Hej,
Jag undrar hur mycket en bannad Elite är värt idag ??
Vad skulle ni ge det ??
120gb hårddisk
Inklusive 1st trådlös-handkontroll och 2st gitarrer.
(Edit)
Nu då, BARA konsolen och handkontroll + 2st gitarrer.
Hej,
Jag undrar hur mycket en bannad Elite är värt idag ??
Vad skulle ni ge det ??
120gb hårddisk
Inklusive 1st trådlös-handkontroll och 2st gitarrer.
(Edit)
Nu då, BARA konsolen och handkontroll + 2st gitarrer.
Last edited by traxstar7; 2010-08-26 at 02:44.
Man får INTE sälja brända spel... det är så olagligt det kan bli
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
Svårt att sälja spelen med det som argument för högre pris sättning på på vår största annons site ni vet vilken jag menar men det vart dolt så jag skriver så här istället ... Man måste ju intyga att spelen är orginal annars tar dom inte in annonsen ...
Last edited by Begga; 2010-08-26 at 01:02.
Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!
OK, sry.
Konsolen + handkontroll och gitarrerna då ??
Har inte jag redan svarat på en liknande tråd ?
Bannad 360 är inte värd så mycket, säg max en tusenlapp med tillbehör.
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Om den inte är cripplad kan du (om du har tur) få 1300-1500
i orchestrate hostile takeovers, what do you think of that?
Fick 1500kr för den
Grattis
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Bookmarks