Original inlägg av
icqdevil
" GAME EBOOT:BIN is not valid. can´t launch" så står det när jag försöker starta spelen.
Har lagt över 2spel med ftp-programet och ett spel till en usb med fat32 och även där får jag felmeddelande om .bin i backup manager.
Prövade nu att lägga över ett spel från en skiva genom backupmanager... när det är påväg att ladda spelet så kommer jag tillbaka till ps3 menyn och inget spel syns. Inget verka ju funka som det ska :S
Har jag missat något eller? jag har lagt in psgroove.hex på mitt teensy kort, lagt in manager.pkg och ftp programet.
Att det aldrig ska få funka direkt :S
Dessa spel som du lagt in över FTP förmodar jag att är nerladdade och dessa kan vara felrippade.
Den du lagt in med skiva, är det ett nerladdat som du bränt ut eller ett original? Är det nåt nerladdat så kan det som jag skrev ovan vara felrippat.
Eftersom du ser och kan lägga in manager och FTP-program så har du i alla fall gjort rätt med din teensy-dongel.
Vad exakt gör du och vad exakt blir felet?
Nes: Bryggad|Snes: SuperWilCard 32Mbit|N64: Dr64 256Mbit|Gamecube: Viperchip |Gameboy: GB Xchanger 64 Mbit|GameBoyAdvance: Advance Flashlinker 128Mbit|MasterSystem: Original |Saturn: Luckswitchswap|Dreamcast: Original|xbox: Flashad|Xbox360: Hitachi_iXtreme_v1.51, Jtag, Xbrebot, Xexmenu 1.1, 320GB int.HDD|Xbox360 Slim: 250GB Original|PS1: Chippad|PS2: Messiah-Chippad |PS3 Slim: 500GB, Kmeaw 3.55 CFW, multiMAN|PS3 Slim: 160GB, Senaste OFW|Vectrex, c64, Amiga och en massa andra: givetvis original
Bookmarks