Kräver M att man skickar in något mer än bara boxen vid garanti ärende?
Dvs hdd, nätagg...
Vad händer om de inte vill fixa den pga att den har varit öppnad? Skickar de tillbaka den då? Får man betala något?
Kräver M att man skickar in något mer än bara boxen vid garanti ärende?
Dvs hdd, nätagg...
Vad händer om de inte vill fixa den pga att den har varit öppnad? Skickar de tillbaka den då? Får man betala något?
Last edited by Jonzeboy; 2010-09-07 at 15:16.
Skicka bara med själva boxen. Skicka absolut inte med något minneskort eller hårddisk. Har du gamesaves sparade på inbyggda minnet på en box som har inbyggt minne så kopiera det till ett minneskort/hårddisk först.
Vill dom inte laga får du bara tillbaka den.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
De kommer neka reparation om:
1. Maskinen ser öppnad ut io garantisigill är brutna. (Brytmärken är en dead giveaway)
2. Konsolens garanti löpt ut ( 3.år för Rrod och E-74 ) räknat från tillverkningsdatum.
3. Maskinen är Flashad/Bannad vid mottagande av dem.
4. Någon annan än du har registrerat konsolen innan om ni inte gör ett ägarbyte innan du köpt den mellan säljaren och dig via Microsoft.
Kom ihåg att ejecta eventuella backupper ur läsaren
Även om en 360 rödringar kan man normalt starta den genom att trycka på Eject
Last edited by Pendragon; 2010-09-07 at 17:06.
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
http://www.xbox.com eller den du pratar med på Microsoft.
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Bookmarks