Sida 12 av 19 FörstaFörsta ... 21011121314 ... SistaSista
Visar resultat 331 till 360 av 552

Diskussion: PS Groove m.fl Playstation 3 homebrew jailbreaks tråden

  1. #331
    Registrerade
    Jun 2010
    Inlägg
    219
    Respekt
    14
    Citat Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
    Som det ser ut nu kommer du få snabbast leverans om du väljer ps3key. Teensy pratar om att begränsa leveranserna till ett fåtal exemplar till varje beställare som står i kö hos dom då det är så många som beställt 1-2st direkt av dom och dom vill ha många nöjda småkunder hellre än att vi som beställt hundratals skall vara nöjda. Som det ser ut med ps3key så bör vi få åtminstonde 1000st i första leveransen... Det finns alltså falska ps3key på marknaden, men om du kollar på http://www.ps3key.com/en/buy/ så ser du att vi finns med som officiell distributör = de ps3key vi levererar kommer direkt från källan och inte genom diverse mellanhänder.
    Ok så du vet att alla era kommer vara äkta eller vad händer om man får en oäkta fungerar dom inte alls då eller ? kommer ni ha någon extra avgift innan man köper för att ni ska kolla om PS3Key är äkta ? eller kommer ni göra det för o vara snälla eller kommer ni inte orka det ?


    Samt jag fick aldrig något svar angående vilken som var bäst för mig som noob PS3key eller Teensy 2.0 och varför isåfall det är väl kanske bäst om swizzy svarar på det när han ser det eftersom det var han som svarade sist eller om någon annan kan ge kvalificerat svar jag hänvisar till det jag skrev på flik 11 innan detta meddelande.
    Last edited by Boz666; 2010-09-23 at 21:16.

  2. #332
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Citat Original inlägg av Boz666 Visa Inlägg
    Ok så du vet att alla era kommer vara äkta eller vad händer om man får en oäkta fungerar dom inte alls då eller ? kommer ni ha någon extra avgift innan man köper för att ni ska kolla om PS3Key är äkta ? eller kommer ni göra det för o vara snälla eller kommer ni inte orka det ?


    Samt jag fick aldrig något svar angående vilken som var bäst för mig som noob PS3key eller Teensy 2.0 och varför isåfall det är väl kanske bäst om swizzy svarar på det när han ser det eftersom det var han som svarade sist eller om någon annan kan ge kvalificerat svar jag hänvisar till det jag skrev på flik 11 innan detta meddelande.
    Vi kommer bara ha äkta ps3key eftersom vi köper direkt av tillverkaren. Får man en falsk så kommer den inte gå att uppdatera. Du kommer själv kunna verifiera på deras hemsida att du fått en äkta. PS3KEY är väl bättre som noob då eventuella uppdateringar endast kommer via www.ps3key.com och med riktig dokumentation. Teensy är "hackerns" val då det är ett labkort och det är lite vilda västern över vad det kommer för uppdateringar att använda på det då vem som helst kan hitta på vad som helst och släppa på nätet utan någon vidare information om hur man gör.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  3. #333
    Registrerade
    Jun 2010
    Inlägg
    219
    Respekt
    14
    Går det förbeställa och betala i förväg på PS3key nu med visa för att slippa Postförskott, samt finns det så det räcker till mig om jag beställer nu eller imorrn ?

    Samt går det att få tillbaka pengarna ifall det skulle hända att ni annonserar ut ett bättre "chip" som kommer snart innan ni får hem PS3key eller om PS3key skulle vara oduglig vilket jag inte tror ? ( eller byta till det andra chippet o skicka in mer pengar imellan ytterst tveksamt scenario dock men lika bra o fråga innan man förbetalar saker o ting )

    Blir nog beställning isåfall nu snart eller imorrn, vill nog kanske vänta på vad swizzy har att säga om Teensy jämfört med PS3key eller om någon annan har någon relevant info för mig som noob men enligt dig så verkar ju PS3key ett bättre val iallafall vilket låter bra än så länge

  4. #334
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Citat Original inlägg av Boz666 Visa Inlägg
    Går det förbeställa och betala i förväg på PS3key nu med visa för att slippa Postförskott, samt finns det så det räcker till mig om jag beställer nu eller imorrn ?

    Samt går det att få tillbaka pengarna ifall det skulle hända att ni annonserar ut ett bättre "chip" som kommer snart innan ni får hem PS3key eller om PS3key skulle vara oduglig vilket jag inte tror ? ( eller byta till det andra chippet o skicka in mer pengar imellan ytterst tveksamt scenario dock men lika bra o fråga innan man förbetalar saker o ting )

    Blir nog beställning isåfall nu snart eller imorrn, vill nog kanske vänta på vad swizzy har att säga om Teensy jämfört med PS3key eller om någon annan har någon relevant info för mig som noob men enligt dig så verkar ju PS3key ett bättre val iallafall vilket låter bra än så länge
    Vår VISA-koppling har varit borttagen sedn 5 år ungefär pga för mycket bedrägeriförsök, vi jobbar på att koppla på det igen nu under hösten då det blivit säkrare med securicode osv. Det finns ps3key så det räcker ett tag om vi inte får en stympad leverans. Du kan förskottsbetala till nordea 3009-1702720 eller så skickar vi mot postförskott vilket är säkrare då postförskott går att spåra på www.posten.se
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  5. #335
    Registrerade
    Jun 2010
    Inlägg
    219
    Respekt
    14
    ok surt lär väl troligtvis bli mot postförskott då ni inte har visa.

    Allting är förprogrammerat i PS3key nudå ? och det är väl inga andra fysiska produkter jag behöver köpa (förutom PS3 Med intern HDD eller USB extern fat32 såklart) pratar om miniräknare ti-84 och allt sånt, allting kommer funka när man får hem produkter då eller antar jag när man och om man lyckas få in backupmanager via usb fat 32 + FTP samt om det var något mer man behövde ?

  6. #336
    Registrerade
    Nov 2004
    Inlägg
    118
    Respekt
    20
    Citat Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
    ...Teensy är "hackerns" val då det är ett labkort och det är lite vilda västern över vad det kommer för uppdateringar att använda på det då vem som helst kan hitta på vad som helst och släppa på nätet utan någon vidare information om hur man gör.
    och troligtvis här, kommer vi att se mest utveckling kring ny funktioner och förbättring jämfört mot de noob-vänliga alternativen.
    PS2 DMS4 PRO
    Wii D2CKey BOOT2 CFG USBloader + Seagate Freeagent GO 500GB (extern hdd)
    PS3 FAT 40GB (500GB) KMEAW CFW3.55 + Seagate Freeagent GOFLEX 500GB (extern hdd)
    PS3 Slim 160GB original
    NDS Lite M3 Real 8GB

  7. #337
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av Boz666 Visa Inlägg
    ok surt lär väl troligtvis bli mot postförskott då ni inte har visa.

    Allting är förprogrammerat i PS3key nudå ? och det är väl inga andra fysiska produkter jag behöver köpa (förutom PS3 Med intern HDD eller USB extern fat32 såklart) pratar om miniräknare ti-84 och allt sånt, allting kommer funka när man får hem produkter då eller antar jag när man och om man lyckas få in backupmanager via usb fat 32 + FTP samt om det var något mer man behövde ?
    Den ska vara förprogramerad med version 1... dom släppte version 2 inatt (fick mail om det i natt iaf) den ska vad jag förstår vara som hermes mod av PSGroove, förhoppningsvis bättre dock
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  8. #338
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av Lillejan Visa Inlägg
    och troligtvis här, kommer vi att se mest utveckling kring ny funktioner och förbättring jämfört mot de noob-vänliga alternativen.
    japp, det kommer kunna komma dit först men kort därefter kommer PS3Key att haka på...

    PSJailbreak kan även dom hinna före om dom har lite tur, så PS3Key är väl den som ligger lite i mitten där med hur pass fort nya funktioner/förbättringar kommer
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  9. #339
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    News
    PS3Key Update v2 now available for download!
    Posted on 24th September 2010

    We are pleased to announce the availability of PS3Key update v2. This is a USB update that can be applied to all genuine PS3Keys on any PC running Windows that has a USB port.

    New features include support for peek/poke commands and the ability to run backups on USB HDD without an original game in the BluRay drive. This update also enables PS3Key to function with Backup Manager 2. The update is available in the downloads area. You will need a valid PS3Key serial number to get the update.
    Detta betyder enligt min tolkning att ps3key = PSGROOVE-kod (åtminstonde i payload) + en ps3key-specifik krypterad bootloader som används för att lägga in nya versioner.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  10. #340
    Registrerade
    Jun 2010
    Inlägg
    219
    Respekt
    14
    vad menar du med att dom släppte version 2 inatt kommer det en ny version av ps3key så småningom eller menar du att ps3key blivit uppdaterad via en update på nätet till version 2 ?

    fan va drygt isåfall bör man vänta på version 2 ifall det är en fysisk produkt isåfall eller borde jag beställa PS3key som kommer snart hos er idag?

    hade tänkt beställa strax också börja du babbla om version 2 va dryyygt

  11. #341
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av Boz666 Visa Inlägg
    vad menar du med att dom släppte version 2 inatt kommer det en ny version av ps3key så småningom eller menar du att ps3key blivit uppdaterad via en update på nätet till version 2 ?

    fan va drygt isåfall bör man vänta på version 2 ifall det är en fysisk produkt isåfall eller borde jag beställa PS3key som kommer snart hos er idag?

    hade tänkt beställa strax också börja du babbla om version 2 va dryyygt
    Version 2 är en mjukvarupdate som dom släppt, den finns tillgänglig från deras hemsida

    Det vill säga: vill du ha PS3Key beställer du en PS3Key och uppdaterar när du fått den...
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  12. #342
    Registrerade
    Jun 2010
    Inlägg
    219
    Respekt
    14
    ok gött lär beställa efter jag slutat jobba då troligtvis

  13. #343
    Registrerade
    Jun 2010
    Inlägg
    219
    Respekt
    14
    Sådär då beställde jag nyss, det var väl inte dumt o beställa via brev eller ifall ps3key är ömtålig vore surt om den gick trasig i frakten

    Samt då får man hoppas att framtiden inte visar sig att teensy eller dom andra har mycket bättre support, fast då får man väl i värsta fall kasta ut 500 kr igen men förhoppningsvis inte

  14. #344
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av Boz666 Visa Inlägg
    Sådär då beställde jag nyss, det var väl inte dumt o beställa via brev eller ifall ps3key är ömtålig vore surt om den gick trasig i frakten

    Samt då får man hoppas att framtiden inte visar sig att teensy eller dom andra har mycket bättre support, fast då får man väl i värsta fall kasta ut 500 kr igen men förhoppningsvis inte
    Det skickas i vaderat kuvert, så det går inte sönder, det hade varit dumt o skicka det som paket eftersom det bara blir dyrt
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  15. #345
    Registrerade
    Sep 2007
    Inlägg
    91
    Respekt
    17
    vad tror ni om detta? http://www.ps3hax.net/2010/09/psgroo...-for-tommorow/
    om det är sant så måste det ju betyda att man kan uppdatera sin ps3?

  16. #346
    Registrerade
    Dec 2004
    Inlägg
    48
    Respekt
    20
    Citat Original inlägg av norda84 Visa Inlägg
    vad tror ni om detta? http://www.ps3hax.net/2010/09/psgroo...-for-tommorow/
    om det är sant så måste det ju betyda att man kan uppdatera sin ps3?
    säkert bull, fake mao

  17. #347
    Registrerade
    Aug 2010
    Inlägg
    195
    Respekt
    14
    Inte säkert då detta har snackats om ett tag för att handkontrollen använder sig av ett chip som teoretiskt kan
    användas som ett jailbreakchip. Men kan lika gärna vara fejk, men allt visar sig imorgon
    Människor som inte tänker ordentligt har inga hjärnor,
    snarare har de grått ludd som har flugit in i huvudet på dem av misstag.
    /Nalle Puh

  18. #348
    Registrerade
    Jan 2002
    Inlägg
    510
    Respekt
    24
    Citat Original inlägg av norda84 Visa Inlägg
    om det är sant så måste det ju betyda att man kan uppdatera sin ps3?
    Hur tänker du då?
    Nes: Bryggad|Snes: SuperWilCard 32Mbit|N64: Dr64 256Mbit|Gamecube: Viperchip |Gameboy: GB Xchanger 64 Mbit|GameBoyAdvance: Advance Flashlinker 128Mbit|MasterSystem: Original |Saturn: Luckswitchswap|Dreamcast: Original|xbox: Flashad|Xbox360: Hitachi_iXtreme_v1.51, Jtag, Xbrebot, Xexmenu 1.1, 320GB int.HDD|Xbox360 Slim: 250GB Original|PS1: Chippad|PS2: Messiah-Chippad |PS3 Slim: 500GB, Kmeaw 3.55 CFW, multiMAN|PS3 Slim: 160GB, Senaste OFW|Vectrex, c64, Amiga och en massa andra: givetvis original

  19. #349
    Registrerade
    Dec 2004
    Inlägg
    48
    Respekt
    20
    Citat Original inlägg av Game_Freak_se Visa Inlägg
    Hur tänker du då?
    det gjorde han nog inte...

  20. #350
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av Game_Freak_se Visa Inlägg
    Hur tänker du då?
    3.50 låser ju usb stödet till SONY tillbehör, dom kan ju inte direkt låsa ute handkontrollen = möjligt att uppdatera maskinen

    MEN 3.42 stängde ju igen hålet som användes i första exploiten... med lite tid kanske det går o köra på 3.50
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  21. #351
    Registrerade
    Mar 2007
    Från
    Katrineholm
    Inlägg
    451
    Respekt
    18
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    3.50 låser ju usb stödet till SONY tillbehör, dom kan ju inte direkt låsa ute handkontrollen = möjligt att uppdatera maskinen

    MEN 3.42 stängde ju igen hålet som användes i första exploiten... med lite tid kanske det går o köra på 3.50
    Kanske, kanske inte... Problemet med att modda en sixaxis är att man måste löda dit ett kort inuti handkontrollen och då är det ju inget originaltillbehör längre. Följ nordas länk lite högre upp å gå vidare därifrån så hittar ni snart nog en tutorial på hur snubben har burit sig åt. Det är helt klart en rolig variant av en mod, men jag misstänker att de flesta inte är intresserade nog för att försöka sig på något sådant (inkl. jag själv, men det beror på att jag har för ostadiga händer för att löda på så små punkter ).

  22. #352
    Registrerade
    Jan 2002
    Inlägg
    510
    Respekt
    24
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    3.50 låser ju usb stödet till SONY tillbehör, dom kan ju inte direkt låsa ute handkontrollen = möjligt att uppdatera maskinen

    MEN 3.42 stängde ju igen hålet som användes i första exploiten... med lite tid kanske det går o köra på 3.50
    OK, jag hade inte en tanke på utelåst 3:epart utan tänkte helt på att 3.42 dödade möjligheten med exploiten, och fick inte ihop det med att det skulle gå att fortsätta bara för att det var gjort med en omprogrammerad handkontroll istället för vanlig dongel. Nu visade det sig dessutom att det var ju ingen omprogrammerad handkontroll utan en handkontroll-mod med en pic 18f2550 psgroove-port.
    Nes: Bryggad|Snes: SuperWilCard 32Mbit|N64: Dr64 256Mbit|Gamecube: Viperchip |Gameboy: GB Xchanger 64 Mbit|GameBoyAdvance: Advance Flashlinker 128Mbit|MasterSystem: Original |Saturn: Luckswitchswap|Dreamcast: Original|xbox: Flashad|Xbox360: Hitachi_iXtreme_v1.51, Jtag, Xbrebot, Xexmenu 1.1, 320GB int.HDD|Xbox360 Slim: 250GB Original|PS1: Chippad|PS2: Messiah-Chippad |PS3 Slim: 500GB, Kmeaw 3.55 CFW, multiMAN|PS3 Slim: 160GB, Senaste OFW|Vectrex, c64, Amiga och en massa andra: givetvis original

  23. #353
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    mjo, men på sätt och vis används ju PS3 kontrollen ändå, så det kan ju vara så att den fungerar trots allt om man kodar den på rätt sätt borde det gå att få PS3:an att tro att det bara är handkontrollen, inget annat, och då gå förbi sonys skydd som gör att du inte kan köra 3:e part... dock måste jag säga att vissa 3:e part tillbehör (fragenstein t.ex.) fungerar med 3.50 också
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  24. #354
    Registrerade
    May 2003
    Inlägg
    163
    Respekt
    22
    Var och köpte en slim 250 GB igår på webha**en i sumpan och den levererades med version 2.73, så det verkar fortfarande finnas gott om tidiga modeller ute.

  25. #355
    Registrerade
    Aug 2004
    Inlägg
    38
    Respekt
    20

    Post

    ang. usb tillbehör som fungerar..
    jag är rätt säker på att alla tillbehör fungerar när koden väl är igång på maskinen (usb minnen, handkontroller m.m.) men de sony gjort är väl att döda stödet att ha någon annan boot-device och att usb-portarna inte längre är igång tidigt i maskinstarten.

    för att hack runt fw 3.42 och uppåt lär det antingen behövas ett program som direktpatchar uppdateringar al'a Wii, eller någon fakeloader som på PSP.
    ev. kan vi förvänta oss någon annan typ av downgrade-hack när maskiner börjar levereras med 3.50 eller senare, det har ju gjorts stora framsteg nu när maskinen delvis är knäckt, kanske en Zelda -savegame?

  26. #356
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av rbt Visa Inlägg
    ang. usb tillbehör som fungerar..
    jag är rätt säker på att alla tillbehör fungerar när koden väl är igång på maskinen (usb minnen, handkontroller m.m.) men de sony gjort är väl att döda stödet att ha någon annan boot-device och att usb-portarna inte längre är igång tidigt i maskinstarten.

    för att hack runt fw 3.42 och uppåt lär det antingen behövas ett program som direktpatchar uppdateringar al'a Wii, eller någon fakeloader som på PSP.
    ev. kan vi förvänta oss någon annan typ av downgrade-hack när maskiner börjar levereras med 3.50 eller senare, det har ju gjorts stora framsteg nu när maskinen delvis är knäckt, kanske en Zelda -savegame?
    det är nog som du säger när det kommer till 3.42 att dom stängt av det som bootdevice och sådär... men med 3.50 ska dom ha stängt ute 3:e parts tillverkade grejer som går genom USB... till viss del iaf, det säger officiella nyhets källor till och med!
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  27. #357
    Registrerade
    Aug 2004
    Inlägg
    38
    Respekt
    20
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    det är nog som du säger när det kommer till 3.42 att dom stängt av det som bootdevice och sådär... men med 3.50 ska dom ha stängt ute 3:e parts tillverkade grejer som går genom USB... till viss del iaf, det säger officiella nyhets källor till och med!
    fan va surt att köpa någon dyr ratt eller liknande och få den utlåst..
    att alla tillverkare ska behöva göra såhär i panik

    att de skulle stängt usb-minnen/hubbar och liknande inne från xmb låter lite underligt, men det är bland den typen av devices jag skulle oroa mig om jag var sony

  28. #358
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    det är inte skrivet så jätte mycket i detalj vad för typ av produkter det handlar om men här är iaf 2 nyheter om det:

    http://www.maxconsole.net/content.ph...irmware-Update <--- att non-sony-licensed grejer blockats

    http://www.maxconsole.net/content.ph...firmware-block <--- att en sådan har lyckats ta sig förbi det
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  29. #359
    Registrerade
    Mar 2007
    Från
    Katrineholm
    Inlägg
    451
    Respekt
    18
    Non-licensed låter som handkontrollsadaptrar och inte så mycket mer, det är min spontana reaktion. Men de flesta har ju varken råd eller lust att köpa en svindyr 3D-TV samt 3D blurays så det gör ju inte dom nåt eftersom det inte finns någon anledning att uppgradera. Det tog redan emot att uppgradera från 3.15 och jag kommer aldrig gå över 3.41!

  30. #360
    Registrerade
    Sep 2010
    Inlägg
    39
    Respekt
    14
    En liten fundering i väntan på sin ps3key:
    Om man har en extern hårddisk som man formaterat i fat32 system , och har en mapp som är döpt till GAMEZ är det då "bara" att koppla in den via usb till sin stationära dator och kopiera över ps3 spelen till den mappen?.
    Eller är det bästa att byta ut den interna ps3 disken till en större (dit man måste föra över via nätverk?).
    Tack för svar.

Sida 12 av 19 FörstaFörsta ... 21011121314 ... SistaSista

Liknande diskussioner

  1. Reinstall homebrew channal!
    By Tosse82 in forum Nintendo WII - Allmänt
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2009-12-29, 01:45
  2. I.LOAD till Playstation 3
    By m0rt in forum Playstation 3
    Inlägg: 42
    Senaste inlägg: 2008-09-01, 18:23
  3. Problem med spel från Playstation Store
    By Undenius in forum Playstation 3
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2008-08-06, 00:30
  4. Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2008-05-14, 16:40
  5. Officiella "vilka xbox 360 har samsung dvd" tråden
    By jarkko in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 194
    Senaste inlägg: 2008-01-08, 18:11

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •