WTF har PSN spelen blivit knäckt nu eller ? o ingen sagt nått
hittade detta nyss på min " priv torr site" :
[REQ] Joe Danger PSN
joedangerNPUB30206.rar
You are Joe Danger, the world's most determined stuntman. You live to thrill the crowd and break World Records. Take on your friends or race against your rivals the reckless Team Nasty. You laugh in the face of danger, and it laughs back, as you bounce from boulder to boulder, on fire, towards that pile of mousetraps. Freeze the game at any point and edit your level however you want it. Once you are finished, share the joy.
Install instructions:
1.FTP/Copy the folder NPUB30206 into /dev_hdd0/game
2.Place UP2034-NPUB30206_00-JOEDANGERHG00001-A0101-V0100.pkg on the root of a USB drive & install pkg from xmb
3.Play game
( kan tillägga att filen tar 142 MB i Rar format när jag fick hem om det kan stämma )
Samt fattar inte helt hundra ska man lägga den där filen som steg 1 bland dom andra vanliga spelen i samma Gamez mapp, sen ska man installera den andra filen via mitt USB 2gb minne på samma sätt som jag läggde in " BM 1.0" och PS3 ftp programmen ?
Kan det här stämma att det funkar eller ska man akta sig som för psp emulator ? det här är bland det bästa spelet på hela PSN network!!! så vill supergärna spela det
/tack på förhand för svar
Ps såvitt jag vet så har detta aldrig släppts via Retail Bluray Disc som det förra spelet Pain som fungerar så detta är 100% Playstation network så det verkar mycket skummt ?
Bookmarks