Visar resultat 1 till 6 av 6

Diskussion: ladda ned via Live med IXTREME LT?

  1. #1
    Registrerade
    Jul 2003
    Inlägg
    2
    Respekt
    0

    ladda ned via Live med IXTREME LT?

    Tja!
    Jag har aldrig spelat ett spel via LIVE utan enbart med agb360 checkade skivor.
    Finns risk att man blir bannad om man enbart kopplar upp sig via LIVE och exempelvis laddar ned nya låtar till guitar hero eller kan jag känna mig 95% safe?
    Tack på förhand!
    // S

  2. #2
    Registrerade
    Mar 2009
    Från
    Bollebygd
    Inlägg
    621
    Respekt
    17
    Du är förmodligen säker. Men vi vet inte förrän i november. Vi är många som räknar med att bli bannade (igen) då.

  3. #3
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Citat Original inlägg av Svantesson666 Visa Inlägg
    Du är förmodligen säker. Men vi vet inte förrän i november. Vi är många som räknar med att bli bannade (igen) då.
    Man är 50/50% och all Live sker på egen risk
    och ang November Banvågorna så är det till hälften sant, Ms har ju automatiserade system som känner av förändringar i mjukvaran på maskiner som uppdaterats med C.O.D MWF2 / Tekken6 uppdateringen som om inte jag missminner mig var Fw:8*** och flaggas per automatik.
    Mjukvaror under dessa som t.ex 7371 måste vad jag förstått Ms skicka flaggor till manuellt eller efter en bankörning ( banväg ) de har då samlat in data t.ec att du spelat opatchat o felsignerade spel eller haft läsproblem för du kört skitskivor så det tagit längre tid för läsaren att detekta spelet etc...

    Banväg javisst men deras system är även lite smart.. Därför gäller det att hänga med i uppdateringssvängarna.
    LT 1.1 Cal till Lite-On och 1.2 till Benq samt Samsung LT 1.1 skall ju vara så minimalt ändrade att det skall vara svårare för Ms att se så länge man inte fått kört ett skitspel som är felpatchat.
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  4. #4
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Samsung LT 1.0 är det pendragon, as far as i know har det INTE kommit någon nyare version till Samsung...
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  5. #5
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    Samsung LT 1.0 är det pendragon, as far as i know har det INTE kommit någon nyare version till Samsung...
    My bad, det gick lite undan där 231224_psp_emotion.gif
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  6. #6
    Registrerade
    May 2010
    Från
    Sundsvall
    Inlägg
    19
    Respekt
    0
    Jag har testa lira Halo Reach online och har laddat ner runt 9 demos + Köpt Dead rising 2 Code Zero.

    Har lt 1.1

Liknande diskussioner

  1. Köpa 1,5 iXtreme flashning
    By zyco in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 7
    Senaste inlägg: 2008-12-26, 17:13
  2. iXtreme v1.4 100% Live säkert?
    By IroXe in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2008-03-02, 15:43
  3. Värt att köpa Ixtreme 1.2?
    By Keweh in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 11
    Senaste inlägg: 2007-07-07, 09:27
  4. Inlägg: 5
    Senaste inlägg: 2007-06-19, 02:22
  5. Köpa live?
    By x-ite in forum XBOX Nätverksspel / LIVE
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2003-11-09, 04:38

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •