Original inlägg av
Pendragon
Suck vad kul att bli ifrågasatt hela tiden...
Ta med dig en FAT formaterad disk till mig så skall du få ett dumpat *host* 360 *host* backup som ligger i * antal .rar filer .001 , 002 etc.. Sen efter flytten så packar jag upp dessa åt dig på din FAT disk i en annan dator och sen får du rosta ut skivan på din dator hemma... Eller så dumpar jag en Dubbelsidig DVD åt dig på min NTFS disk som sitter i min PC, rarar i arkiv, flyttar över till din FAT32, packar upp till en .iso o sen får du köra vad du brukar köra för att antingen rosta den eller titta på filmen via FAT disken...
Det är möjligen inte så att du kör vista med SP1 eller win 7 där du har möjligheten att använda exFat filsystem, vilket är i princip obegränsat?
Nes: Bryggad|Snes: SuperWilCard 32Mbit|N64: Dr64 256Mbit|Gamecube: Viperchip |Gameboy: GB Xchanger 64 Mbit|GameBoyAdvance: Advance Flashlinker 128Mbit|MasterSystem: Original |Saturn: Luckswitchswap|Dreamcast: Original|xbox: Flashad|Xbox360: Hitachi_iXtreme_v1.51, Jtag, Xbrebot, Xexmenu 1.1, 320GB int.HDD|Xbox360 Slim: 250GB Original|PS1: Chippad|PS2: Messiah-Chippad |PS3 Slim: 500GB, Kmeaw 3.55 CFW, multiMAN|PS3 Slim: 160GB, Senaste OFW|Vectrex, c64, Amiga och en massa andra: givetvis original
Bookmarks