Visar resultat 1 till 10 av 10

Diskussion: XUID på bannad box

  1. #1
    Registrerade
    Aug 2010
    Inlägg
    17
    Respekt
    0

    XUID på bannad box

    Hej!
    Jaha då har man visst lyckats ställa till så min nya jtagade xbox blivet bannad

    För att få dessa DLC att fungera så måste man ju visst ha en xbox live profil, räcker inte med den profil man skapar offline för att få dessa tillägg att fungera om jag fattat rätt.

    Verkar ju så omständigt att fixa till profilen man skapar till en live profil så jag tänkte som så att jag bara snabbt loggar in och laddar ned min gamla men se där det gick direkt åt helv... BANN BANN BANN suck!

    Så alltså ni killar som vet vad ni gör snälla hjälp denna klant hur han ska gå till väga är ni shysta

    För som det är nu kan jag inte ftp'a profilen till datorn då den blivet korrupt visst.

  2. #2
    Registrerade
    Nov 2007
    Inlägg
    423
    Respekt
    17

  3. #3
    Registrerade
    Aug 2010
    Inlägg
    17
    Respekt
    0
    Tackar så mycket ska kika där

  4. #4
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    annars kan du om du har en omoddad konsoll logga in på live och hämta hem din gamla profil och köra in den på JTAG:en också... det är lättare och minskar risken för att du förstör något
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  5. #5
    Registrerade
    Aug 2010
    Inlägg
    17
    Respekt
    0
    Okaay kanske kan höra med min släkting ifall han kan hämta hem den på sin 360 som inte är moddad ännu.

    Jo det verkar ju vara krångligt värre annars hur man ska gå till väga. så jag ska alltså bara ta hem den gamla s.k.a äkta live profilen som jag spar på ett minneskort sen överför den till min bannade 360 och radera den andra profilen sen kan jag då extra banor (DLC) utan problem och det gör inget att själva konsolen är bannad ?

    Tackar för svaret föresten Swizzy

  6. #6
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Min konsoll är bannad, och jag kan köra DLC utan problem så
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  7. #7
    Registrerade
    Aug 2010
    Inlägg
    17
    Respekt
    0
    Okey Swizzy nice att höra

    Tyvärr ville inte min släkting koppla upp sin box på Live då han ville iXtreme modda sin före, rädd att bli bannad ifall MS känner igen den sedan.

    Så nu blev det svårare igen aaj aj.. hur sjutton ska jag gå till väga tycker du då ?

    Nästan så jag vill köpa en ny box enbart för att komma åt live profilen hehe.
    Vilka problem

  8. #8
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av JxLoader Visa Inlägg
    Okey Swizzy nice att höra

    Tyvärr ville inte min släkting koppla upp sin box på Live då han ville iXtreme modda sin före, rädd att bli bannad ifall MS känner igen den sedan.

    Så nu blev det svårare igen aaj aj.. hur sjutton ska jag gå till väga tycker du då ?

    Nästan så jag vill köpa en ny box enbart för att komma åt live profilen hehe.
    Vilka problem
    skicka ett e-mail till mig via min hemsida där du skriver dom uppgifterna jag behöver för att ladda hem din profil så skickar jag över dom till dig... du kan då kopiera över den till din konsoll med XEXMenu
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  9. #9
    Registrerade
    Aug 2010
    Inlägg
    17
    Respekt
    0
    Oj tackar så supermycket ska så göra, jättemycke tack

  10. #10
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    skickat din profil nu
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Liknande diskussioner

  1. Önska köpa en bannad 360 box
    By Solex in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 4
    Senaste inlägg: 2010-08-20, 10:35
  2. Fundering ang bannad box
    By jonas_p in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 4
    Senaste inlägg: 2010-04-12, 10:20
  3. Microsoft flashar nand på bannad box?!?
    By housepainter in forum XBOX 360 - BANNED FROM LIVE
    Inlägg: 13
    Senaste inlägg: 2010-03-01, 16:33
  4. Bannad box = Bannad från live?
    By Arasul in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 12
    Senaste inlägg: 2009-03-24, 21:54
  5. bannad box och nedladdingsbara exp.
    By zhilmoen in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 10
    Senaste inlägg: 2008-03-13, 22:01

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •