Fick problem med Racedriver Grid.
Gjorde en backup på en 500gb intern disk, startade upp spelet och helt plötsligt stod det att den behövde en uppdatering, till 1.03 tror jag, tryckte OK eftersom jag trodde att den skulle hämta nåt från skivan men såg att den började hämta från nätet!!! trots att jag avaktiverat hämtning från nätet. Hade testat FTP-servern så jag hade glömt bort att ta ur nätverkskabeln vilken jag snabbt ryckte ut och nerladdningen slutade, den stannade på 6%. Men inget mer hände utan allt frös. Jag startade om maskinen och den startade upp som den skall men jag får 'error reading disk' när jag försöker starta spelet nu. Det går fint att starta från skiva så det behövs bevisligen ingen uppdatering för att spela men inte från hdd. Jag har inga sparningar som den försöker läsa in så det är inte problemet heller. Jag tog bort spelet genom Backupmanager och gjorde en ny Backup igen, men med samma resultat. Någon som har en aning var jag skall rensa någonstans, för det verkar ju vara nån cache som har kvar uppdateringen som jag avbröt.
Nes: Bryggad|Snes: SuperWilCard 32Mbit|N64: Dr64 256Mbit|Gamecube: Viperchip |Gameboy: GB Xchanger 64 Mbit|GameBoyAdvance: Advance Flashlinker 128Mbit|MasterSystem: Original |Saturn: Luckswitchswap|Dreamcast: Original|xbox: Flashad|Xbox360: Hitachi_iXtreme_v1.51, Jtag, Xbrebot, Xexmenu 1.1, 320GB int.HDD|Xbox360 Slim: 250GB Original|PS1: Chippad|PS2: Messiah-Chippad |PS3 Slim: 500GB, Kmeaw 3.55 CFW, multiMAN|PS3 Slim: 160GB, Senaste OFW|Vectrex, c64, Amiga och en massa andra: givetvis original
Bookmarks