Visar resultat 1 till 4 av 4

Diskussion: BD mekaniken

Registrerade
    Sep 2010
    Respekt
    0

Question BD mekaniken

Hej,

Min son tyckte PS3:an var ett otroligt bra ställe att peta in ett CSN-kort, ett American Express kort och ett VIP-taxi kort.
    Sen dess har jag inte kunnat mata in några skivor. Jag har haft isär min PS3:a flera gånger sen dess med varierande resultat. Men just det mekaniska för att mata in och ut skivor får jag inte att fungera. Var kan jag få tag i ett helt "kabinett", dvs inte bara lasern utan armar, vred, kuggar, fan och hans moster? Jag vet inte om någonting har slagits av i pojkens inmatning, eller om jag faktiskt kan få den att funka igen.

Om PSXcare kan reparera, har vi något cirkapris? Måste ju skicka monstret från Gbg också :P

Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Respekt
    30
    Beroende på vad för kugghjul o om vi har reservdelar så mellan 500-850 kr + returfrakt ca: 220 kr

Totalt Ca: 1.080 kr ink frakt o postförskottsavgifter.
    / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Registrerade
    Sep 2010
    Respekt
    0
    Tack för snabbt svar. Jag har inte sett något trasigt men får fasen inte ihop det korrekt. Jag återkommer i frågan snart.

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Oftast handlar det bara om att sätta dit delarna i rätt ordning och placering. Har personal här med full koll på hur det skall göras :-)
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Bookmarks

Behörigheter

• Du får inte starta nya diskussioner