Sida 1 av 2 12 SistaSista
Visar resultat 1 till 30 av 45

Diskussion: Starta spel guide?

  1. #1
    Registrerade
    May 2004
    Inlägg
    330
    Respekt
    20

    Starta spel guide?

    Är det ingen som har lust att göra en starta spel guide? Fattar ingenting. Är jag dum i huvudet eller vad? PS Groove, Jailbreak, Teensy jag vet inte vad :P
    Jag har hackat min med min Android, har lyckats installera Backupmanager och laddat ner spel, kommer inte vidare.
    Playstation 1, 3, PSP
    Xbox, 360
    Nintendo Wii

  2. #2
    Registrerade
    Aug 2010
    Inlägg
    195
    Respekt
    14
    Spelet du laddat ner är antagligen packat och behövs packas upp.

    Finns igentligen 2 sätt att få spelet att fungera i ditt PS3 om du redan fixat själva jailbreaket med din android.

    Metod 1
    • Packa upp spelet och lägg det på ett USB-minner eller extern hårddisk (med USB).
      Det ska läggas i x:\GAMEZ\ (där x är bokstaven på minnet/hårddisken).
    • Därefter startar du upp ditt PS3 på samma sätt som när du installerade Backup Manager.
    • Stoppa in USB-minnet/hårddisken i det lediga USB uttaget.
    • Stoppa in en orginalskiva i din läsare (kvittar vilket spel).
    • Starta upp Backup Manager
    • Har du då lagt in spelet i rätt katalog (x:\GAMEZ\) så kommer det att dyka upp i listan i
      Backup Manager.
    • Välj det och tryck X-knappen. Ditt Playstation kommer att hoppa ut till grundmenyn igen och om du då hoppar upp ett par steg så har du förhoppningsvis det spel du valt där och det är bara att starta.


    Metod 2
    • Installera FTP Server på din PS3
    • Packa upp spelet du laddat hem
    • För över spelet till din PS3 med hjälp av ett ftp-program typ FileZilla. OBS! FTPserverprogrammet
      är väldigt buggigt och kan hänga sig ibland. Uppgifter för att logga in följer med en textfil i
      serverprogrammet.
    • Filerna ska läggas i /dev_hdd0/game/LAUN12345/GAMEZ/
    • Starta sen Backup Manager och där ska förhoppningsvis spelet du fört över ligga.
    • Välj det och tryck X-knappen. Ditt Playstation kommer att hoppa ut till grundmenyn igen och om du då hoppar upp ett par steg så har du förhoppningsvis det spel du valt där och det är bara att starta.
    Last edited by Tjurig; 2010-09-10 at 21:44.
    Människor som inte tänker ordentligt har inga hjärnor,
    snarare har de grått ludd som har flugit in i huvudet på dem av misstag.
    /Nalle Puh

  3. #3
    Registrerade
    May 2004
    Inlägg
    330
    Respekt
    20
    Tack, har nu fått igång spelet . Får se när Sony bannar oss nu :P
    Playstation 1, 3, PSP
    Xbox, 360
    Nintendo Wii

  4. #4
    Registrerade
    Dec 2003
    Inlägg
    96
    Respekt
    21
    Tack för guiden, hur lång tid ska det egentligen ta att skicka över ett spel? prövar nu ett som är 6gb och har hållt på i ca 1h :S har trådlösanslutning till datorn.. 54mb/s router

    Edit: Ball, nu blev något fel.. så nu avbröts skiten
    Last edited by icqdevil; 2010-09-14 at 18:21.

  5. #5
    Registrerade
    May 2007
    Inlägg
    204
    Respekt
    17
    Citat Original inlägg av Tjurig Visa Inlägg
    Spelet du laddat ner är antagligen packat och behövs packas upp.

    Finns igentligen 2 sätt att få spelet att fungera i ditt PS3 om du redan fixat själva jailbreaket med din android.

    Metod 1
    • Packa upp spelet och lägg det på ett USB-minner eller extern hårddisk (med USB).
      Det ska läggas i x:\GAMEZ\ (där x är bokstaven på minnet/hårddisken).
    • Därefter startar du upp ditt PS3 på samma sätt som när du installerade Backup Manager.
    • Stoppa in USB-minnet/hårddisken i det lediga USB uttaget.
    • Stoppa in en orginalskiva i din läsare (kvittar vilket spel).
    • Starta upp Backup Manager
    • Har du då lagt in spelet i rätt katalog (x:\GAMEZ\) så kommer det att dyka upp i listan i
      Backup Manager.
    • Välj det och tryck X-knappen. Ditt Playstation kommer att hoppa ut till grundmenyn igen och om du då hoppar upp ett par steg så har du förhoppningsvis det spel du valt där och det är bara att starta.


    Metod 2
    • Installera FTP Server på din PS3
    • Packa upp spelet du laddat hem
    • För över spelet till din PS3 med hjälp av ett ftp-program typ FileZilla. OBS! FTPserverprogrammet
      är väldigt buggigt och kan hänga sig ibland. Uppgifter för att logga in följer med en textfil i
      serverprogrammet.
    • Filerna ska läggas i /dev_hdd0/game/LAUN12345/GAMEZ/
    • Starta sen Backup Manager och där ska förhoppningsvis spelet du fört över ligga.
    • Välj det och tryck X-knappen. Ditt Playstation kommer att hoppa ut till grundmenyn igen och om du då hoppar upp ett par steg så har du förhoppningsvis det spel du valt där och det är bara att starta.
    Kan vara värt att notera att om man använder sig av stealth Backup Manager så är det BLES00683 (Modern Warfare 2) som gäller och inte LAUN12345 (Original BM). Bra guide för övrigt

  6. #6
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av Krutan Visa Inlägg
    Kan vara värt att notera att om man använder sig av stealth Backup Manager så är det BLES00683 (Modern Warfare 2) som gäller och inte LAUN12345 (Original BM). Bra guide för övrigt
    Stealth manager är kass [klarar inte av att rippa till interna hårddisken, och skickar faktiskt inte den ID som dom säger!]
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  7. #7
    Registrerade
    Aug 2010
    Inlägg
    195
    Respekt
    14
    Citat Original inlägg av icqdevil Visa Inlägg
    Tack för guiden, hur lång tid ska det egentligen ta att skicka över ett spel? prövar nu ett som är 6gb och har hållt på i ca 1h :S har trådlösanslutning till datorn.. 54mb/s router

    Edit: Ball, nu blev något fel.. så nu avbröts skiten
    Spelen är ju ganska stora och över trådlöst kan det ta ett tag. Har dock bara kört med kabel.

    FTPservern är ganska buggig och hänger sig lite då och då men om du laddar över ett spel med tex FileZilla (eller liknande program) och det slutar att ladda upp,
    prova då att bara ta exit på ftpservern (rör inte ditt ftpprogram på datorn) och starta upp den igen. Oftast så fortsätter det att skicka upp när servern
    är igång igen.

    Dessutom ska du stänga av "Passive Mode" (PASV) och bara tillåta 1 överföring åt gången för att det ska funka bra.
    Människor som inte tänker ordentligt har inga hjärnor,
    snarare har de grått ludd som har flugit in i huvudet på dem av misstag.
    /Nalle Puh

  8. #8
    Registrerade
    May 2007
    Inlägg
    204
    Respekt
    17
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    Stealth manager är kass [klarar inte av att rippa till interna hårddisken, och skickar faktiskt inte den ID som dom säger!]
    Så den är inge säkrare alls? Den kan väl åtminstone inte vara osäkrare? v1.1 kommer väl ha en säkrare stealth antar jag?

  9. #9
    Registrerade
    Dec 2003
    Inlägg
    96
    Respekt
    21
    Citat Original inlägg av Tjurig Visa Inlägg
    Spelen är ju ganska stora och över trådlöst kan det ta ett tag. Har dock bara kört med kabel.

    FTPservern är ganska buggig och hänger sig lite då och då men om du laddar över ett spel med tex FileZilla (eller liknande program) och det slutar att ladda upp,
    prova då att bara ta exit på ftpservern (rör inte ditt ftpprogram på datorn) och starta upp den igen. Oftast så fortsätter det att skicka upp när servern
    är igång igen.

    Dessutom ska du stänga av "Passive Mode" (PASV) och bara tillåta 1 överföring åt gången för att det ska funka bra.
    Okej, ska pröva det.. lyckades få över ett spel nu iaf. Men när jag går in i backup manager och ska starta det så blir det error på någon .bin fil :S

  10. #10
    Registrerade
    Sep 2010
    Inlägg
    5
    Respekt
    0
    Jag skickar över filer med FileZilla och jag skickar trådat med en hastighet av 11-12mb/s vilket är helt ok tycker jag

  11. #11
    Registrerade
    Dec 2003
    Inlägg
    96
    Respekt
    21
    " GAME EBOOT:BIN is not valid. can´t launch" så står det när jag försöker starta spelen.

    Har lagt över 2spel med ftp-programet och ett spel till en usb med fat32 och även där får jag felmeddelande om .bin i backup manager.

    Prövade nu att lägga över ett spel från en skiva genom backupmanager... när det är påväg att ladda spelet så kommer jag tillbaka till ps3 menyn och inget spel syns. Inget verka ju funka som det ska :S
    Har jag missat något eller? jag har lagt in psgroove.hex på mitt teensy kort, lagt in manager.pkg och ftp programet.
    Att det aldrig ska få funka direkt :S
    Last edited by icqdevil; 2010-09-14 at 22:45.

  12. #12
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av Krutan Visa Inlägg
    Så den är inge säkrare alls? Den kan väl åtminstone inte vara osäkrare? v1.1 kommer väl ha en säkrare stealth antar jag?
    Den är inte mer osäker, men den är istället kass, buggig (mer än originalet) därför kör du helst originalet vad som gäller med version 1.1 återstår att se, den släpps ju imorrn
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  13. #13
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av icqdevil Visa Inlägg
    " GAME EBOOT:BIN is not valid. can´t launch" så står det när jag försöker starta spelen.

    Har lagt över 2spel med ftp-programet och ett spel till en usb med fat32 och även där får jag felmeddelande om .bin i backup manager.

    Prövade nu att lägga över ett spel från en skiva genom backupmanager... när det är påväg att ladda spelet så kommer jag tillbaka till ps3 menyn och inget spel syns. Inget verka ju funka som det ska :S
    Har jag missat något eller? jag har lagt in psgroove.hex på mitt teensy kort, lagt in manager.pkg och ftp programet.
    Att det aldrig ska få funka direkt :S
    Du måste ha en original skiva i, därefter ska du välja spel med Backup Manager, och trycka på X (load) därefter kommer du tillbaka till XIB, då stegar du upp till Blu-Ray som du startar ett vanligt spel, nu kommer du istället för att se det spelet som är på skivan se det spelet du valt att emulera/spoofa
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  14. #14
    Registrerade
    May 2007
    Inlägg
    204
    Respekt
    17
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    Den är inte mer osäker, men den är istället kass, buggig (mer än originalet) därför kör du helst originalet vad som gäller med version 1.1 återstår att se, den släpps ju imorrn
    Kan nog stämma att den är buggigare. Testade nyss att lägga ett spel på den interna hårddisken utan att man såg den, och när jag testade originalet så funkade de kanon Ska bli intressant å se vad 1.1 kommer erbjuda för finesser. Hoppas på stöd för NTFS och FW 3.42, och lite PS2 kompatibilitet som även nämnts vore inte helt fel
    Last edited by Krutan; 2010-09-14 at 23:55.

  15. #15
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Varför tror alla att det är Backup Manager som styr huruvida det fungerar på 3.42 eller ej?! det är PSJailbreak/PSGroove/PSFreedom/PS......... man ska uppdatera för att det ska finnas stöd för 3.42... >_<
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  16. #16
    Registrerade
    Dec 2003
    Inlägg
    96
    Respekt
    21
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    Du måste ha en original skiva i, därefter ska du välja spel med Backup Manager, och trycka på X (load) därefter kommer du tillbaka till XIB, då stegar du upp till Blu-Ray som du startar ett vanligt spel, nu kommer du istället för att se det spelet som är på skivan se det spelet du valt att emulera/spoofa
    Jag kommer ju inte vidare från backup manager ... är ju när jag väljer spel och trycker X det blir fel.
    Googlade på felet och hittade en tråd om det på en ps3 sida men fatta inget.

    Har tyvärr känslan att detta fel är så ovanligt så ingen kan hjälpa mig. Bara sälja skiten
    Last edited by icqdevil; 2010-09-15 at 06:43.

  17. #17
    Registrerade
    Jan 2002
    Inlägg
    510
    Respekt
    24
    Citat Original inlägg av icqdevil Visa Inlägg
    " GAME EBOOT:BIN is not valid. can´t launch" så står det när jag försöker starta spelen.

    Har lagt över 2spel med ftp-programet och ett spel till en usb med fat32 och även där får jag felmeddelande om .bin i backup manager.

    Prövade nu att lägga över ett spel från en skiva genom backupmanager... när det är påväg att ladda spelet så kommer jag tillbaka till ps3 menyn och inget spel syns. Inget verka ju funka som det ska :S
    Har jag missat något eller? jag har lagt in psgroove.hex på mitt teensy kort, lagt in manager.pkg och ftp programet.
    Att det aldrig ska få funka direkt :S
    Dessa spel som du lagt in över FTP förmodar jag att är nerladdade och dessa kan vara felrippade.
    Den du lagt in med skiva, är det ett nerladdat som du bränt ut eller ett original? Är det nåt nerladdat så kan det som jag skrev ovan vara felrippat.
    Eftersom du ser och kan lägga in manager och FTP-program så har du i alla fall gjort rätt med din teensy-dongel.
    Vad exakt gör du och vad exakt blir felet?
    Nes: Bryggad|Snes: SuperWilCard 32Mbit|N64: Dr64 256Mbit|Gamecube: Viperchip |Gameboy: GB Xchanger 64 Mbit|GameBoyAdvance: Advance Flashlinker 128Mbit|MasterSystem: Original |Saturn: Luckswitchswap|Dreamcast: Original|xbox: Flashad|Xbox360: Hitachi_iXtreme_v1.51, Jtag, Xbrebot, Xexmenu 1.1, 320GB int.HDD|Xbox360 Slim: 250GB Original|PS1: Chippad|PS2: Messiah-Chippad |PS3 Slim: 500GB, Kmeaw 3.55 CFW, multiMAN|PS3 Slim: 160GB, Senaste OFW|Vectrex, c64, Amiga och en massa andra: givetvis original

  18. #18
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av icqdevil Visa Inlägg
    Jag kommer ju inte vidare från backup manager ... är ju när jag väljer spel och trycker X det blir fel.
    Googlade på felet och hittade en tråd om det på en ps3 sida men fatta inget.

    Har tyvärr känslan att detta fel är så ovanligt så ingen kan hjälpa mig. Bara sälja skiten
    Vad är det för spel du försöker köra? har du haft en skiva i konsollen? vad har du för mjukvara på din PS3:a? har du haft dongeln i och initierad när du kört igång Backup Manager? har du haft rätt mjuvkara på din dongel? Vilken version av Backup Manager har du kört med (stealthed eller original)?
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  19. #19
    Registrerade
    Dec 2003
    Inlägg
    96
    Respekt
    21
    Jag har fw 3.41...

    Dom 2 spelen jag laddat hem har jag lagt i rätt mapp på interna hdd'n genom ftp:n. Jag ser dom i backup manager men när jag trycker X står det ” GAME EBOOT:BIN is not valid. can´t launch”

    Har gjort backup av ett köpt spel å då hoppar den ur manager å så ser jag inget spel i ps3 menyn.

    Har även prövat att lägga spel till ett usb och även där blir der fel om EBOOT. Har haft i teensyn och en originalskiva hela tiden.

    Kan inte se vad jag gjort fel.
    Last edited by icqdevil; 2010-09-15 at 12:37.

  20. #20
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    2 frågor återstår:

    1. Har du haft rätt mjukvara på din Teensy dongel? det finns nämligen 2 versioner av PSGroove (en som tillåter backups och en som inte gör det)

    2. Vilken version av Backup Manager kör du? Stealthed [någon special från trackers som det står ett spelnamn i samband med] eller original från www.psjailbreak.com ?

    Om du fick dongeln flashad av oss på PSXCare är det den patchade som tillåter backups...
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  21. #21
    Registrerade
    Dec 2003
    Inlägg
    96
    Respekt
    21
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    2 frågor återstår:

    1. Har du haft rätt mjukvara på din Teensy dongel? det finns nämligen 2 versioner av PSGroove (en som tillåter backups och en som inte gör det)

    2. Vilken version av Backup Manager kör du? Stealthed [någon special från trackers som det står ett spelnamn i samband med] eller original från www.psjailbreak.com ?

    Om du fick dongeln flashad av oss på PSXCare är det den patchade som tillåter backups...
    1: hade jag läst förut men inte fan kom jag ihåg det :P ska ta hem rätt psgroove direkt jag är hemma, tack
    Last edited by icqdevil; 2010-09-15 at 13:24.

  22. #22
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Prova kika i tråden som länkas från produkten som i slutet tills denna post länkas hit
    Mao. har ni följt länken från Webshoppen så har ni sett rätt kom igång tråd o då kan ni fortsätta läsa posterna nedanför och förbise denna länk: http://forum.psxcare.com/support/sho...%C3%A5ng-guide
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  23. #23
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
    Prova kika i tråden som länkas från produkten som i slutet tills denna post länkas hit
    Mao. har ni följt länken från Webshoppen så har ni sett rätt kom igång tråd o då kan ni fortsätta läsa posterna nedanför och förbise denna länk: http://forum.psxcare.com/support/sho...%C3%A5ng-guide
    Finns ingen rätt eller fel tråd, den här tråden handlade om hur man får igång spel innan du la till det i din kom igång guide för Teensy 2.0 pendragon
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  24. #24
    Registrerade
    Dec 2003
    Inlägg
    96
    Respekt
    21
    Tänkte bara berätta att allt funkar nu=) tog hem rätt .hex fil men det va inte det enda problemet. Jag hade spelen i fel mapp, t.ex fifa-BJ/fifa/ps3-game\ istället för fifa\ps3-game o.s.v.

    Nu måste jag bara ordna överföringshastigheten från datorn.. går sjukt sakta. Tack för hjälpen!

  25. #25
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Swizzy: jo jag vet, jag länkade från kom igång guiden och förtydligade att om man följt den först o kommit hit behöver man inte moment 22 gå runt i cirklar genom att klicka tillbaka sig på länken

    Det är väl bra att vi lägger ihop trådar lite likt en FAQ eller hur.
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  26. #26
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Citat Original inlägg av icqdevil Visa Inlägg
    Tänkte bara berätta att allt funkar nu=) tog hem rätt .hex fil men det va inte det enda problemet. Jag hade spelen i fel mapp, t.ex fifa-BJ/fifa/ps3-game\ istället för fifa\ps3-game o.s.v.

    Nu måste jag bara ordna överföringshastigheten från datorn.. går sjukt sakta. Tack för hjälpen!
    Var det filen i Kom igång guidens post nr #6 som Swizzy postade du använde ?
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  27. #27
    Registrerade
    Dec 2003
    Inlägg
    96
    Respekt
    21
    Citat Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
    Var det filen i Kom igång guidens post nr #6 som Swizzy postade du använde ?
    Nix, jag googlade på psgroove och hittade rätt på ps3hax-sidan

  28. #28
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av icqdevil Visa Inlägg
    Nix, jag googlade på psgroove och hittade rätt på ps3hax-sidan
    Den som ligger på PS3-hacks.com är version 1.0 medans den som jag länkar till är 1.1
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  29. #29
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Vi rekommenderar att man kör 1.1

    http://forum.psxcare.com/support/sho...701#post231701
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  30. #30
    Registrerade
    Dec 2003
    Inlägg
    96
    Respekt
    21
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    Den som ligger på PS3-hacks.com är version 1.0 medans den som jag länkar till är 1.1
    nu var det inte från ps3-hacks.com utan ps3hax.net, men tror det va 1.0... vad är skillnaden då. På 1.0, 1.1?

Sida 1 av 2 12 SistaSista

Liknande diskussioner

  1. guide för hur man bränner xbox 360 spel
    By Fripp33 in forum XBOX 360 - Klistrade trådar, FAQ Vanliga frågor och svar, guider osv
    Inlägg: 12
    Senaste inlägg: 2011-03-29, 12:59
  2. Guide: Spela PS(One) spel på PSP
    By SlayerX_ in forum PSP - Playstation Portable
    Inlägg: 36
    Senaste inlägg: 2009-07-24, 07:45
  3. Guide till hur man bränner spel
    By mog in forum Playstation 2 - backup/patchar
    Inlägg: 7
    Senaste inlägg: 2005-01-10, 08:16
  4. Guide till att starat spel?
    By Anemyr in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2003-11-12, 13:05

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •