Tjena, jag tankade worms 4 mayhem till min jtaggade 360 med xexmenu. Den kom som en iso fil, men när jag extraherade den så fanns det ingen default.xex fil. Kan det vara för att det är ett arkadspel, som man måste göra nåt speciellt med?
Tjena, jag tankade worms 4 mayhem till min jtaggade 360 med xexmenu. Den kom som en iso fil, men när jag extraherade den så fanns det ingen default.xex fil. Kan det vara för att det är ett arkadspel, som man måste göra nåt speciellt med?
Kika med ( Gruppen ) som släppt filen eller läs infon eller posta en fråga där du hittad "den"
Scene folk är så förbaskat slarviga med att speca info eller hålla sig till en standard då det gäller sånt...
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Worms 4 Mayhem finns väl ändå inte till 360?
Det är väl till gamla Xboxen?
Så du måste ha tankat ett Xbox 1 spel.
Så då borde du ha en default.xbe fil istället och då måste du packa upp den med t.ex Craxtion (tycker jag e grymt bra för att packa upp Xbox 1 isoer)
Du kan ju få spelet att funka om du kör det i hackade Xbox 1 emulatorn till JTAG 360's
Bookmarks