Visar resultat 1 till 2 av 2

Diskussion: Uppdatera??

  1. #1
    Registrerade
    Jan 2010
    Inlägg
    23
    Respekt
    0

    Uppdatera??

    Hej allihoppa!

    Jag har det senaste dagarna tankat både Batman: The Brave and the Bold och Spider-Man: Shattered Dimensions men inget av dom funkar dock. Alla andra spel jag har bränt (alltid i IMGBurn och Verbatim skivor) funkar bra.
    Batman är i PAL och när jag stoppar in skivan så vill den uppdatera Wii't. Körde den via Gecko os och då säger den "Unable to read Disc".

    Spider-Man är i NTSC och när jag kör den i Gecko så får jag samma error.

    Min Wii är 4.2E med Wiikey2 1.3. Så jag undrar om jag borde uppdatera mitt Wii kanske och då är frågan via Batman spelet (som är Pal som sagt) eller om jag ska ta ut alla skivor ur Wii't och uppdatera från system menyn?

  2. #2
    Registrerade
    Jan 2010
    Inlägg
    23
    Respekt
    0
    Kanske kan tillägga också att "Swizzy" hjälpte mig att fixa mitt Wii så jag kunde spela .wad filer, vilket innebar Troucha Bug(?) och ändra IOS eller nåt med cIOSX och lite annat, ja ni som jobbar på PSXCare eller som allmänt är kunniga vet ni väl vad jag pratar om. Men kan det ha något med saken att göra? Tankade även Resident Evil: REmake till Wii och den funkade inte heller så jag börjar bli lite orolig. Senaste spelet som funkade var Metroid: Other M och det var innan Swizzy guidade igenom mig.


    [EDIT] Kom på iofs att REmake tankade jag innan .wad filerna vart spelbara. Men som sagt det två senaste funkar inte alls och jag har inte ändrat hur jag bränner eller så. Tror att jag måste uppdatera men vet som sagt inte på "vilket sätt" jag ska göra det vad jag måste tänka på. Alla svar uppskattas
    Last edited by skullface; 2010-09-08 at 16:28.

Liknande diskussioner

  1. Uppdatera Wii från China säkert?
    By a00robst in forum Nintendo WII - D2CKEY
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2010-08-25, 10:56
  2. Jag har inte hängt med på sistone, uppdatera mig!
    By Lilleolov in forum Nintendo WII - Allmänt
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2008-12-04, 15:59
  3. Flashat Xbox + Uppdatera
    By Metalnisse in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2008-11-09, 18:17
  4. Uppdatera nu eller efter flashning?
    By Sig_bee in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2008-04-23, 10:40
  5. Kan inte uppdatera PES 2008?
    By tatus in forum Playstation 3
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2008-03-24, 18:29

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •