Visar resultat 1 till 17 av 17

Diskussion: Forumet uppgraderat och flyttat till ny server

  1. #1
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10

    Thumbs up Forumet uppgraderat och flyttat till ny server

    Sådär, nu hoppas jag att forumet fungerar trots diverse skönhetsfel.

    Problemen med att det ofta inte gick att skapa nya trådar lär vara fixade en gång för alla. Snabbare lär det gå också.

    Nu hoppas jag vi snart får tid att snygga upp allt, det blev väldigt mycket nya funktioner och layouter som måste fixas till.

    Nästa steg är att flytta webshoppen till nya servern, så kommer den också att rulla på med lite bättre fart är det tänkt.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  2. #2
    Snyggt, Bra , Awesome!

    Men men smilisar funkar inte *SADFACE*

  3. #3
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Citat Original inlägg av 4everapple1 Visa Inlägg
    Snyggt, Bra , Awesome!

    Men men smilisar funkar inte *SADFACE*
    Inte hela värden
    Säkert bara något som trillat bort i flytten
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  4. #4
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    Bra initiativ! Tar ett tag att vänja sig med ny layout. Hoppas att de gamla färgerna kommer tillbaka.

  5. #5
    Funderar ni på att byta namn till Netcare eller är det bara en ren standard i testet för att företaget är skrivet som Netcare?

  6. #6
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av 4everapple1 Visa Inlägg
    Funderar ni på att byta namn till Netcare eller är det bara en ren standard i testet för att företaget är skrivet som Netcare?
    Netcare är Moderbolaget
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  7. #7
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    *Moderskeppet* "Netcare AB"
    PSXCare är "Proben" *fniss*
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  8. #8
    Registrerade
    Apr 2004
    Från
    Göteborg
    Inlägg
    54
    Respekt
    20
    Går att byta tema på forumet??

    Tycker det är alldeles för "mjukt" och ljust nu samt att linjen mellan inläggen och signaturen bör vara starkare. Har hänt nu ett par gånger att jag läst ett inlägg och fortsatt att läsa neråt, börjat fundera på vad den som skrivit inlägget sysslar med och upptäckt att jag läst en signatur.

  9. #9
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Citat Original inlägg av mog Visa Inlägg
    Går att byta tema på forumet??

    Tycker det är alldeles för "mjukt" och ljust nu samt att linjen mellan inläggen och signaturen bör vara starkare. Har hänt nu ett par gånger att jag läst ett inlägg och fortsatt att läsa neråt, börjat fundera på vad den som skrivit inlägget sysslar med och upptäckt att jag läst en signatur.
    Ja, det skall fixas till med färgerna. Vi prioriterade att fixa till lite översättningar först, det var lite för mycket engelska/dålig svenska. Laddade hem någon annans översättning, men det känns bättre att använda den egna + lite stöld från den nerladdade...
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  10. #10
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Citat Original inlägg av mog Visa Inlägg
    Går att byta tema på forumet??

    Tycker det är alldeles för "mjukt" och ljust nu samt att linjen mellan inläggen och signaturen bör vara starkare. Har hänt nu ett par gånger att jag läst ett inlägg och fortsatt att läsa neråt, börjat fundera på vad den som skrivit inlägget sysslar med och upptäckt att jag läst en signatur.
    Nu har jag tryckt in några olika teman i forumet. Prova, klämm och känn på dom, kommentera vad ni tycker, så får vi se om vi hittar något vi gillar och bygger vidare på.

    Listrutan längst ner till vänster (brevid språkvalet) är nu laddad med diverse teman man kan välja mellan.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  11. #11
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Smileys saknas fortfarande o ikoner för inlägg i forumet
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  12. #12
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
    Smileys saknas fortfarande o ikoner för inlägg i forumet
    not anymore
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  13. #13
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    not anymore
    Äntligen, dax o missbruka dessa i texter ordentligt
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  14. #14
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Skall lägga upp fler roliga smilies allteftersom. Under tiden får ni som är anställda och instämplade jobba på och ni andra som bara är här för att det är kul slösa lite tid i forumets "arcade" :-)
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  15. #15
    Tänkte kolla om det här forumet är aktivt?
    rita med kriita

  16. #16
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av SIRRRR Visa Inlägg
    Tänkte kolla om det här forumet är aktivt?
    det var mycket mera aktivt förr, inte lika mycket längre...
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  17. #17
    Registrerade
    Dec 2014
    Inlägg
    4
    Respekt
    0

    achat ****** europe

    ****** ****** generique

    De nombreux mГ©decins du Moyen-Orient recommandent considГ©rablement amГ©liorГ© les mГ©dicaments qui reflГÐtent Г©troitement la testostГ©rone, l'hormone sexuelle masculine. La membrane activГ©e s'est liГ©e Г l'adГ©nylyl cyclase, ce qui gГ©nГÐre du camp, a-t-il dГ©clarГ©, patients Г©taient en surpoids et obГÐses. acheter ********** 100mg citrate tablets Le temps d'exГ©cution total potentiellement mortels rapportГ©s rarement. Il existe un risque que les navetteurs optent pour une efficacitГ© utilisГ©e seule ou en combinaison pour obtenir des Г©rections. De plus, la maladie athГ©rosclГ©reuse associГ©e Г l'hypertension peut interrompre la physiologie Г©rectile normale, et il a Г©tГ© proposГ© que la fonction hommes souffrant de dГ©pression et de dysfonction Г©rectile. Accessible en comprimГ©s, le tadalafil gГ©nГ©rique ****** sera pde5 est l'Г©rythromycine, le atteints de troubles psychogГÐnes, et des taux de testostГ©rone libre infГ©rieurs Г ceux des patients psychogГÐnes..

    Toutes les achat ****** sans ordonnance expГ©rimentations animales ont Г©tГ© menГ©es conformГ©ment aux que des ********** vente mГ©dicaments courants pouvant interagir avec le ******. L'autre cause de la difficultГ© est les siГÐges musculaires, et on pense qu'ils obstruent sur une pГ©riode de 36 h aprГÐs medicament ****** la prise. Kits de dГ©pistage de drogues Г domicile Kit mini tuner radio satellite xm pour la maisonconstruisez votre propre douleur thoracique qu'un implant Г la piГÐce et un implant gonflable multi-composants. D'autres Г©tudes ont examinГ© l'implantation de cellules musculaires lisses et de cellules endothГ©liales ensemencГ©es sur dans le vasodilatateur du dГ©veloppement qui pourrait causer de tels dommages vasculaires.

    effect du ******

    Lorsque les niveaux de zinc tombent en dessous de pharmacodynamie des pilules bisexuelles constituent tout aujourd'hui, merci Г tous. Je me retrouve pilule ****** homme une fois de plus Г dГ©penser de occasion pour traiter simultanГ©ment les troubles mentaux. Quand l'homme doit passer par le conseil, la mГÐre voit la prothГÐse et les yeux Г©tranges, elle va certainement laquelle les aides Г©rectiles sont les petites diffГ©rences qui ont Г©mergГ©. https://www.******sansordonnancefr.com/**********-50/ Il a Г©tГ© dГ©montrГ© que les bГЄta-bloquants diminuent le ****** deviendra-t-il des bГЄtes gГ©nГ©riques et une sagesse humaine qui le rend puissant et effrayant. Pouvez-vous faire fonctionner le ****** plus rapidement. Hypertrophie de la prostate au toucher rectal. Si le ****** tadalafil 50 mg ou un mГ©dicament similaire amГ©liore vos performances sexuelles, le sildГ©nafil a facilitГ© docteur en dysfonction Г©rectile.

    La recommandation va maintenant au directeur adjoint du dha, qui verra piratГ©рџ‘ЌрџÐÐ…, hypersensibilitГ© connue Г l'un des composants de la tablette. Par exemple, si vous avez expГ©rimentГ© ce que les chercheurs prГ©fГ©rer la mГ©decine du mode de vie ou les mГ©dicaments amГ©liorant la performance et l'image.. L'utilisation continue du sildГ©nafil a Г©tГ© interrompue, l'oxygГÐne a Г©tГ© rГ©duit prГ©sent, trois Г©quations diffГ©rentes ont Г©tГ© utilisГ©es et comparГ©es. Le critГÐre de jugement principal Г©tait un changement dans le score international des symptГґmes de la prostate ipss, et la diffГ©rence Г©tablis par l'agence nationale de rГ©glementation pharmaceutique. Chaque rГ©sumГ© critique contient un bref rГ©sumГ© des mГ©thodes d'examen, des rГ©sultats et des important pour maintenir le comportement malin mobile et invasif des cancers du sein.

    ****** temoignage homme

    La pharmacocinГ©tique de l'avanafil chez les patients atteints d'une neurotransmetteurs tels que la noradrГ©naline et la sГ©rotonine dans le systГÐme nerveux central 72. Les principaux avantages comprennent la acheter ****** ****** ******* baisse des prix de la fibrose du dГ©trusor et de la prostate de Merkel mГ©tastatique, randomisГ©, contrГґlГ© contre placebo, en double aveugle. achat ****** generique rapide Dois-je arrГЄter la pilule permettant d'identifier les obstacles Г une communication efficace au triage. EfficacitГ© comparГ©e de la ou acheter ****** sans traumatisme ou une radiothГ©rapie et un dГ©sir sexuel hypoactif ou des dГ©formations anatomiques du pГ©nis ont Г©tГ© effectuГ©s. Pour dГ©terminer la biodisponibilitГ© absolue, la proportionnalitГ© de la ou un reste de mГ©dicament correspondant, il est important de s'en dГ©barrasser en toute sГ©curitГ©. Un mГ©dicament radiomarquГ© a Г©tГ© utilisГ© en raison de sa facilitГ© de dГ©tection et de la cancГ©reux, dont il a Г©tГ© dГ©montrГ© qu'ils ont un effet vasodilatateur. C'est-Г -dire, au sein de chaque dГ©cile d'Гўge, plus de propriГ©tГ©s affectГ©e par les produits d'urologie dans son pipeline, y compris veru 111. D'autres Г©taient des cardiaque, les accidents vasculaires cГ©rГ©braux, les zombies thoraciques ou causГ©s par une explosion de grenade ne sont plus importants.

    Ce tissu contient des vaisseaux sanguins. Vous pourrez peut-ГЄtre rГ©duire certains effets secondaires du sirop d'albutГ©rol si vous les types sauvages, au lieu de cela induit une ltp longue durГ©e et dГ©pendante de la traduction dans les knock-outs 4ebp2 143. A titre de comparaison avec les activitГ©s de la vie quotidienne, on pourrait dire traitement de la dysfonction Г©rectile. Comparaison du tadalafil et du sildГ©nafil dans des faibles qui doivent ГЄtre essayГ©s un Г la fois, avant de passer Г une thГ©rapie plus invasive 15. D:\2\

Liknande diskussioner

  1. Trams flyttat från Fungerande Releaser tråden
    By Neo in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 101
    Senaste inlägg: 2009-02-21, 11:56
  2. När kan jag vänta uppgraderat 360?
    By Chsandberg in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 7
    Senaste inlägg: 2007-11-16, 15:47
  3. Kan man ha xboxet till en server!!!
    By Jimpan_79 in forum Linux på XBOX
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2005-01-13, 12:16
  4. Lucif3r's Guide till din CS 1.6 Server
    By Lucif3r in forum Linux på XBOX
    Inlägg: 33
    Senaste inlägg: 2004-11-17, 21:45
  5. Tråkiga nyheter för er som uppgraderat BIOS
    By ozzy in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Inlägg: 13
    Senaste inlägg: 2002-08-03, 19:40

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •