Jag har en ps2 version SCPH-35004 (Paketet med maskin och GT3), och jag undrar ifall nån vet om Messiah fungerar till den för jag vet att Messiah har problem med en del v4.
Tacksam för svar.
Jag har en ps2 version SCPH-35004 (Paketet med maskin och GT3), och jag undrar ifall nån vet om Messiah fungerar till den för jag vet att Messiah har problem med en del v4.
Tacksam för svar.
Våra tekniker tror att dom hittade 2st v4 som Messiah inte fungerar på idag. Dom har ännu inte hittat något som skiljer sig mellan de som inte fungerar och de som fungerade utan problem.
Så, det borde fungera på din PS2, men det finns en liten risk att det inte gör det.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Om man lämnar in sin ps2a och ni moddar den, sen funkar den inte, ersätter ni den då?
usch fan nu blir man juh orolig...vill juh gärna att det ska funka smärtfritt för 2500:-Har juh redan lämnat in min..*hoppas det funkar på min*
Take one's adversity Learn from their misfortune Learn from their pain Believe in something Believe in yourself Turn adversity into ambition Now blossom into wealth
Om man lämnar in en fungerande PS2 så får man en fungerande PS2 tillbaka.
Om det inte går att montera Messiah så får du tillbaka din PS2 utan chip utan kostnad. Sedan får du lämna in den igen när vi fått nya chip.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Om man redan har ett Messiah och lämnar in den hos er för montering, vad kostar det då?, vet att det ska stå nånstans men hittar inte just nu.
1000:-
OHur löser ni det med garantin då? Om någon lämnar in en PS2 för chippning och det sen inte funkar och ni skruvar ihop den igen utan chip. Då är ju dem blåsta på garantin från inköpstället?!?
garantin en kompis har tagit bort den försiktigt de funkade den var hel
------------------
-------------------------
aNyThInG iS pOsSiBlE
-------------------------
aNyThInG iS pOsSiBlE
Ja, efter monteringsförsöket har man ingen garanti kvar på sin PS2.
Jaha ja, jag såg nu att jag har en
SCPH-30004 model, e det skilnad mellan en sån och en SCPH-35004???
Nej, det är ingen skillnad.
Bookmarks