Visar resultat 1 till 4 av 4

Diskussion: behover hjalp!!!

Registrerade
    Oct 2002
    Respekt
    0

Post behover hjalp!!!

Jag ar en helt vanlig, dum ps2-agare.....jag har ett amerikanskt ps2, men bor nu i Europa igen. Vad behovs for att kunna anvanda mitt amerikansk ps2 i Europa. Jag anvande en stromvaxlare, men bilden ar svart-vit. Jag behover verkligen nans hjalp.......

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10

<a href="http://www.psxcare.com/support/forum/ultimatebb.php?ubb=get_topic;f=30;t=000003" target="_blank">http://www.psxcare.com/support/forum/ultimatebb.php?ubb=get_topic;f=30;t=000003</a>

Om du vill spela europeiska spel så har vi kanske chip som passar, beroende på exakt vilken modell du har. Matrix2 fungerar på många usa-modeller, och kostar 2.000:- inkl montering.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Oct 2002
    Respekt
    0

jag hade framst tankt att spela mina amerikanska spel pa detta amerikanska ps2. Gar det??

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10

Ja, om du fixar en 110V konverter (60W kontinuerligt, använd aldrig reseadapters. Väger den mindre än ett halvt kilo så duger det inte) och din tv klarar 60Hz enligt länken ovan.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Liknande diskussioner

1. Hjalp med Pionner DV55
    By Nick222 in forum DVD - regionsmodifiering
    Senaste inlägg: 2003-03-10, 20:09
  2. Behover tips/hjalp!!!
    By CyRaZ in forum Playstation produktsupport - Multi-X
    Senaste inlägg: 2002-04-25, 10:23

Bookmarks

Behörigheter

• Du får inte starta nya diskussioner