Sida 6 av 19 FörstaFörsta ... 4567816 ... SistaSista
Visar resultat 151 till 180 av 552

Diskussion: PS Groove m.fl Playstation 3 homebrew jailbreaks tråden

  1. #151
    Registrerade
    Jan 2009
    Inlägg
    6
    Respekt
    0
    Kommer ni ta hem Minimus AVR USB Dev Kit också ?

    http://team-xecuter.com/forums/showthread.php?t=56496

  2. #152
    Registrerade
    Aug 2010
    Inlägg
    195
    Respekt
    14
    Citat Original inlägg av mixad Visa Inlägg
    Tack så mycket, ska testa detta! En följdfråga. Jag ska ha miniräknaren på och starta mitt ps3 med miniräknaren varje gång?
    Om du vill köra en kopia så måste du starta PS3 i dev läge. Med miniräknaren i ...
    Människor som inte tänker ordentligt har inga hjärnor,
    snarare har de grått ludd som har flugit in i huvudet på dem av misstag.
    /Nalle Puh

  3. #153
    Registrerade
    Aug 2010
    Inlägg
    5
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av N!klas Visa Inlägg
    Du måste ha en originalskiva i spelaren. Vilken som helst!
    Du monterar sedan spelet på hårddisken och spelet i menyn ersätts med spelet på hårddisken.
    PS3an tror då att det är spelet på hårddisken som sitter i spelaren (vilket det inte är då).
    Frågade tidigare i en annan tråd utan svar, men är de möjligt för mig som har en ps3 med trasig blueray spelare att kunna använda detta eller är de verkligen ett krav att man måste ha ett spel i, ibland fungerar en vanlig dvd film, räcker de?

  4. #154
    Registrerade
    Sep 2010
    Inlägg
    195
    Respekt
    14
    Än sålänge måste man ha ett originalspel i. Men det rycktas ju om att man slipper det med nya backupmanager som utannonserats till den 15 sept.

  5. #155
    Registrerade
    Jan 2002
    Inlägg
    510
    Respekt
    24
    Citat Original inlägg av Folketskebab Visa Inlägg
    Frågade tidigare i en annan tråd utan svar, men är de möjligt för mig som har en ps3 med trasig blueray spelare att kunna använda detta eller är de verkligen ett krav att man måste ha ett spel i, ibland fungerar en vanlig dvd film, räcker de?
    Nej. PS3:an luras att tro att det spelet du har i BR-läsaren är det som du egentligen har laddat in med hjälp av backupmanagern. Den läser alltså spelet från HDD:n, men kollar i läsaren så att det verkligen är en originalskiva att starta. Alltså kommer ditt PS3 inte att starta om du inte har nåt spel i din läsare.
    Nes: Bryggad|Snes: SuperWilCard 32Mbit|N64: Dr64 256Mbit|Gamecube: Viperchip |Gameboy: GB Xchanger 64 Mbit|GameBoyAdvance: Advance Flashlinker 128Mbit|MasterSystem: Original |Saturn: Luckswitchswap|Dreamcast: Original|xbox: Flashad|Xbox360: Hitachi_iXtreme_v1.51, Jtag, Xbrebot, Xexmenu 1.1, 320GB int.HDD|Xbox360 Slim: 250GB Original|PS1: Chippad|PS2: Messiah-Chippad |PS3 Slim: 500GB, Kmeaw 3.55 CFW, multiMAN|PS3 Slim: 160GB, Senaste OFW|Vectrex, c64, Amiga och en massa andra: givetvis original

  6. #156
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Citat Original inlägg av Lyker Visa Inlägg
    Kommer ni ta hem Minimus AVR USB Dev Kit också ?

    http://team-xecuter.com/forums/showthread.php?t=56496
    Lär vi nog göra när de släpps o våra leverantörer får hem dem eller om vi tar dem direkt
    Tyckte den såg lite lik Teensy++ 2.0
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  7. #157
    Registrerade
    Dec 2005
    Inlägg
    20
    Respekt
    0
    xbox x B O x

  8. #158
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Citat Original inlägg av ponta_koj Visa Inlägg
    Fråga han som laddat upp filen, om han nu talar sanning.
    Det är svårt med YouTube klipp o olika typer av hacks.
    HAde man kunnat lita på sånt så hade ps3an vart hackad för 3 år sen

    Kan funka, kan inte funka.
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  9. #159
    Registrerade
    Dec 2005
    Inlägg
    20
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
    Fråga han som laddat upp filen, om han nu talar sanning.
    Det är svårt med YouTube klipp o olika typer av hacks.
    HAde man kunnat lita på sånt så hade ps3an vart hackad för 3 år sen

    Kan funka, kan inte funka.

    Du har en bra poäng, dessutom så krävs väll en processor av något slag för att få PsGroove att fungera, och inte endast ett minne?
    xbox x B O x

  10. #160
    Registrerade
    Aug 2010
    Inlägg
    5
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av jonnyjaeger Visa Inlägg
    Än sålänge måste man ha ett originalspel i. Men det rycktas ju om att man slipper det med nya backupmanager som utannonserats till den 15 sept.
    Ok, tack. Då får jag hoppas på att de blir så eftersom då blir det ett garanterat köp, perfekt isf att min trasiga ps3 kommer komma till nytta ialf.

  11. #161
    Registrerade
    Nov 2006
    Inlägg
    218
    Respekt
    18
    verkar ju som det ska komma programvara så man kan köra via iphone och några anrdoid mobilen såå jag väntar på det

  12. #162
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Citat Original inlägg av ponta_koj Visa Inlägg
    Du har en bra poäng, dessutom så krävs väll en processor av något slag för att få PsGroove att fungera, och inte endast ett minne?
    Det sitter ju en microkontroller ( Atmel *ATMEGA32U4* ) med minne på Teensybrändorna så
    Liknande microkontrollers bör gå att programmera om, såg på ett forum att en grupp håller på o försöker programmera om en Siaxis 3 ( Dualshiock 3 ) handkontroll att göra samma sak

    Hack a Sony PS3 with a Sony Dualshock controller Mohaha..
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  13. #163
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Citat Original inlägg av telgetok Visa Inlägg
    verkar ju som det ska komma programvara så man kan köra via iphone och några anrdoid mobilen såå jag väntar på det
    Finns ju redan, dock kan man inte använda telefonen samtidigt o dongeln måste sitta i medans man kör så det är billigare o enklare att isf köpa en Teensy 2.0 eller ++ för under femhundralappen o slippa allt strul med nandflashning på nallar o allt.
    Jag köpte en HTC Desire nyligen för att testa, Rootade o bootade o det funkade, den kör nu Android 2.2 o fungerar som en telefon igen.
    Nexus one och Desire kan man boota i Recovery o välja ( PSGrove hack ) i menyn o jacka in i en PS3 men som sagt, jag vill gärna kunna svara i telefonen när folk ringer
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  14. #164
    Registrerade
    Sep 2010
    Inlägg
    5
    Respekt
    0
    Funkade kalas med min TI84 :) Kul!

  15. #165
    Registrerade
    Dec 2004
    Inlägg
    48
    Respekt
    20
    Citat Original inlägg av mixad Visa Inlägg
    Funkade kalas med min TI84 Kul!
    vill testa! X-D
    bara 3 dagar tills man är hemma igen! =D

  16. #166
    Registrerade
    Jun 2010
    Inlägg
    219
    Respekt
    15
    Är det kört för all framtid med att få sig en hackad ps3 om man inte slår till inom närmaste ca 7-14 dagarna innan butiker börjar få in firmware 3.42 och uppåt ? Jag känner mig egentligen ganska fattig nu men om det här är enda chansen nånsin så blir jag nästan tvungen o punga ut 3000 kr för 250gb ps3 slim + 500 lr 1000 kr för AT90USBKEY eller för teensey eller teensey ++ 2.0 eller psjailbreak. och isåfall vilket "chip" är bäst kan någon av dom köra spel som tex Ninja_Gaiden_Sigma_2_USA_JB_PS3-MOVE eller Resistance_Fall_of_Man_PS3_JB-PLAYME eller måste man låna spel av polare eller hyra på närmaste gästvänlig butik för ca 50 kr stöpet för att kunna få sig ett spel eller funkar Scen rellar från diverse torrent guldgruvor ( tror / vet ni det är på väg någon annan lösning som går runt 3.42 eller är det låst för alltid nu typ ? tyckte jag hörde det var något samarbete igång med ixtreme Jungleflash killarna eller vad dom heter eller var det bara buffel o båg samt det samarbetet kan väl lika väl leda till noll resultat eller ? )

    /tack på förhand boz

  17. #167
    Registrerade
    Nov 2004
    Inlägg
    118
    Respekt
    20
    Citat Original inlägg av Boz666 Visa Inlägg
    Är det kört för all framtid med att få sig en hackad ps3 om man inte slår till inom närmaste ca 7-14 dagarna innan butiker börjar få in firmware 3.42 och uppåt ? Jag känner mig egentligen ganska fattig nu men om det här är enda chansen nånsin så blir jag nästan tvungen o punga ut 3000 kr för 250gb ps3 slim + 500 lr 1000 kr för AT90USBKEY eller för teensey eller teensey ++ 2.0 eller psjailbreak. och isåfall vilket "chip" är bäst kan någon av dom köra spel som tex Ninja_Gaiden_Sigma_2_USA_JB_PS3-MOVE eller Resistance_Fall_of_Man_PS3_JB-PLAYME eller måste man låna spel av polare eller hyra på närmaste gästvänlig butik för ca 50 kr stöpet för att kunna få sig ett spel eller funkar Scen rellar från diverse torrent guldgruvor ( tror / vet ni det är på väg någon annan lösning som går runt 3.42 eller är det låst för alltid nu typ ? tyckte jag hörde det var något samarbete igång med ixtreme Jungleflash killarna eller vad dom heter eller var det bara buffel o båg samt det samarbetet kan väl lika väl leda till noll resultat eller ? )

    /tack på förhand boz

    Du kan utan problem vänta några månader om det handlar om dålig ekonomi. Eftersom flera butiker har troligtvis ett lager med "äldre" konsoler med lägre firmware. Eller varför inte göra så här: gå till elgiganten, köp en valfri ps3 och titta vad firmware är. Om det motförmodan skulle vara 3.42. Packar du ner den och för tillbaka den till elgiganten genom att använda deras 30 dagars öppetköp. Sedan gör du om proceduren tills du har ett äldre firmware som du sedan kan uppdatera genom att ladda hem från nätet (ej psn), 3.41 firmware.
    Last edited by Lillejan; 2010-09-10 at 22:49.
    PS2 DMS4 PRO
    Wii D2CKey BOOT2 CFG USBloader + Seagate Freeagent GO 500GB (extern hdd)
    PS3 FAT 40GB (500GB) KMEAW CFW3.55 + Seagate Freeagent GOFLEX 500GB (extern hdd)
    PS3 Slim 160GB original
    NDS Lite M3 Real 8GB

  18. #168
    Registrerade
    Sep 2007
    Inlägg
    91
    Respekt
    17
    Tjenare!
    Jag kör med psgroove, på ett avr-usb-160 kort, har installerat backupmanager, jag kör spel via en extern hdd, men när jag ska spela god of war III eller resistance 2 så kommer det inget ljud?? Någon som vet varför?

  19. #169
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av norda84 Visa Inlägg
    Tjenare!
    Jag kör med psgroove, på ett avr-usb-160 kort, har installerat backupmanager, jag kör spel via en extern hdd, men när jag ska spela god of war III eller resistance 2 så kommer det inget ljud?? Någon som vet varför?
    Kollat dina ljud settings? förmodligen där felet ligger jag kan testa Resistance 2 så fort MSG4 är färdigt...
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  20. #170
    Registrerade
    Sep 2007
    Inlägg
    91
    Respekt
    17
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    Kollat dina ljud settings? förmodligen där felet ligger jag kan testa Resistance 2 så fort MSG4 är färdigt...
    ja då det är inga problem där! Spelade alpha protocol o viking o dom fungerade utmärkt. Men resistance 2, god of war III inget ljud, heavy rain händer ingetting, man ser bara den där laddings grejen i hörnet men den kommer aldrig längre, killzone 2 hänger sig när det står om jag vill uppdatera den.
    Har ingen tur alls just nu

  21. #171
    Registrerade
    Aug 2010
    Inlägg
    195
    Respekt
    14
    Citat Original inlägg av norda84 Visa Inlägg
    ja då det är inga problem där! Spelade alpha protocol o viking o dom fungerade utmärkt. Men resistance 2, god of war III inget ljud, heavy rain händer ingetting, man ser bara den där laddings grejen i hörnet men den kommer aldrig längre, killzone 2 hänger sig när det står om jag vill uppdatera den.
    Har ingen tur alls just nu
    Resistance 1 och God of War III ska fungera enligt PS Jailbreak Compatibility List, men Heavy Rain har följande kommentar "Uninstall all pre-PSJailbreak content from HDD" och Killzone 2 ska installeras på den interna hårddisken för att fungera (den innehåller filer som är större än 4Gb)
    Människor som inte tänker ordentligt har inga hjärnor,
    snarare har de grått ludd som har flugit in i huvudet på dem av misstag.
    /Nalle Puh

  22. #172
    Registrerade
    Sep 2007
    Inlägg
    91
    Respekt
    17
    Citat Original inlägg av Tjurig Visa Inlägg
    Resistance 1 och God of War III ska fungera enligt PS Jailbreak Compatibility List, men Heavy Rain har följande kommentar "Uninstall all pre-PSJailbreak content from HDD" och Killzone 2 ska installeras på den interna hårddisken för att fungera (den innehåller filer som är större än 4Gb)
    ja jag såg också att dom ska fungera, så jag begriper inte varför inte jag får något ljud!!!
    Vad menar dom med det på heavy rain? förstod inte riktigt!

  23. #173
    Registrerade
    May 2007
    Inlägg
    204
    Respekt
    18
    Citat Original inlägg av norda84 Visa Inlägg
    ja jag såg också att dom ska fungera, så jag begriper inte varför inte jag får något ljud!!!
    Vad menar dom med det på heavy rain? förstod inte riktigt!
    Vad jag fattar de som så avinstalleras allt man har installerat innan, men jag hoppas verkligen inte att de stämmer

  24. #174
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av norda84 Visa Inlägg
    ja jag såg också att dom ska fungera, så jag begriper inte varför inte jag får något ljud!!!
    Vad menar dom med det på heavy rain? förstod inte riktigt!
    Heavy Rain's patch fungerar inte när du kör den, förmodligen fungerar den om hårddisken är tom... mer eller mindre...

    Vad gäller ljudet för dig, kör du från Extern eller från Inten hårddisk?
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  25. #175
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av Krutan Visa Inlägg
    Vad jag fattar de som så avinstalleras allt man har installerat innan, men jag hoppas verkligen inte att de stämmer
    det är så simpelt att DU ska ta bort allt...
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  26. #176
    Registrerade
    Aug 2010
    Inlägg
    195
    Respekt
    14
    Citat Original inlägg av Krutan Visa Inlägg
    Vad jag fattar de som så avinstalleras allt man har installerat innan, men jag hoppas verkligen inte att de stämmer
    Vad jag fattade som vara att om du hade save games och annat från Heavy Rain så skulle det tas bort innan du körde det...
    Människor som inte tänker ordentligt har inga hjärnor,
    snarare har de grått ludd som har flugit in i huvudet på dem av misstag.
    /Nalle Puh

  27. #177
    Registrerade
    Jun 2010
    Inlägg
    219
    Respekt
    15
    Citat Original inlägg av Lillejan Visa Inlägg
    Du kan utan problem vänta några månader om det handlar om dålig ekonomi. Eftersom flera butiker har troligtvis ett lager med "äldre" konsoler med lägre firmware. Eller varför inte göra så här: gå till elgiganten, köp en valfri ps3 och titta vad firmware är. Om det motförmodan skulle vara 3.42. Packar du ner den och för tillbaka den till elgiganten genom att använda deras 30 dagars öppetköp. Sedan gör du om proceduren tills du har ett äldre firmware som du sedan kan uppdatera genom att ladda hem från nätet (ej psn), 3.41 firmware.
    Tack för svar Lillejan men fick dock inget svar på vilket av dom 3 chippen jag bör välja som funkar bäst eller är noobvänligast samt funkar det att spela alla Releaser som har namnet JB i sig på Interna ps3 HDD eller vilken Extern HDD ( Tex Resistance_Fall_of_Man_PS3_JB-PLAYME ) som helst eller är det fett mycket problem med jailbreak jag såg på compability listan som ni skicka att det var sjukt många spel som verkar inte funka ? kommer alla spel funka till slut om dom är JB anpassade med JB i relle namn taggen eller kommer det vara så här att sjukt mycket inte funkar ? samt var det ingen som visste om det är något på G för bättre lösningar eller är det här as good as it gets ?


    Ps Glömde även tillägga finns det någon Noobvänlig Guide här för " bästa chippet" från början till slut att få jailbreak o funka på sin ps3 när/om jag köper då jag är väldigt noob betalade för att få ixtreme inlagt på min 360 och wiiet chippat med Wiikey 1, är det här inget för noobs ? kan jag bricka ps3 själv om jag lägger in 3.41 själv ? eller när jag försöker få jailbreak att funka på Ps3 guide ? vill gärna ha en guide från början till slut isåfall om det är noobvänligt att lägga in 3.41 till mållinjen att få Jailbreak "bästa chippet" att funka på ps3an slim 250gb. Om det är något som är svårt o göra själv säljer ni tjänsten o fixa allt detta annars på psxcare om det är svårt o göra själv och hur dyrt blir det isåfall ?
    Last edited by Boz666; 2010-09-11 at 04:59.

  28. #178
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Citat Original inlägg av Boz666 Visa Inlägg
    Tack för svar Lillejan men fick dock inget svar på vilket av dom 3 chippen jag bör välja som funkar bäst eller är noobvänligast samt funkar det att spela alla Releaser som har namnet JB i sig på Interna ps3 HDD eller vilken Extern HDD ( Tex Resistance_Fall_of_Man_PS3_JB-PLAYME ) som helst eller är det fett mycket problem med jailbreak jag såg på compability listan som ni skicka att det var sjukt många spel som verkar inte funka ? kommer alla spel funka till slut om dom är JB anpassade med JB i relle namn taggen eller kommer det vara så här att sjukt mycket inte funkar ? samt var det ingen som visste om det är något på G för bättre lösningar eller är det här as good as it gets ?


    Ps Glömde även tillägga finns det någon Noobvänlig Guide här för " bästa chippet" från början till slut att få jailbreak o funka på sin ps3 när/om jag köper då jag är väldigt noob betalade för att få ixtreme inlagt på min 360 och wiiet chippat med Wiikey 1, är det här inget för noobs ? kan jag bricka ps3 själv om jag lägger in 3.41 själv ? eller när jag försöker få jailbreak att funka på Ps3 guide ? vill gärna ha en guide från början till slut isåfall om det är noobvänligt att lägga in 3.41 till mållinjen att få Jailbreak "bästa chippet" att funka på ps3an slim 250gb. Om det är något som är svårt o göra själv säljer ni tjänsten o fixa allt detta annars på psxcare om det är svårt o göra själv och hur dyrt blir det isåfall ?
    Vilket chip du använder för PSGROOVE skall inte spela någon roll alls. Sedan kan du ju välja det "riktiga" PSJailbreak chippet, dom som tillverkar det är ju dom som faktiskt kom på hur man skall hacka ps3:an, alla andra har ju bara tittat på deras produkt och kopierat det dom sett att den gör utan att ha samma kunskaper i botten.

    Vi kan hjälpa dig lägga in 3.41, även om det är något som sony designat så att "vem som helst" skall kunna uppgradera sin PS3:a. Dvs inget som skall vara svårt, men du väljer ju själv om du tycker det känns tryggare att betala oss för tiden det tar. Pris 100-350:-, beroende på om/vad du köper/köpt för chip av oss :-)
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  29. #179
    Registrerade
    Sep 2007
    Inlägg
    91
    Respekt
    17
    Är det någon som vet om backup manager 1.1 kommer att fungerar med psgroove? läste lite info om det, det kommer att stödja ps2 games, och ntfs hårddiskar, skönt som tusan, då slipper man bry sig om, om filerna är större än 4gig!

  30. #180
    Registrerade
    Aug 2010
    Inlägg
    195
    Respekt
    14
    Citat Original inlägg av norda84 Visa Inlägg
    Är det någon som vet om backup manager 1.1 kommer att fungerar med psgroove? läste lite info om det, det kommer att stödja ps2 games, och ntfs hårddiskar, skönt som tusan, då slipper man bry sig om, om filerna är större än 4gig!
    Ingen som vet än och de funktioner du nämner är bara rykten och ingen vet riktigt vad den nya ska innehålla ...
    Människor som inte tänker ordentligt har inga hjärnor,
    snarare har de grått ludd som har flugit in i huvudet på dem av misstag.
    /Nalle Puh

Sida 6 av 19 FörstaFörsta ... 4567816 ... SistaSista

Liknande diskussioner

  1. Reinstall homebrew channal!
    By Tosse82 in forum Nintendo WII - Allmänt
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2009-12-29, 01:45
  2. I.LOAD till Playstation 3
    By m0rt in forum Playstation 3
    Inlägg: 42
    Senaste inlägg: 2008-09-01, 18:23
  3. Problem med spel från Playstation Store
    By Undenius in forum Playstation 3
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2008-08-06, 00:30
  4. Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2008-05-14, 16:40
  5. Officiella "vilka xbox 360 har samsung dvd" tråden
    By jarkko in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 194
    Senaste inlägg: 2008-01-08, 18:11

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •