Visar resultat 1 till 2 av 2

Diskussion: Hjälp! angående nya Metroid_Other_M_USA_Wii-iND

Registrerade
    Jun 2010
    Respekt
    15

Hjälp! angående nya Metroid_Other_M_USA_Wii-iND

Hallå jag har fortfarande wiikey 1 med 1.99 beta update samt 4.1E exakt alla spel funkar utom Super mario galaxy 2 pga nya IOS

Det jag undrar nu vet ni ifall detta spel har någon ny ios eller har den en gammal ios som new super mario bros eller annat spel så jag kan spela spelet det vore underbart ?

Kan ju ej uppdatera via skiva till 4.2E då jag har Jap/Usa news weather channel vilket jag sagt förut i detta forum fast det var längesen hursomhelst så lär min wii brickas till 99% om jag skulle uppdatera den skulle jag tippa på.

Så om nån kan svara på detta så vore det väldigt uppskattat, då spelet är en dual layer skiva o vill ju inte slösa massa skivor i onödan på att testa då det inte finns dual layer rw

antar det är samma ios då pal versionen kommer men denna version kan funka också, ifall det är gammal ios om nån kan bekräfta det så test bränner jag för då kommer iaf PAL version funka, annars är det 2 spel totalt vilket är 2 av dom bästa på hela wii som jag inte kan spela nu

/tack på förhand

/boz

Registrerade
    Jun 2010
    Respekt
    15
    någon här måste väl ändå veta vilken slags IOS det är på metroid the other M ?

ledsen jag är otålig men det har gått ganska länge o inge svar än och metroid är en av mina bästa spel serier nånsin o vill kunna köra det om det går

Liknande diskussioner

1. Hjälp angående brännare
    By micchi in forum XBOX 360 - Allmänt
    Senaste inlägg: 2009-08-18, 23:44
  2. Xbox Duo X2 HjÄlp
    By JohnnyF in forum DUO-X2 support
    Senaste inlägg: 2008-05-13, 00:03
  3. Hjälp angående Guitar Hero 2
    By Mr:Bad in forum XBOX 360 - Allmänt
    Senaste inlägg: 2007-04-12, 17:43
  4. hjælp med streeming
    By pepper75 in forum XBOX Media Player / Media Center