Har precis köpt en imac och jag är på jakt efter en extern brännerare, behöver en bra duallayer brännare för xbox 360 spel, nån som vet ?
Har precis köpt en imac och jag är på jakt efter en extern brännerare, behöver en bra duallayer brännare för xbox 360 spel, nån som vet ?
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
Ja då den är helt ny, gav 22 för den, så den ska klara av det! ? men jag vill inte slita på den då det lätt blir 10 till 20 olika bränningar i veckan !
Ska kolla in läsaren.. på direkten, tack !
hur många bränningar klarar en dvd brännare cirkus ?
Pendragon har skrivit många gånger på ett ungefär hur länge en brännare förväntas fungera bra... dock minns jag inte siffrorna han sagt...
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
Om en brännare beter sig skumt efter 500 bränningar eller 1000 så köp ny
Eller köp en ny varje år som mig som ändå tycker att jag bränner rätt ofta så slipper man problemen
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Prövat och det funkar kanon / känner dock att jag fortfarande vil ha en extern =) men ingen länkar =)
Vassegoo W-Huston
http://www.psxcare.com/product.php?xProd=1052&xSec=60
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Bookmarks