använd DOP-Mii och installera IOS80 och patcha den. Du måste ha en äldre version av DOP-Mii, ver 13.
eller använd en WAD Manager och installera denna patchade IOS80
använd DOP-Mii och installera IOS80 och patcha den. Du måste ha en äldre version av DOP-Mii, ver 13.
eller använd en WAD Manager och installera denna patchade IOS80
3.2E, Wiikey1 1.99, SD:1gb/HD:320gb, BootMii@Boot2, HBC 1.1.2, PriiLoader 0.8beta4, cIOSx r21 d2x-v10beta53, CFG USB Loader Mod v70r65, WiiMC 1.3.4
ok, såg att den du länka till var FS-ES-NP, funkar det med EU också alltså?
hur får man tag i en äldre version av dop-mii?
EDIT: installerade den du länka till och nu startar både bomberman och world of goo när det ligger på sd-kortet! tack så hemskt mycket för hjälpen <3
får väl se om jag dyker på någon annan wiiware/vc som inte startar från sd-kortet. men hoppas allt är löst nu iaf. hehe
Last edited by tqila; 2010-09-17 at 23:15.
Så bra att det lirar nu!
FS = FakeSign
ES = ES_Identify
NP = NAND Access (tror jag)
IOS filer är regions oberoende
DOP-Mii v13 finns på deras site....
3.2E, Wiikey1 1.99, SD:1gb/HD:320gb, BootMii@Boot2, HBC 1.1.2, PriiLoader 0.8beta4, cIOSx r21 d2x-v10beta53, CFG USB Loader Mod v70r65, WiiMC 1.3.4
Hej
Jag har följt det du skrev men får error! (ret = -1029)
Vad har jag gjort för fel.
Tackar för all hjälp man kan få.
Kolla om det finns nyare version, tråden är nästan 2 år gammal, versionen som finns här lär inte vara aktuell längre
** edit: ** det finns jue DOP-Mii v16
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
Ja jag la in wad manager 1,7 i mappen istället. Vet inte hur jag ska göra nu får inte igång min usb gx loader.
är tacksam om nån kan hjälpa till.
Mvh
Bookmarks