skall få in den 20:e igen. Dvs kommande måndag. Inte bör det vara någon fara att få levererat med v3.42 redan då? Det lär väl ta ett antal veckor till innan dessa kommer ut på marknaden?
    PS3 Slim 320 GB @ 3.55 Kmeaw CFW
    PS3 Slim 250 GB @ 3.20 (Backup Console)
    PS3 Slim 120 GB @ 3.41 with Minimus AVR USB

    360 JTAG With 500 GB USB External Drive
    360 JTAG Backup Console
    360 JTAGable Console

    Wii @ 4.1E With WiiKey + Softmodded (500 GB HDD)

  9. #129
    Registrerade
    Nov 2008
    Inlägg
    62
    Respekt
    16
    Tjo, tänkte köpa en hårddisk som jag ska lägga in spel på till min ps3a! så jag undrar ifall jag ska ta å köpa en interndisk (ntfs) eller köpa en extern (som då blir FAT32) och klarar inte filer över 4gb.

    Så det är väl smartast å köpa en interndisk då antar jag? helst runt 500-1tb som ni vet fungerar till ps3 och psgroove. Fungerar alla 2.5 " diskar/usb diskar eller måste jag köpa en specifik disk? tacksam för svar

  10. #130
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av Stumpen1337 Visa Inlägg
    Tjo, tänkte köpa en hårddisk som jag ska lägga in spel på till min ps3a! så jag undrar ifall jag ska ta å köpa en interndisk (ntfs) eller köpa en extern (som då blir FAT32) och klarar inte filer över 4gb.

    Så det är väl smartast å köpa en interndisk då antar jag? helst runt 500-1tb som ni vet fungerar till ps3 och psgroove. Fungerar alla 2.5 " diskar/usb diskar eller måste jag köpa en specifik disk? tacksam för svar
    Bästa just nu är väl att köpa en intern disk då vissa spel bara fungerar därifrån, även om dom inte har 4gb+ filer... filformatet på intern disken är INTE NTFS... det är ett PS3 custom... krytperat... men ja, det klarar större filer än 4gb... mitt tips är att vänta lite på version 1.1 av Backup manager som ska komma under dagen här (15/9) enligt PSJailbreak teamet...
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  11. #131
    Registrerade
    Nov 2008
    Inlägg
    62
    Respekt
    16
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    Bästa just nu är väl att köpa en intern disk då vissa spel bara fungerar därifrån, även om dom inte har 4gb+ filer... filformatet på intern disken är INTE NTFS... det är ett PS3 custom... krytperat... men ja, det klarar större filer än 4gb... mitt tips är att vänta lite på version 1.1 av Backup manager som ska komma under dagen här (15/9) enligt PSJailbreak teamet...
    ah okej! om jag nu skulle köpa en interndisk kan jag köpa vilken 2.5"disk som helst ? funderar på typ 1 tb disk.

  12. #132
    Registrerade
    Jan 2009
    Inlägg
    6
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av Stumpen1337 Visa Inlägg
    ah okej! om jag nu skulle köpa en interndisk kan jag köpa vilken 2.5"disk som helst ? funderar på typ 1 tb disk.
    Grejen är att dom är bra mycket dyrare.

    Exempel:
    Western Digital Scorpio Blue 1TB SATA 2.5" (5200RPM / 8MB Cache) 1889 kr
    Western Digital Scorpio Blue 500GB SATA 2.5" (5400RPM / 8MB Cache) 579 kr

  13. #133
    Registrerade
    Jan 2002
    Inlägg
    510
    Respekt
    24
    Citat Original inlägg av Lyker Visa Inlägg
    Grejen är att dom är bra mycket dyrare.

    Exempel:
    Western Digital Scorpio Blue 1TB SATA 2.5" (5200RPM / 8MB Cache) 1889 kr
    Western Digital Scorpio Blue 500GB SATA 2.5" (5400RPM / 8MB Cache) 579 kr
    Inte bara det utan de är dessutom för höga för att passa i plåtvaggan som du för in i PS3:an.
    Western Digital Scorpio Blue 1TB 13 mm höjd
    Western Digital Scorpio 500GB 9,5 mm höjd

    Jag vet inte var gränsen går, men kolla det innan du handlar så att du får in den i ditt PS3, annars kan du lika gärna köpa en 1,5TB 3,5" för 750:- som du har liggande utanför med SATA-kabel och extern strömadapter, eftersom du får göra det även med en för hög 2,5"
    Nes: Bryggad|Snes: SuperWilCard 32Mbit|N64: Dr64 256Mbit|Gamecube: Viperchip |Gameboy: GB Xchanger 64 Mbit|GameBoyAdvance: Advance Flashlinker 128Mbit|MasterSystem: Original |Saturn: Luckswitchswap|Dreamcast: Original|xbox: Flashad|Xbox360: Hitachi_iXtreme_v1.51, Jtag, Xbrebot, Xexmenu 1.1, 320GB int.HDD|Xbox360 Slim: 250GB Original|PS1: Chippad|PS2: Messiah-Chippad |PS3 Slim: 500GB, Kmeaw 3.55 CFW, multiMAN|PS3 Slim: 160GB, Senaste OFW|Vectrex, c64, Amiga och en massa andra: givetvis original

  14. #134
    Registrerade
    Mar 2009
    Inlägg
    196
    Respekt
    16
    Tänkte nog köpa en ps3, men har sett att den är slut på flesta ställen som har bra pris.
    Kan man se tillverkningsdatum på maskinerna som på 360?
    Tänkte om det är något visst datum man bör hålla utkik efter för att veta om den är exploitable?
    Känns ju inte helt ärligt att koppla in maskinen o se om den har 3.42 och sen lämna tillbaks på öppet köp.
    i orchestrate hostile takeovers, what do you think of that?

  15. #135
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Koppla upp den i butik o kika då
    Så gjorde vi förut med 360 maskiner o psp enheter

    Sen köpte vi rubbet.
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  16. #136
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Eller så köper man en begagnad det gjorde jag ^^
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  17. #137
    Registrerade
    Mar 2009
    Inlägg
    196
    Respekt
    16
    Det är alltid en lösning, men jag hade tänkt köpa den från en elektronikkedja, då de (nästan) alltid är billigare än spelbutiker.
    De brukar inte vara så peppade på att öppna kartonger.

    Men hur är det med tillverkningsdatum på dem?
    För det borde väl vara enklaste lösningen.

    Köper helst inte begagnat, då de flesta säljare verkar övertygade om att deras konsoler ska gå för 200kr under (eller ibland över) inköpspris
    i orchestrate hostile takeovers, what do you think of that?

  18. #138
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Elgiganten, Siba, Mediamarkt, Onoff och Expert är alla vana vid att vi eller jag kommer o frågar om att få testa innan köp
    De är ju intresserade av att sälja saker de med, kundvård kallas det.
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  19. #139
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10

    Angry Kan bli svårt med Jailbreakleveranserna :-(

    Verkar som om det förekommer en del raider i tullen enligt denna video

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  20. #140
    Registrerade
    Sep 2007
    Inlägg
    91
    Respekt
    17
    Någon som vet om backup manager 1.1 kommer under dagen eller om det är försenat?

  21. #141
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Maila de som kodar den så får du nog ett mer exakt svar än någonannanstans
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  22. #142
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
    Verkar som om det förekommer en del raider i tullen enligt denna video

    Hmm, if only i could read/understand chineese o.O
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  23. #143
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av norda84 Visa Inlägg
    Någon som vet om backup manager 1.1 kommer under dagen eller om det är försenat?
    Jag har inte hört något annat ännu, så vänta ett tag till, tänk också på att det förmodligen är räknat efter USA's clocka, därmed kanske den kommer i natt istället för här på eftermiddagen/kvällen
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  24. #144
    Registrerade
    Jun 2010
    Inlägg
    219
    Respekt
    14
    Jag skrev i tråden nedanför detta PS Groove m.fl Playstation 3 homebrew jailbreaks tråden:


    men den verkar vara låst så jag skriver här angående det Hansi skrev till mig i den andra jailbreak tråden :


    Hansi Skrev:

    Vilket chip du använder för PSGROOVE skall inte spela någon roll alls. Sedan kan du ju välja det "riktiga" PSJailbreak chippet, dom som tillverkar det är ju dom som faktiskt kom på hur man skall hacka ps3:an, alla andra har ju bara tittat på deras produkt och kopierat det dom sett att den gör utan att ha samma kunskaper i botten.

    Vi kan hjälpa dig lägga in 3.41, även om det är något som sony designat så att "vem som helst" skall kunna uppgradera sin PS3:a. Dvs inget som skall vara svårt, men du väljer ju själv om du tycker det känns tryggare att betala oss för tiden det tar. Pris 100-350:-, beroende på om/vad du köper/köpt för chip av oss :-)


    Tjena Hansi igen, jag undrar ska ni inte lägga upp 3.41 PS3 basenheter som ni säljer på hemsidan som man kan köpa separat, eller PS3 3.41 + Diverse jailbreak kit i samma Paket allting Fixat så man kan lägga in spel på Interna HDD direkt när man får hem den? fast krävs det inte också massa haxxande för att man ska få sin egen Fat32 Extern HDD att funka med ps3an eller är det bara lägga över tex
    Metal_Gear_Solid_4_Guns_of_the_Patriots_USA_JB_PS3-MOVE på Externa HDD ej uppackad sen packa upp den inne i hdd sen koppla på den i ps3 sen spela eller det är nog mer avancerat än så skulle jag tro vilket gör det svårare då om man vill få allt förchippat ?

    Det lär ju bli dålig tillgång senare i framtiden med 3.41 PS3or så borde ni inte lagra upp då ni kan sälja dom dyrare i framtiden i vilket fall ? annars hur ska jag göra för att få allting "förchippat hos er" jag äger ingen PS3 nu, typ om jag beställer en PS3 från elgiganten sen skickar den till er så går det ju inte för då måste ni ju betala för o hämta ut den det blir ju skitdrygt med dubbla fraktkostnader annars om jag ska få hem den först, samt med fruktansvärt minimal chans så kan det ju vara 3.42 på basenheten så då måste man ju fixa med öppet köp också

    I framtiden om/när det kommer så att NTFS också funkar på extern HDD då måste man väl chippa om allt då eller ? samt om det kommer någon patch eller nått som gör att allt funkar mer kompatibelt då vissa titlar inte funkar helt 100%.


    Varför kan inte allt detta vara lika simpelt som när jag köpte Wii med Wiikey 1 hos er då var det bara bränna ut o spela direkt har alltid velat haft en PS3 chippad sen den kom så måste få den på nått sätt


    Hursomhelst Hansi om du kan ge svar på så mycket som möjligt av detta så vore det väldigt uppskattat, även uppskattat om ni andra som läser detta har några synpunkter

    /tack på förhand Boz
    Last edited by Boz666; 2010-09-15 at 16:08.

  25. #145
    Registrerade
    Mar 2009
    Inlägg
    196
    Respekt
    16
    Citat Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
    Elgiganten, Siba, Mediamarkt, Onoff och Expert är alla vana vid att vi eller jag kommer o frågar om att få testa innan köp
    De är ju intresserade av att sälja saker de med, kundvård kallas det.
    Låter bra.
    pccity är ju billigast just nu, inkl frakt.
    Fast lagret e slut, o frågan är om det är 3.42 på de som dyker upp om några dagar.

    120gb versionen finns för under 3000 på flera ställen.
    250 versionen finns för runt 3000 på några ställen men inte i lager just nu på de ställen med bäst pris. Enligt prisjakt.

    250 känns ju vettigare då jag tänkte lägga spelen på hårddisken, sen skiljer de inte så mycket i pris...

    Får nog lägga ut några hundringar extra o prova den i en fysisk butik.
    i orchestrate hostile takeovers, what do you think of that?

  26. #146
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av Boz666 Visa Inlägg
    Jag skrev i tråden nedanför detta PS Groove m.fl Playstation 3 homebrew jailbreaks tråden:


    men den verkar vara låst så jag skriver här angående det Hansi skrev till mig i den andra jailbreak tråden :


    Hansi Skrev:

    Vilket chip du använder för PSGROOVE skall inte spela någon roll alls. Sedan kan du ju välja det "riktiga" PSJailbreak chippet, dom som tillverkar det är ju dom som faktiskt kom på hur man skall hacka ps3:an, alla andra har ju bara tittat på deras produkt och kopierat det dom sett att den gör utan att ha samma kunskaper i botten.

    Vi kan hjälpa dig lägga in 3.41, även om det är något som sony designat så att "vem som helst" skall kunna uppgradera sin PS3:a. Dvs inget som skall vara svårt, men du väljer ju själv om du tycker det känns tryggare att betala oss för tiden det tar. Pris 100-350:-, beroende på om/vad du köper/köpt för chip av oss :-)


    Tjena Hansi igen, jag undrar ska ni inte lägga upp 3.41 PS3 basenheter som ni säljer på hemsidan som man kan köpa separat, eller PS3 3.41 + Diverse jailbreak kit i samma Paket allting Fixat så man kan lägga in spel på Interna HDD direkt när man får hem den? fast krävs det inte också massa haxxande för att man ska få sin egen Fat32 Extern HDD att funka med ps3an eller är det bara lägga över tex
    Metal_Gear_Solid_4_Guns_of_the_Patriots_USA_JB_PS3-MOVE på Externa HDD ej uppackad sen packa upp den inne i hdd sen koppla på den i ps3 sen spela eller det är nog mer avancerat än så skulle jag tro vilket gör det svårare då om man vill få allt förchippat ?

    Det lär ju bli dålig tillgång senare i framtiden med 3.41 PS3or så borde ni inte lagra upp då ni kan sälja dom dyrare i framtiden i vilket fall ? annars hur ska jag göra för att få allting "förchippat hos er" jag äger ingen PS3 nu, typ om jag beställer en PS3 från elgiganten sen skickar den till er så går det ju inte för då måste ni ju betala för o hämta ut den det blir ju skitdrygt med dubbla fraktkostnader annars om jag ska få hem den först, samt med fruktansvärt minimal chans så kan det ju vara 3.42 på basenheten så då måste man ju fixa med öppet köp också


    blev lite kluddigt inlägget är under edit mode nu
    Du måste likförbannat köra program själv för att installera, det är mycket enkelt att göra... vi har guider här på forumet för hur du gör, att lägga spelen på en FAT32 hårddisk är jätte lätt (med spel som inte har större filer än 4gb) spel med 4gb+ filer måste du lägga på interna hårddisken via FTP...
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  27. #147
    Registrerade
    Jun 2010
    Inlägg
    219
    Respekt
    14
    Måste man göra allt det där med Ti84 miniräknarn har inte ens en sån och blir nog confused av guiden ?

    I värsta fall kan jag spela alla spel från 250gb interna HDD ifall det är svårt o få igång extern HDD kan ha minst 5 spel inne i taget då men, funkar inte vissa spel bara från extern hdd eller är det tvärtom ?

  28. #148
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av Boz666 Visa Inlägg
    Måste man göra allt det där med Ti84 miniräknarn har inte ens en sån och blir nog confused av guiden ?

    I värsta fall kan jag spela alla spel från 250gb interna HDD ifall det är svårt o få igång extern HDD kan ha minst 5 spel inne i taget då men, funkar inte vissa spel bara från extern hdd eller är det tvärtom ?
    Du kan använda en Ti84 miniräknare, en Teensy 2.0, Teensy 2.0 ++ m.m. finns många möjligheter!
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  29. #149
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Billigast med Teensy 2.0 som vi nu har slut på!
    För mer info vänta på gröna ( i lager ) ikoner efter priset: http://www.psxcare.com/section.php?xSec=131&xPage=1
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  30. #150
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
    Billigast med Teensy 2.0 som vi nu har slut på!
    För mer info vänta på gröna ( i lager ) ikoner efter priset: http://www.psxcare.com/section.php?xSec=131&xPage=1
    Billigaste lösningen hos oss ja, men billigaste lösningen är att använda något man redan har hemma
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Sida 5 av 20 FörstaFörsta ... 3456715 ... SistaSista

Liknande diskussioner

  1. Invites 2010 tråden
    By Effoc in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 302
    Senaste inlägg: 2014-05-29, 00:30
  2. Tjafs / Benzema tråden
    By Benzema in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 33
    Senaste inlägg: 2009-12-20, 13:44
  3. Off Topic Tråden
    By freddyc in forum Nintendo WII - Allmänt
    Inlägg: 46
    Senaste inlägg: 2007-02-13, 18:51
  4. Hitachi 78 Tråden, Hur gör man nu ? :D
    By Postal in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 16
    Senaste inlägg: 2006-12-24, 20:12
  5. RÖda TrÅden???????????
    By vitorm in forum BIOS versioner och flashning
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2004-10-28, 09:18

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •