Visar resultat 1 till 10 av 10

Diskussion: extern brännare

  1. #1
    Registrerade
    Sep 2008
    Inlägg
    133
    Respekt
    16

    extern brännare

    Har precis köpt en imac och jag är på jakt efter en extern brännerare, behöver en bra duallayer brännare för xbox 360 spel, nån som vet ?

  2. #2
    Citat Original inlägg av whityoustone Visa Inlägg
    Har precis köpt en imac och jag är på jakt efter en extern brännerare, behöver en bra duallayer brännare för xbox 360 spel, nån som vet ?
    Är det en ny iMac? Brännaren i den räcker lagom och lite till, ska du rippa skiva finns det lite saker i terminalen så da kan "Hotswappa" disken även fast den är slotloaded.

    Sitter själv o bränner på en tidig 2009 macbook unibody, funkar priva varje gång

  3. #3
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av whityoustone Visa Inlägg
    Har precis köpt en imac och jag är på jakt efter en extern brännerare, behöver en bra duallayer brännare för xbox 360 spel, nån som vet ?
    jag körde tidigare med en Samsung SE-S224Q, numera kör jag på en intern brännare (Samsung SH-S223F)

    Båda fungerar hur bra som helst
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  4. #4
    Registrerade
    Sep 2008
    Inlägg
    133
    Respekt
    16

    tack för svar

    Ja då den är helt ny, gav 22 för den, så den ska klara av det! ? men jag vill inte slita på den då det lätt blir 10 till 20 olika bränningar i veckan !

    Ska kolla in läsaren.. på direkten, tack !

  5. #5
    Citat Original inlägg av whityoustone Visa Inlägg
    Ja då den är helt ny, gav 22 för den, så den ska klara av det! ? men jag vill inte slita på den då det lätt blir 10 till 20 olika bränningar i veckan !

    Ska kolla in läsaren.. på direkten, tack !
    Asso den klarar det helt klart, den tar de flesta nästan alla sorters DVD skivor (inte bluray) slitage kommer ändå uppstå men jag kan garantera att den håller läääänge, du kan annars lämna in den på garantin om läsaren skulle bli för slö.

  6. #6
    Registrerade
    Sep 2008
    Inlägg
    133
    Respekt
    16
    hur många bränningar klarar en dvd brännare cirkus ?

  7. #7
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Pendragon har skrivit många gånger på ett ungefär hur länge en brännare förväntas fungera bra... dock minns jag inte siffrorna han sagt...
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  8. #8
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Om en brännare beter sig skumt efter 500 bränningar eller 1000 så köp ny
    Eller köp en ny varje år som mig som ändå tycker att jag bränner rätt ofta så slipper man problemen
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  9. #9
    Registrerade
    Sep 2008
    Inlägg
    133
    Respekt
    16
    Prövat och det funkar kanon / känner dock att jag fortfarande vil ha en extern =) men ingen länkar =)

  10. #10
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Liknande diskussioner

  1. Extern brännare.
    By Kallakulle in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 15
    Senaste inlägg: 2012-10-08, 21:52
  2. Extern brännare samsung still doesnt work
    By mrzimmerman in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2009-10-11, 21:45
  3. Liteon EZ-DUB 16x Extern brännare
    By diffen in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 15
    Senaste inlägg: 2007-05-05, 09:08
  4. Extern dvd brännare?
    By J-man in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2007-01-15, 11:34
  5. Extern brännare som funkar?
    By J_B in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2006-11-21, 23:36

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •